• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Joy dacht er even over na om de man wat geld te geven in de hoop dat hij dan er voor zorgde dat de politie niet kwam maar ze besefte dat dat enorm belachelijk over zou komen omdat 5 euro voor deze man helemaal niets voorstelde.
    Ze kon wegrennen daar was ze redelijk goed in maar het probleem was dat er te veel mensen waren. 'Ik zal alles doen wat je wil maar laat de politie niet komen, bel dat ze niet moeten komen', zei ze zo snel ze kon. Dat was nu misschien ook niet echt het slimste dat ze ooit gezegd had.
    Om de eerste optie van het wegrennen ook nog open te houden zette ze een bescheiden stapje achteruit.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ( Ik heb het bericht boven aangepast @Rawhide. :3 )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    "Ik had best een redelijk gesprek willen voeren, maar iemand moest hier het meteen met vuile woorden gaan strooien." Was wat Isabelle als reactie gaf.
    Ze vroeg zich af hoe een man met zijn uiterlijk zo'n verrot innerlijk kon hebben. En ze begreep het dan ook niet waarom ze er nog stond. Wat verwachtte ze? Dat hij opeens toe zou geven en aardiger zou doen? Ja, dat zou fijn zijn maar ze had inmiddels al gemerkt dat dat waarschijnlijk niet ging gebeuren.
    Toch bleef ze staan, luisterend naar het gesmeek van het meisje wat meteen haar sympathie voor haar iets deed dalen. Tuurlijk, het meisje was bang, maar ze hield niet zo van toegevelijke types. Vooral aangezien ze eerder nog zo hard had lopen te roepen.
    Maar goed, bedacht Belle bij zichzelf, ze zat natuurlijk niet in dezelfde positie als het meisje.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 0:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Isabelle gaf hem weer een antwoord en Chris had al te graag reageert, maar het meisje was duidelijk aan het jammeren.
    "Denk je dat de politie je vindt als je rent, nee - maar als je zo jammert, weten ze gelijk wie ze moeten hebben." Met dat liet Chris haar links liggen en wendde zich tot Isabelle.
    "Als je een normaal gesprek wilt, krijg je dat," met die zin streek Christopher even over hraar wang en keek haar met een haast glimlach aan. Hij vouwde zijn armen over elkaar en keek haar afwachtend aan, wetende heel erg verwarrend over te komen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Joy keek de man verbaasd aan maar liet zich dat geen tweede keer zeggen. Zo snel ze kon rende ze weg. Deze keer keek ze wel achterom. Normaal gezien deed Joy dat nooit maar nu wel want voor de eerste keer in haar leven had ze echt schrik gehad. Ze rende zonder te stoppen door ook al brandde haar longen van het snelle ademen en zorgde de sneeuw er voor dat haar lichaam rilde.
    Wanneer ze eindelijk in het gebouw was aangekomen liet ze zichzelf neervallen op de grond en probeerde rustiger te ademen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 0:38 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het leek wel alsof hij haar gedachten had gelezen bedacht Isabelle toen zijn tonatie veranderde.
    Toen Chris over haar wang streek verstarde ze echter en ze kon niet snel genoeg een stap naar achteren doen. Oh als er maar geen foto's waren gemaakt, hoopte ze, maar ze wist dat die hoop zinloos was toen ze wat mobieltjes hoorde klikken. Schijnbaar was helaas nog niet iedereen weggelopen.
    "Ehh.. Wat?" Stamelde Belle uiteindelijk verbaasd terwijl ze hem goed in de gaten hield.
    "Ik wacht nog steeds op dat bedankje."

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 0:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hij pakte de fles Malibu en schrok iets van Chasey die naar hem toe was gelopen, hij pakte twee glazen en schonk het halfvol. ''Dus Chasey,'' zei hij voordat hij plaats nam op de bank en het glas achterover sloeg. ''Hoe goed kun jij tegen alcohol en hoeveel heb jij nodig om met mij in bed te belanden?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chasey sloeg net zoals Thomas de drank achterover en voelde het branden in de keel al. Grijnzend keek ze hem aan. De alcohol deed zijn werk al en Chasey begon nog nog duizeliger te worden. Met wankelende passen liep ze richting de bank waar Thomas zat en viel uiteindelijk met het lege glas in haar handen, naast hem op de bank neer. "Mhm, doe je dat elke keer wanneer je naar een kroeg gaat, pik je dan ook het eerste beste meisje van straat op?" Antwoordde Chasey beetje uitwijkend en al half van de kaart geveegd," misschien eerder als je andere drank brengt als dit - of gewoon meer," zei ze uiteindelijk met een hoog lachje.

    ________

    Chris keek Belle met een lachje aan," Bedankt," hij kwam dichter bij haar en fluisterde het haast onverstaanbaar in haar oor, voordat hij een kusje op haar wang drukte.
    Ja, hij wist hoe verwarrend hij kon overkomen - maar dat maakt dit een soort spel, toch?
    "Isabelle, je moet je niet zorgen maken om dat kleine kind van daarnet - met haar gaat alles wel goed," antwoordde Christopher tenslotte, voor hij zich langzaam omdraaide en de mensenmassa inliep.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 7:41 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    "Niet altijd, alleen wanneer ik er zin in hebt," antwoordde hij met een grijns. Hij pakte de fles en schonk haar glas nogmaals vol en deed hetzelfde voor hemzelf. Hij kende haar grenzen niet maar hoopte niet dat ze zo ging overgeven — ze kon al weinig hebben. Zijn hand ging over haar rug heen en vervolgens streelde hij door haar haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chasey keek toe hoe Thomas de glazen weer volschonk. Nog twee of drie glazen kon ze wel hebben, vast wel. Ze grinnikte even om haar gedachte en dronk intussen de helft van de inhoud van het glas weer leeg.
    Toen Thomas hand over haar rug ging en vervolgens door haar lokken, rilde Chasey even - op een aangename manier. Daarna leunde ze met een uitgelaten zucht tegen de schouder van Thomas.
    "Je bent wel oké, tenminste beter als hoe je voor het café was." Zei ze met een monotone stem, ergens meende ze het wel.
    Uiteindelijk werkte ze ook de rest van de drank naar binnen en knipperde even met haar ogen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wat verbaasd bleef Belle achter terwijl ze probeerde te begrijpen wat er zojuist precies was gebeurt.
    Zijn lippen op haar wang waren zacht geweest en ze moest toegeven dat ze het erg aangenaam had gevonden. Maar ze was nogal van stuk gebracht door zijn stemmingswisseling.
    Ook Isabelle besloot naar huis te gaan, de rest van de cadeaus zou ze wel een andere keer kopen.

    (Ik verwacht vanavond pas rond half 9 weer online te zijn! (: )

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 14:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Met een zuchtje trok Christopher weer zijn kraag omhoog. Hij moest nog een belletje doen bij Jacques de Blasio, een goede zakenpartner van hem. Natuurlijk ging bijna ieder mensen hem op de zenuwen, maar Jacques was één van de niet-criminelen die erg oké was.
    Hij tikte het nummer in en hield de telefoon tegen z`n oor, terwijl hij een sigaret opstak. » Hallo, Jacques - ja ik belde even voor die zaken die we hadden te bespreken.. Nu? « Even fronste Chris, maar wat had hij nu nog te doen? » Prima, ik kom er gelijk aan. « Hij hing op en keek even op z`n horloge, het was al aardig laat - maar wie maakte dat wat uit?
    Aangekomen bij de Mercedes, die altijd voor z`n appartement stond, stapte hij gelijk in en reed weg. Het was geen lange weg te voet, zo 5 minuutjes - maar in die sneeuw had Christopher geen zin.
    Hij reed de oprit op van het huis dat Jacques bezat, het was aardig groot. Toen hij uitstapte, werd hij gelijk verwelkomd door hem. » Ah, altijd op tijd. « Grijnsde de inmiddels wat oudere man, voordat ze naar binnen liepen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Voor het café was ik ook leuk,'' zei Thomas, ''alleen toen had je nog geen wodka op.'' Zijn ogen gingen nogmaals over het meisje en nu van dichtbij. ''Jij bent ook wel oké – 'anders' is misschien een beter woord voor jou.'' Ze was anders dan andere, net zo beïnvloedbaar maar niet onder de indruk van mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Grijnzend keek ze op naar Thomas, hij was net zo mooi van dichtbij als van een afstand. » Anders ? « Herhaalde ze zijn woorden. Mhm. » Thomas, je bent echt wel oké, je bent knap en ook niet dom. « Grijnsde ze naar hem, natuurlijk had ze door wat ze zei - maar het kon haar niet veel schelen wat ze op dit moment zei. Het kon haar eigenlijk allemaal niet echt meer iets schelen.
    Ze stond dan even van de bank op, en pakte haar glas mee van het kleine tafeltje voor de bank. Een beetje wankelend liep ze naar de keuken en pakte een andere fles uit de koelkast, en schonk ervan in haar glas in.
    Grijnzend liep ze terug naar de bank en zette het glas met een beetje trillende hand op het tafeltje, vervolgens probeerde Chasey plaats te nemen - wat misging in een val. Een hoog gilletje verliet haar mond, voordat ze recht op Thomas viel. Lachend keek ze hem aan,` sorry?` Zei ze met een speelse ondertoon in haar stem.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:40 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Evrest keek strak naar de rijke vrouw voor hem. Het meisje was hierbij weggelopen. Hij wist niet hoe hij hierop moest reageren. Evrest draaide zich zonder wat te zeggen om en liep de straat uit naar zijn plek.
    Evrest wist ook, nu hij zich omgedraaid had dat hij zich laf zou gedragen, maar staan en er op in gaan had hij ook totaal geen zin in.
    Evrest liep naar een bankje en nam plaats.


    Vampire + Servant = Servamp