• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Seto - Orochi


    Vampire + Servant = Servamp

    Paris dronk het laatste beetje van haar chocolademelk op. Ze had eigenlijk nog wel een tweede gewild, maar het leek haar toch een beter idee om weg te gaan aangezien het steeds drukker werd en sommige mensen moesten staan omdat er geen plek meer was. Paris betaalde en liep naar buiten. Overal waar ze keek, zag ze verliefde stelletjes of vriendengroepen. Op dit soort momenten voelde ze zich zo eenzaam. Alles wat ze nodig was een vriend die ze kon vertrouwen en die haar mocht om hoe ze was, niet omdat ze genoeg geld had om kaviaar als ontbijt te eten. Paris haalde haar oortjes uit haar jaszak en deed ze in. Ze zette een liedje van OneRepublic op en liep door de stad, ze had niet echt een idee wat ze moest doen. Na een tijdje kwam ze bij een bankje en ging zitten.


    night thinking, day dreaming

    Chasey sprintte een steeg in en liet zich kuchend achter een vuilnisbak zakken. Heel even keek ze over de vuilnisbak heen en zag de lange man en de dikke vrouw voorbij rennen, gelukkig. Ze bekeek even het geld dat in haar handen zat en leunde zich dan met een lange zucht tegen de muur. Stelen bij Kerstmis was geen goede idee, zeker niet als het koud was en de mensen graag de laatste inkopen wouden doen voordat ze weer naar huis gingen - voor Chasey dus een moeilijke klus om iets te krijgen.
    Over koud gesproken, het was best koud in alleen een wollen trui en jeans met een paar simpele Vans. Met een laatste zucht stond Chasey op en liep langzaam het donkere steegje uit. De felle lichten en de mensen die rondliepen leken allemaal zo vrolijk, vrolijker dan het meisje met haar haren zowat overeind en zonder jas buiten. Hoofdschuddend liep Chasey door de menigte, opzoek naar iets warms.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Toen het meisje niet reageerde besloot Belle haar aandacht op de jongeman tegenover haar te richten.
    "Dus Antione, ben je vandaag ook in de stad om kerstcadeaus te kopen?" Vroeg ze aangezien ze niet heel erg van stiltes hield.
    Even roerde ze door de cappuccino om hier vervolgens een slokje van te nemen en kort te glimlachen. Het liet haar direct wat warmer voelen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ja maar ik heb nog niet alles gevonden', antwoordde Antoine op haar vraag.
    'Gelukkig heb ik nog even de tijd', glimlachte hij daarna. Het was hevig beginnen te sneeuwen ondertussen en er lag al een fijn laagje witte sneeuw op de grond. Antoine keek even naar buiten en was opgelucht dat hij lekker warm binnen zat. 'En jij ook al kerstcadeautjes ingekocht', vroeg hij daarna aan Belle.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Isabelle knikte even, ook zij had nog niet alles gekocht wat ze moest hebben, maar dat kwam later wel.
    "Ja, het een en ander." Reageerde ze terwijl ze met het lepeltje door haar drinken roerde. "Helaas heb ik de makkelijkste cadeaus als eerste gedaan, waardoor ik nu geen idee meer heb wat ik allemaal moet halen."
    Ze zuchtte even en volgde zijn blik naar buiten en glimlachte even bij de hoeveelheid sneeuw die uit de lucht kwam vallen.
    "Hm, een echte witte kerst, heerlijk." Glimlachte ze vrolijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Met een kleine zucht trok Chris de deur van het appartement dicht. Hij had zat geld voor een villa, maar een luxe appartement was veel beter - omdat hij toch bijna nooit thuis was.
    Terwijl hij de kraag van zijn Burberry jas omhoog trok, keek hij met genot om zich heen. De straten van New York waren versierd in allerlei lichten en kleuren en de mensen die panisch aan het lopen waren voor de laatste kerstcadeaus vond hij alleen nog maar leuker. Voor Chris was Kerstmis nooit zo een ding geweest, behalve dat z`n ouders altijd naar hem toe kwamen - het was wel leuk met ze, maar ergens wilde hij ook alleen zijn. Bovendien had hij genoeg te voltooien met zijn eigen zaken.
    Met langzame passen liep hij op een café af, dat erg druk leek te zijn. Voordat hij binnenstapte, klopte hij met een irritant gebaar de sneeuw van zijn schouders en zijn haren af. Uiteindelijk opende hij de deur, die met een rinkeltje open ging.
    Speurend naar een plekje in het cafeetje, ontdeed hij zich van z`n jas. Terwijl hij plaatsnam, tikte hij nog snel een vrouw aan en bestelde een dubbele Espresso. Hij keek om zich met een kleine, zelfverzekerde grijns - wetende dat hij gewoon iedereen zag maar zelf verstopt in een kleine hoek zat.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Thomas vond zichzelf tegen de muur aan gekluisterd van de kou, de nicotine in zijn hand warmde hem enigzins op maar het hielp niet veel. Voor hem langs zag hij een meisje in een dunne wollen trui en zonder jas. Hij floot kort op zijn bevroren vingers en blies de rook uit, ''heb je het niet vreselijk koud?'' Vroeg hij met een lichte grijns.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Terwijl Chasey met haar koud geworden vingers het geld in haar zak probeerde te stoppen, keek ze haast jaloers naar de mensen die lekker warm en comfortabel gekleed waren. Waarom moest nou per se nu de kou er zo zijn?
    Er werd gefloten en Chasey keek kort om, recht in het gezicht van een knappe - maar zelfzekere jongeman. Zo leek het tenminste voor haar, zo greens hij tenminste. "Heb je het niet vreselijk koud?" Geïrriteerd draaide Chasey met haar ogen, wat n' vraag.
    "Nee, ik ga zometeen nog in lingerie rondlopen - zo warm heb ik het." Ze stopte even en trilde aan haar hele lichaam, terwijl ze hem van top tot teen bekeek.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Niet dat ik dat erg vind. . .'' Antwoordde Thomas en hij grijnsde nu nog wat speelser. Hij trok zijn jas uit maar twijfelde, ''wil je niet mee naar binnen?'' Hij knikte naar de kroeg naast hen. ''Ik ben hier met een vriend, we wilden wat gaan drinken – maar aangezien jij zo in je lingerie gaat rondlopen mag je wel mee.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze keek hem even met een korte blik aan, wetende dat hij het alleen maar leuker zou gaan vinden als ze boos zou worden.
    Hij ontdeed zich gemakkelijk van z'n jas en Chasey nam de tijd daarvoor haar hand door haar blonde plukken te laten glijden, gezien ze vast een gestoorde vogel leek.
    "Mhm, let me think; nee. Maar omdat ik dorst heb, mijn achterste hier zit te bevriezen en ik nog wat geld heb - kom ik mee. Misschien is die vriend wel van hoger niveau als jij." Eindige ze met een grijns. Normaal gezien was Chasey niet echt de flirt, maar een keer met iemand de kroeg ingaan koen geen kwaad - behalve dat ze geen alcohol dronk.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Thomas schudde zijn hoofd, Dylan was geen haar beter dan hem. Dylan had geen opleiding en Dylan woonde nog bij zijn moeder — en de andere helft van de tijd sliep hij bij mij. "Met mij zul je het moeten doen," zei Thomas voor hij zijn arm lichtjes om haar heen sloeg en haar de kroeg inleidde. Voor de deuropening drukte hij zijn sigaret uit op de grond en stapte de overvolle, verwarmde tent in. De mensen waren of dronken of vrolijk. Ik trok haar aan haar hand door de menigte en zette haar op een barkruk waar Dylan naast zat. "Dit is Dylan. Wat wil je drinken?"


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chasey schudde afkeurend haar hoofd toen ze het overvolle gebeuren binnenin zag en de helft van die mensen waren dronken, hoe in hemelsnaam kon je bij Kerstmis dit gaan doen? Natuurlijk was ze zelf nooit bezig met kerst, omdat ze het geld niet heeft - maar die mensen.. Bovendien voelde Chasey zich ongemakkelijk met de arm van de jongen rondom haar schouders.
    Het ergste was nog dat de jongeman zich niet voorgesteld had en Chasey geen enkele informatie van hem had.
    Ze schoof ook ongemakkelijk heen en weer op de barkruk en knikte even naar Dylan, waar ze aan voorgesteld werd. "Euhm, een..euhh..co- ik bedoel, euhm, doe maar wodka." Ze slikte even, bijna had ze daadwerkelijk cola uitgesproken - maar dat zou 'kinderlijk' zijn. Het nadeel was natuurlijk dat ze geen alcohol dronk en na één glaasje al dronken zou zijn, maar voor elk nieuws is een start toch?
    "Een wodka met limoen", bevestigde ze haar zin en keek hem kort aan.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het klonk niet alsof ze zo zeker was van wat ze zei maar het deed mij vrij weinig, ''toe maar hoor,'' zei Thomas en liet zijn arm langzaam van haar af glijden. ''Doe mij maar hetzelfde,'' zei hij nu en grijnsde lichtjes naar het meisje. Haar naam was nog vrijwel onbekend, ''hoe heet jij eigenlijk?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze keek hem met een forceerde lach aan. "Chasey, Chasey Wegde." Normaal gezien stelde Chasey zich voor als Chae, maar de jongeman leek op iemand die criminelen kent.
    De barman schoof de twee wodka's naar hun toe en Chasey keek even opzij naar Dylan, die was wel een stille vriend.
    "Nu jij mijn naam weet, wil ik de joune wel weten - charmeur." Ze bekeek hem met een korte grijns en nam toen snel een slokje van de wodka. Gadverdamme. Ze beet vanbinnen op haar wang en slikte uiteindelijk de troep door. Snel nam ze nog twee grote slokken, gezien ze het wel kon - 1 wodka kon geen kwaad, toch?
    "Wat brengt jouw eigenlijk hier? Geen zin in kerst met vrienden of misshien je vriendin?" Chasey keek hem haast belangstellend aan, ergens was hij toch wel interessant.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."