• Houdt jij ook zo van Twilight? Kan jij geen genoeg krijgen van die fantastische blikken van Jacob of vindt jij Paul helemaal het einde? Dan is mijn nieuwe story misschien iets voor jou!

    Mijn nieuwste story is nu toch eindelijk hier! :)
    DE LINK--> I like you boy - Twilight

    Kort wat info over het verhaal:



    Sinds de dood van Kittie's moeder, is Kittie totaal verandert. Van een lief en braaf schoolmeisje, is ze verandert in een feestbeestende mannenverslindster. De 'oude' Kittie is niet meer te herkennen en ze weet haar vaders hoofd behoorlijk op hol te brengen.

    Als Kittie voor het eindfeest weer met tig jongens tegelijk aanpapt heeft haar vader er genoeg van, ze gaat naar haar oom en tante in La Push, die zullen haar wel opvoeden.
    Natuurlijk hebben ze in La Push ook jongens en kan haar vader haar niet stoppen die te zien. Zelfs haar oom en tante die dit wel aardig lijken te lukken, kunnen het niet tegenhouden.

    Zo heeft Kittie al snel weer een relatie, waar weer een affaire overheen komt met haar buurjongen.
    Maar wat als deze jongens elkaar opeens blijken te kennen? Ondanks dat ze altijd vluchtige relaties heeft gehad, heeft ze nu voor het eerst echte gevoelens voor de jongens..
    Hoe lost ze dit op, zonder met een gebroken hart achter te blijven?


    Dus lijkt het je een leuk verhaal? Reageer! :3 Ik zou zeggen, heel veel leesplezier!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:44 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Dit is een vervolg op Till The World Ends, right? Super, gauw beginnen dan! =D


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Dit is een vervolg op Till The World Ends, right? Super, gauw beginnen dan! =D

    Nee, geen vervolg! Till the world ends is echt helemaal afgelopen en zal geen vervolg krijgen.. helaas..
    maar daarvoor is deze nieuwe story gekomen, misschien een beetje verwarrend dat ik dezelfde naam voor de hoofdpersoon heb genomen, maar dat deed ik omdat ik me anders vertype xD Leuk dat je het wilt lezen!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    Nee, geen vervolg! Till the world ends is echt helemaal afgelopen en zal geen vervolg krijgen.. helaas..
    maar daarvoor is deze nieuwe story gekomen, misschien een beetje verwarrend dat ik dezelfde naam voor de hoofdpersoon heb genomen, maar dat deed ik omdat ik me anders vertype xD Leuk dat je het wilt lezen!

    Oh, vandaar! Ik dacht dat Kittie nu veranderd was met een soort van andere persoonlijkheid, maar 't is dus gewoon een hele andere story, haha.


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Oh, vandaar! Ik dacht dat Kittie nu veranderd was met een soort van andere persoonlijkheid, maar 't is dus gewoon een hele andere story, haha.

    Ja, misschien verwarrend dat ik weer dezelfde naam gebruik XD Maar het is inderdaad een nieuwe persoonlijkheid, alleen zelfde naam, hoop dat je het leuk vindt! :3 Sorry voor late reactie xD Er staat trouwens wel weer nieuw hoofdstuk op! Eindelijk, na lange week school..


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman