• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Hij glimlacht als ze haar naam zegt. Joy. Hij vindt het een mooie naam. Ze kijkt haar ogen uit in de kamer en hij schaamt zich kapot. Hij krijgt dit allemaal hoewel hij het niet eens nodig heeft. En dit is enkel een appartement waar hij woont als hij een film op moet nemen; anders woont hij in een villa in Los Angeles. Dus dit is niks vergeleken met zijn echte huis.
    Ze voelt aan de zetel en Nathan staat een beetje ongemakkelijk toe te kijken. Zijn moeder zou echt helemaal gek worden als ze erachter komt dat hij zomaar iemand zijn huis binnen liet waarvan hij helemaal niks weet. Ze zou zeggen dat Joy misbruik maakt van zijn aardigheid. Maar daar is Nathan het niet mee eens. Hoe kan hij een vrolijk kerstfeest hebben als er niemand is waarmee hij het kan vieren? Het is alweer bijna kerst en waarschijnlijk is hij inderdaad alleen, aangezien zijn ouders naar een of ander feest gaan waar Nathan niet heen wil.
    'Heb je een plek om te slapen? Of slaap je op de straat?' Meteen wil hij zichzelf voor zijn kop slaan. De vraag klinkt ontzettend bot, wat niet zijn bedoeling is. 'Anders zou je misschien op de bank kunnen slapen ofzo,' voegt hij eraan toe om het wat aardiger te laten klinken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het was een verwarrende dag geweest voor Isabelle en het idee dat ze binnenkort bij Christopher gingen eten was iets waar ze haar vraagtekens bij zette. Haar vader echter niet, die was volledig ingepalmd door de ideale schoonzoon act die Chris opgezet had.
    Even vergeleek ze hem met Jack en moest toegeven dat de twee best op elkaar leken. Ze hadden beiden de drang om zichzelf te bewijzen en beiden hadden ze al laten zien dat vrouwen niet echt gewaardeerd werden in hun ogen. Dat laatste was ook de reden waarom ze het maar lastig vond om zich bij een van hun twee op haar gemak te voelen.
    "Ik ga het toetje halen," zei Belle waarna ze opstond. Haar ouders lieten geen reactie horen dus ze nam aan dat het geen probleem was, waarna ze zich naar de keuken begaf.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het aanbod klonk geweldig aanlokkelijk; als ze het zou aannemen zou ze hier lekker warm binnen op de sofa kunnen slapen en vooral veilig. 'Ik slaap in een ehm -hoe moest het nu eigenlijk noemen- gebouw hier verderop', zei ze dan maar.
    Ze wou zo graag hier blijven slapen.
    De man kende ze dan wel niet, maar het idee van een warme en zachte plek om te slapen trok haar zo enorm hard aan. 'Dan ben ik je tot last', zei ze dus maar. Ze wou zich niet opdringen aan de man. Maar stiekem hoopte ze dat hij zou zeggen dat het geen probleem was. Dan kon ze hier een nacht blijven slapen. één nacht en het zou haar ontzettend veel deugd doen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chris keek Isabelle even na, maar zou er niet achter aangaan - gezien Jack er zat, alhoewel.. "Jacques zal ik uw dochter helpen, met die jurk en hakken kan ze zeker niet alles dragen?" Jacques knikte instemmend, waardoor Jack hem bood aankeek. Whatever, een klein jochie. Hij liep de eetzaal uit en zag net nog de silhouette van Isabelle verdwijnen, waardoor Christopher haar volgde.
    "En, zomaar van plan weg te lopen - terwijl je de mooiste bent van de hele groep?" Grijnsde Christopher in de deuropening.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hoe ze 'gebouw' zegt, vertelt Nathan meteen dat het niet veel is. Waarschijnlijk een leegstaande fabriekshal of een ander leegstaand gebouw. Nee, vast niet een luxe villa.
    'Je bent me niet tot last hoor. Ik haal dan zometeen wel een deken en dan kun je gewoon hier op de bank slapen. Geen probleem.' Hij glimlacht en loopt naar de koelkast. 'Wil je wat te drinken?' zelf pakt hij de colafles die er nog in staat en schenkt hij voor zichzelf een glas in. Misschien heeft zij wel nog nooit cola gedronken. Hij kan het zich eigenlijk niet voorstellen hoe het is; altijd al is hij rijk geweest. Zijn ouders betaalde altijd alles wat hij nodig had, en ook dingen die hij niet nodig had. Zelfs toen hij nog niet acteerde.
    'Heb je vrienden of familie?' vraag ik, want misschien heeft ze wel iemand waar ze naartoe moet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Isabelle draaide zich om bij het horen van zijn stem en grinnikte even.
    "Ik dacht dat Jack meer je type was," zei ze terwijl hem met een glimlach aankeek. "Jullie lijken op elkaar."
    Belle vermoedde dat hij dat waarschijnlijk zou ontkennen, aangezien de twee elkaar niet uit konden staan.
    Toen ze zich weer wist de herinneren waarom ze van tafel was gegaan liep ze naar de koelkast en haalde er een plaat uit waar kleine schaaltjes op stonden. De tiramisu had ze een avond eerder gemaakt met een van de dienstmeisjes en ze was blij dat er genoeg was ondanks de onaangekondigde gast.
    "Dus, kerst bij jou thuis?" Zei ze vervolgens terwijl ze wat schaaltjes aan hem gaf.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Bedankt, echt enorm hard bedankt', zei Joy zacht. Ze was geëmotioneerd dat deze man zo vriendelijk was. Haar hand gleed nog eens even over de bank en ze droomde al weg bij het idee dat ze hier deze nacht mocht slapen. 'Water is wel goed', zei ze.
    Ze vond Nathan echt vriendelijk maar toen ze zijn volgende vraag hoorde, kwam er even een krop in haar keel. Ze slikte en dacht na. Wat moest ze nu zeggen. Haar familie had ze nooit gekend of toch niet bewust want ze kon zich geen beeld voor zich halen bij het woord moeder.
    'Ik ken wel een aantal mensen', zei ze doelend op de mensen die ze kende doordat ze hen vaker had voorbij zien lopen. Bovendien had ze nu toch ook een kaartje gekregen van een andere jongedame en nog gepraat met een zwerver die ze bijna elke dag zag. Dus ze kende inderdaad wel een aantal mensen maar of je dat nu echt vrienden kon noemen.
    Joy had geen vrienden meer sinds het voorval met Thomas.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chris grijnsde even," misschien, maar je weet wel wie de knappere is van de twee," grapte Christopher flauwtjes.
    "Ja, het wordt wel gezellig. Maakt het uit als er geen kerstboom staat? Bovendien is daar plek genoeg, van mij mag je best ergens rondneuzen wil je niet aan het eten deelnemen." Zei Chris tegen haar
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zijn handen gingen onder haar shirt na de aanrakingen op zijn gezicht, ''ik wil zoveel dingen doen,'' zei hij terwijl hij haar bekeek. De blonde haren nog steeds gebonden in een slordige knot maar ze kon het hebben. Zijn andere hand streelde over haar gezicht en vervolgens door zijn eigen blonde haren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Weer verwarring, weer was hij anders. Isabelle kwam er maar niet achter of hij een spelletje speelde, maar ze vond hem nu in ieder geval een stuk aardiger dan eerder die dag.
    "Ja, dat weet ik wel." Zei ze met een glimlach, waarna ze knikte bij het horen van zijn voorstel voor de tweede kerstdag. Het was attent van hem dat hij aan haar dacht, maar ze kon zijn aanbod niet aannemen om niet bij het eten erbij te zijn. En een diner met haar ouders en hem, zonder Jack, was best een leuk vooruit zicht.
    "Hm, ik ga morgen toch naar de markt, dan haal ik een kerstboom voor je." Zei Belle, wetende dat haar moeder anders meteen over de gebrek aan sfeer zou gaan klagen. Niet tegen hem natuurlijk, maar op de terug weg in de auto.
    "Nee, ik eet gewoon mee hoor, ik ben benieuwd naar je kookkunsten." Zei ze met een vrolijke glimlach.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Mhm, je maakt me nieuwsgierig Thomas," zei ze terwijl hij zijn handen onder haar shirt schoof. Het deed Chasey aangenaam rillen, ook nog vervolgens toen hij langs haar gezicht streelde. Ze gaf hem een natte kus op zijn sleutelbeen en daarna plaatste ze haar lippen weer op de zijne en tikte met haar tong speels tegen zijn lippen aan.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nathan pakt een glas en schenkt er water in, waarna hij het aan haar geeft. Meteen ziet hij dat het een verkeerde vraag is aangezien ze er verdrietig uit ziet. Alweer voelt hij zich een tactloze idioot die aardig probeert te zijn.
    Bij haar antwoord knikt hij. Het klinkt alsof ze bang is om echt vrienden te worden met mensen of anderen vrienden te worden. 'Dan ken je nu nog iemand,' glimlach ik en ik kijk even rond. 'Even een deken halen,' zeg ik en ik loop de kamer uit, naar de slaapkamer.
    Daar ligt nog een reserve deken die ik in een hoes doe. Als ik weer terug ben leg ik de deken op de bank en leg ik een kussen bij het einde van de bank. 'Hopelijk slaapt het goed genoeg. Ik heb maar één bed, als je wilt kun jij daar ook wel in gaan liggen. Dan slaap ik hier wel,' bied ik aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hij grijnsde om Belle. "Ik heb geen huishoudsters, kokken of dienstmeiden - dus ik kook inderdaad, je kent niet veel van me Belle. Ik kan wel wat," zei Chris met een oprechte en scheve lach. "Beter dat je verloofde er niet bij is." Graote hij.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    'Bedankt', zei Joy nogmaals maar eigenlijk wist ze niet hoe vaak ze hem moest bedanken. Ze glimlachte even kleintjes toen hij zei dat ze er nu een kennis bij had. Nathan stelde daarna nog voor dat hij wel op de bank ging slapen, maar dat moest niet voor Joy; 'Nee slaap jij maar in je eigen bed, ik vind de bank echt prima', zei ze. Ze wou niet dat hij in z'n eigen appartement op de bank ging slapen om een wildvreemde in zijn bed te laten liggen. Nee dat wou ze echt niet.
    'Heb jij familie en vrienden?', vroeg ze dan maar omdat het leek alsof de jongeman zich niet helemaal op z'n gemak voelde in zijn eigen huis. Waarschijnlijk hield hij niet van stiltes. Dus Joy probeerde de stilte te laten verdwijnen ook al vond ze zelf niets mis met een stilte.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Belle glimlachte even en probeerde zijn laatste woorden niet te serieus op te nemen. In plaats daarvan stemde ze het met hem in.
    "Ja, ik ben ook blij dat hij niet komt." Zei ze voor ze met de bakjes naar de eetkamer liep. Het was jammer dat ze zo'n slechte start hadden gehad, hij kon best aardig zijn, bedacht ze bij zichzelf.


    When time and life shook hands and said goodbye.