• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Sunset Eguerre ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos:
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!


    Het begin:

    Het is de week voor de Kerstvakantie en gisteravond zijn de tien nieuwe leerlingen aangekomen. Gisteren zijn ze ook ingedeeld tijdens het avondmaal. Vandaag, maandag 15 december, zullen zij voor het eerst deelnemen in de lessen aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Ieder jaar heeft met alle houses lessen. Voor iedereen zou het een andere dag zijn. Want, hoe zijn de leerlingen van Hogwarts? Hoe zijn de leerlingen van Beauxbatons of Durmstrang? Deze vragen spoken door de leerlingen hun hoofden.
    Het is O8.OO en iedereen zou in de Great Hall moeten zijn voor het ontbijt. Om O9.OO zullen de lessen van start gaan voor de zesde jaars, want de zevende jaars hebben daar een tussenuur. Zullen zij ook al in de Great Hall zijn, of maken ze zich nu pas klaar?
    Dat is aan de leerlingen. Veel plezier op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry!


    Het rooster:


    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Nou, op Durmstrang was het nog veel kouder, zoals ik al eerder vandaag heb opgemerkt. Volgens mij heb jij het weer hier ook goed onderschat." reageert Charlie, kijkend naar mijn outfit. Ik slaak een geïrriteerde zucht en mijn irritatie groeit nog meer wannneer ik zie dat hij zijn jack uit doet en losjes over zijn arm heen legt. Lichtelijk jaloers kijk ik naar het jack, alhoewel ik toch veel liever even een panty aan ga doen. Ja, mijn bovenlijf is ook koud, maar mijn benen zijn kouder. "Nah, zullen we de rest dan zoeken?" vraag ik aan eigenlijk iedereen die mee luistert. Vervolgens wacht ik p antwoordt/


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Ik grijs een beetje als ik zie hoe zij naar mijn jack kijkt, maar ik ga hem haar niet aanbieden.
    "Nah, zullen we de rest dan zoeken?" Vraagt ze in het algemeen.
    "Dat lijkt me een uitstekend plan. Enig idee waar we eerst heen kunnen gaan?" Vraag ik haar en de rest. Iedereen die van plan is mee te lopen. "Weet je Aemilia, eigenlijk voel ik me zo een beetje als de kerstman of een uil, misschien zelfs de combinatie van die twee, hoewel ik me die ook maar moeilijk voor kan stellen." Ik voel me inderdaad een soort bezorgdienst als we die brieven gaan afleveren.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:57 ]


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."

    "Dat lijkt me een uitstekend plan. Enig idee waar we eerst heen kunnen gaan?" Nog voordat ik reageer begint Charlie al weer verder te praten, en tijdens zijn volgende woorden vormt er een klein, duivels, glimlachje op mijn gezicht. Mijn ogen glinsteren op een manier die veel mensen met de woorden 'mysterieus' of 'ze is iets van plan' beschrijven. En ze hebben gelijk. "Weet je Aemilia, eigenlijk voel ik me zo een beetje als de kerstman of een uil, misschien zelfs de combinatie van die twee, hoewel ik me die ook maar moeilijk voor kan stellen." Zijn zijn woorden.
    "Oh, echt?" vraag ik lichtelijk uitdagend. Dan ren ik naar de dichtstbijzijnde kerstboom, waar zo'n honderd kerstmutsen in hangen. Ik gris er twee van af, me niet eens afvragend of het wel mag. Ik houd de mutsen achter mijn rug als ik terugloop, en ik zie nu pas dat Charlie net zijn hoofd heeft gedraaid. Mooi. Hij heeft me de kerstmutsten niet zien pakken. Ik houd ze nog steeds achter mijn rug als ik naar hem toe loop. Ik ga achter hem staan en doe vliegensvlug de muts op zijn hoofd, waarvoor ik niet veel meer op mijn tenen hoef te staan, aangezien ik al hakken draag. Zelf doe ik ook een muts op. "Zo, nu ben je echt een kerstman." zeg ik grijnzend, terwijl ik nog steeds achter hem sta.
    [/face][/justify]


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Nadat ik mijn eerste zin uitspreek zie ik Aemilia een beetje lachen op zo'n manier dat ik me afvraag waar zij nou weer aan denkt. Voor zover ik haar nu ken kan dat van alles zijn. Toch zegt ze niets. Nadat ik mijn tweede zin uitspreek reageert ze wel.
    "Oh, echt?" Zegt ze, waarna ik daar verder niet al te veel aandacht aan besteed en zie dat ik nog wat koffie overheb. Die pak ik dus op en drink hem gelijk leeg. Terwijl ik hem weer neer zet zie ik dat Aemilia ineens spoorloos verdwenen is. Ik heb dan ook echt geen idee waar zij ineens heen kan zijn gegaan. Dan voel ik opeens uit het niets iets over mijn hoofd heen komen, waarna ik mijn mond open om iets te zeggen, maar toch besluit dat niet te doen. Verbaast draai ik me om, waar ik Aemelia zie staan grijnzen met een muts in haar handen die ze opzet. Ik neem dan ook maar aan dat ik er ook eentje opheb.
    "Zo, nu ben je echt een kerstman." Zijn haar woorden. Ik lach een beetje en wil eigenlijk vragen waar ze die dingen vandaan haalt, maar dan krijg ik de kerstbomen in het zicht.
    "Bedankt. Ik kan me al helemaal inleven in mijn rol. En in dat geval ben jij de kerstvrouw, al vindt ik dat persoonlijk net iets vager klinken dan kerstman. Maar ik neem dan ook aan dat jij ook de vaagste bent van ons twee." Zeg ik een beetje lachend.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    Hij lacht en het ziet er best schattig uit. Zijn krullen bewegen zachtjes mee en er verschijnen kuiltjes in zijn wangen. "Bedankt. Ik kan me al helemaal inleven in mijn rol. En in dat geval ben jij de kerstvrouw, al vindt ik dat persoonlijk net iets vager klinken dan kerstman. Maar ik neem dan ook aan dat jij ook de vaagste bent van ons twee." zegt hij nog steeds lachend. "Dat is mooi." Ik zoek uit het stapeltje de namen van de jongens en leg June's papieren bovenop. "Kom je, kerstman?" vraag ik terwijl ik richting de Hufflepuf tafel loop. Mijn hakken klikken duidelijk mee en weergalmen in de grote eetzaal.


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    "Dat is mooi." Zegt ze terwijl ze de envoloppen uitzoekt. Ze is zeker opzoek naar de laatste van haar vriendinnen. Zij heeft de andere twee in elk geval al gezien, wat ik niet kan zeggen. We zullen mijn vrienden vast zo ook gaan zoeken. Misschien zal ik er wel eentje zien als we zo bij de Huffelpuf tafel zijn. "Kom je, kerstman?" Vraagt ze als ze richting de Huffelpuf tafel loopt.
    "Maar uiteraard kerstvrouw." Zeg ik terug. "Ik zou jouw toch nooit iets kunnen weigeren?" Zeg ik terwijl ik achter haar aan loop. Ondertussen zie ik dat een aantal mensen naar ons staren. We zullen dan ook wel een aparte verschijning zijn. We zijn en nieuw, en hebben kerstmutsen op. Die twee dingen in combinatie zal al wel nog vreemder zijn dan alleen één van die dingen. Ergens moet ik daar wel om lachen en ergens voel ik me er juist een beetje ongemakkelijk door. Maar ik besluit het maar te negeren. Als één van mijn vrienden mij net als ik hun aan het zoeken is wordt ik zo in elk geval makkelijker gevonden.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Maar uiteraard kerstvrouw." Zeg hij terug. "Ik zou jouw toch nooit iets kunnen weigeren?" Hij loopt achter me aan en kijk lichtelijk om me heen. Ik lach een beetje, ondanks dat het nog steeds niet warm is. Bij de Hufflepuf tafel aangekomen zie ik June al na even kijken zitten. Enthousiast zwaai ik naar haar. "Junneee!" Gil ik lichtelijk en ik loop/ren naar haar toe. Ik geef haar een kleine knuffel, me niks aantrekkend van het feit dat ze eigenlijk in gesprek is. "Heyy."

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 17:12 ]


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes


    Voordat ik ook maar op antwoord kan wachten hoor ik ineens mijn naam die heel hard wordt geschreeuwd, waardoor er meerdere mensen omkijken.
    "Junneee!" Gelijk herken ik Mae's stem en ik draai me glimlachend om in haar richting. Ik merk hoe ze me een knufel geeft.
    "Hey Decroix." Zeg ik vrolijk. Aangezien Mae haar naam vreselijk vindt noem ik haar altijd Mae, al is Decroix een soort bijnaam geworden omdat ik dat gewoon cool vindt klinken. "Je was ineens spoorloos verdwenen. Heb je de rest al gezien?" Vraag ik haar. Amelie moet ze wel gezien hebben, aangezien die bij haar in de afdeling zit. Dan pas zie ik wat ze op haar hoofd heeft. "Waar heb je die belachelijke muts vandaan?" Vraag ik haar verbaast terwijl ik de kerstmuts bekijk en ik moet een beetje lachen. Typisch Mae. Als ik me even omdraai en ik Minho zitten besef ik me dat ik hem even helemaal ben vergeten. "Dit is trouwens..." Maar net voordat ik hem wil voorstellen hoor ik een andere stem dat al doen.
    "Minho! Nu heb ik uiteindelijk toch al iemand gevonden. Ik begon bijna te denken dat je de eerste de beste trein terug naar Durmstrang had genomen met de anderen." Nu pas zie ik de jongen achter Mae staan, met zo'n zelfde muts.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Het Decroix." zest June vrolijk. June is series altijd vrolijk. Altijd. "Je was ineens spoorloos verdwenen. Heb je de rest al gezien?" vraagt June meteen daarna. Vervolgens kijkt ze verbaasd naar mijn hoofd en lacht ze een beetje. "Waar heb je die belachelijke muts vandaan?" zegt ze, lachend. Ik schiet ineen quas-verontwaardigde verdediging. "Nounou! Niet zo gemeen. Mijn muts is toevallig heel erg cool. Amelie en Shay zitten bij Gryffindor, waar ik Shay naar heen heb gesleurd, we konden jou niet vinden.." antwoord ik haar. "Dit is trouwens…" begint June, maar ze wordt onderbroken door Charlie. "Minho! Nu heb ik eindelijk toch al iemand gevonden. Ik begon bijna te denken dat je de beste trein terug naar Durmstrand had genomen met de anderen." Ik zie June verbaasd kijken, aangezien ook Charlie een kerstmuts draag. Ohja, die jongen komt dus ook van Durmstrang. Ik laat June's pakketje voor haar neus vallen en zoek het pakketje voor de jongen tegenover haar, Minho, die ik vervolgens aan hem geef.


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes


    "Nounou! Niet zo gemeen. Mijn muts is toevallig heel erg cool. Amelie en Shay zitten bij Gryffindor, waar ik Shay naar heen heb gesleurd, we konden jou niet vinden.." Oké, blijkbaar was ik dus degene die kwijt was. De rest zat gewoon lekker gezellig bij elkaar. Uiteraard moet ik weer degene zijn die alleen zit. Hoewel, Minho is er ook, waardoor ik technisch gezien niet alleen te noemen ben of was, of wat dan ook. Ach ja, ik heb me toch ook prima vermaakt in mijn eentje met Minho.
    "Dat over die muts is jouw mening." Het is ook al iets voor haar om een jongen die ze alleen van het ontbijt kent overhaalt om zo'n stomme muts op te zetten. Zeg ik als ik het pakketje van Mae pak wat ze me geeft. Even bekijk ik het met een frons. Ik wil bijna vragen wat het is als ik het open maak en mijn rooster zie. Die kan misschien nog wel eens van pas komen. "Thanx. Zonder dat ding zou ik verloren zijn." Zeg ik haar. Verloren is een groot woord, maar ik zou in elk geval niet mijn eerste les kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:43 ]


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Dat over die must is jouw mening." Zegt June, terwijl ze het stapeltje papier even verbaasd bekijkt en daarna opgelucht richting mij kijkt. "Thanx. Zonder dat ding zou ik verloren zijn." ik lach. June is ook een heldin in drama. Ik trek mijn mond even schuin, en vraag me af hoe laat het is. Ik kijk de eetzaal rond en zie redelijk wat leerlingen aanstalten maken om weg te lopen. Ik pak Charlie's arm en draai hem om. "Jij. Loopt met mij mee." zeg ik en ik loop weg, Charlie meesleurend. Ik kijk nog even over mijn schouder en roep snel een doei naar june. Ik moet echt even iets meer aan gaan doen. Na even zoeken heb ik de common room dan ook


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Ik ben heel verbaast om Minho te zien en ik wil eigenlijk nog even met hem praten, maar dat merk ik dat Aemilia me met haar mee trekt.
    "Jij. Loopt met mij mee." Ik zwaai nog even naar Minho. Ik zie hem zo toch wel weer in de lessen en besluit Aemilia te volgen. Ik heb echt geen idee van de tijd, maar daar ben ik dan ook niet heel erg mee bezig. Ik kijk even vreemd op als ik merk dat we richting de common room lopen en niet naar de les. Ik ken Hogwarts totaal niet, maar ik weet wel waar de common room is van Gryffindor, gezien dat ik er vannacht heb geslapen.
    "Waarom gaan we naar de common room? Het lijkt me nogal vreemd als je denkt dat het lokaal verstopt zit in één van de slaapzalen.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Waarom gaan we naar de common room? Het lijkt me nogal vreemd als je denkt dat het lokaal verstopt zit in één van de slaapzalen." Ik zucht geïrriteerd en draai me naar hem om. "Omdat, sukkel" zeg ik, "Het handig is om boeken voor de lessen te pakken, en omdat ik nog even iets meer aan moet doen." Is wat ik zeg. Ik rol nog een keer met mijn ogen en loop vervolgens de common room in. Hier binnengekomen loop ik door naar de zaal waar ik op slaap. Gedesoriënteerd kijk ik om me heen. Ondanks dat ik er vannacht geslapen heb, heb ik geen idee waar ik mijn spullen toen neer heb gepleurd. Ik zucht en loop naar het bed waar ik in slaap. Als ik er onder kijk zie ik mijn koffer liggen, langzaam trek ik de koffer er onder vandaan en zoek ik een panty, die ik vervolgens dan ook aantrek. Ook trek ik een blazer aan en doe ik nog een serie armbanden om. De kerstmuts gooi ik op mijn bed en laat ik voor wat het is. Ik zoek mijn boeken, die in mijn koffer nog netjes opgestapeld liggen en stop ze in mijn tas. Vervolgens loop ik, met mijn rooster in mijn hand, weer naar beneden.


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    "Omdat, sukkel" Zegt ze op zo'n toon dat het te simpel voor woorden is. "Het handig is om boeken voor de lessen te pakken, en omdat ik nog even iets meer aan moet doen." Als we bij de Common Room zijn aangekomen loopt ze naar de slaapzalen. Ik maak van de gelegenheid gebruik om even mijn jack weg te leggen die ik nog steeds bij heb. Die kerstmuts doe ik ook af en daarna loop ik weer terug waar ik op Aemilia wacht. Ik kijk om als ik haar voetstappen hoor.
    "Weet je dat de meeste mensen gewoon voordat ze naar het ontbijt gaan al hun boeken pakken en kleding aan doen?"Zeg ik haar als ze weer terug is.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 17:20 ]


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Weet je dat de meeste mensen gewoon voordat ze naar het ontbijt gaan al hun boeken pakken en kleding aan doen?" zegt Charlie zodra ik beneden sta. Ik zucht. "Ten eerste, ben ik niet 'de meeste mensen' en ten tweede, kan ik geen boeken pakken als ik niet eens weet welke lessen ik heb op een dag." zeg ik, zwaaiend met mijn rooster. Mijn tas bungelt om mijn arm en ik loop de Common room weer uit en wacht vervolgens op Charlie, niet wetend waar ik un heen moet omdat ik totaal geen idee heb waar het lokaal is.



    INSURGENT TRAILER BE LIKE; 'LET'S BE PERFECTION'
    Wanneer gaan we eigenlijk over op kerst? Mwhahaha


    take me back to the basics and the simple life