• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Sunset Eguerre ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos:
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!


    Het begin:

    Het is de week voor de Kerstvakantie en gisteravond zijn de tien nieuwe leerlingen aangekomen. Gisteren zijn ze ook ingedeeld tijdens het avondmaal. Vandaag, maandag 15 december, zullen zij voor het eerst deelnemen in de lessen aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Ieder jaar heeft met alle houses lessen. Voor iedereen zou het een andere dag zijn. Want, hoe zijn de leerlingen van Hogwarts? Hoe zijn de leerlingen van Beauxbatons of Durmstrang? Deze vragen spoken door de leerlingen hun hoofden.
    Het is O8.OO en iedereen zou in de Great Hall moeten zijn voor het ontbijt. Om O9.OO zullen de lessen van start gaan voor de zesde jaars, want de zevende jaars hebben daar een tussenuur. Zullen zij ook al in de Great Hall zijn, of maken ze zich nu pas klaar?
    Dat is aan de leerlingen. Veel plezier op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry!


    Het rooster:


    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    || Minho Orlando Kueane || Hufflepuff || Seventh year ||
    † Patience is a clean case †



    Zijn blik gleed heel eventjes de tafel rond, om daarna maar gewoon toast te pakken en daar jam op te doen. Niet dat hij de rest niet wilde eten, maar in de ochtend had hij gewoon niet zo veel honger. Op Durmstrang al niet, en hier al helemaal niet. "Mis jij je oude school?" vroeg ze hem. Waarna hij langzaam knikte en wilde antwoorden. Maar June vroeg nog wat. "Waarom ben jij eigenlijk hierheen gekomen?" Een zachte grinnik verliet zijn mond. "Ja, ik mis Durmstrang best wel. De gebruiken, het gebouw, de Bulgaarse taal.." zei hij. Over de andere vraag dacht hij kort na. "Mijn ouders gingen scheiden, en mijn ma wilde terug naar Engeland. Dus ik ging mee, want ik had geen zin om bij mijn pa en broers te blijven. En ik ben ook een soort van van school getrapt." vertelde hij. "En jij dan? Wat mis je het meeste van Frankrijk. Ik neem aan dat jij het weer tien keer slechter vindt, niet?" Een kleine grijns sierde zijn lippen en hij nam een hap van[/q] zijn toast.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 15:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    June Mercendes


    "Ja, ik mis Durmstrang best wel. De gebruiken, het gebouw, de Bulgaarse taal.." Ik knik kort, voor mij geld hetzelfde. De Franse taal heb ik nooit helemaal geweldig gevonden, maar het is wel de taal van thuis. "Mijn ouders gingen scheiden, en mijn ma wilde terug naar Engeland. Dus ik ging mee, want ik had geen zin om bij mijn pa en broers te blijven. En ik ben ook een soort van van school getrapt." Ik grinnik even kort. Aemilia heeft ook zoiets dergelijks geflikt en zelf had ik ook geen schone lei op Beauxbantos. "En jij dan? Wat mis je het meeste van Frankrijk. Ik neem aan dat jij het weer tien keer slechter vindt, niet?"
    "Het weer maakt me echt totaal niet uit. Ik weet niet wat ik het meeste mis." Ik werp nog even één blik op mijn bord om daarachter te komen. "Of eigenlijk wel. De
    croissantjes. Dit hier smaakt nergens naar." Zeg ik dan. "Maar wat heb jij gedaan om van school gestuurd te worden?" Vraag ik hem weer met een ironische ondertoon in mijn stem.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "En die keer dat je drie dagen niet op kwam dagen voor de lessen omdat je vond dat je rust nodig had" Voegt Amelie og toe. Ik grijns. "Achja. Laten we het er op houden dat ik pranken leuk vind en een hekel heb aan regels, ze zijn er immers om te breken, toch?" Praat ik vrolijk door. "Waarom zo bescheiden. Ik kreeg namelijk net de indruk dat jij dat totaal niet bent." Zegt Charlie tegen me. Ik grinnik. "Mwhah. Ik zeg wat ik wil, en iedereen die het er niet mee eens is heeft maar mooi pech gehad." reageer ik op hem. Mijn linkerhand haal ik kort door mijn haar en ik kijk hem lichtelijk uitdagend met een flirtirige ondertoon aan. De blik beoefen ik op vele jongens en alhoewel het niet heel zichtbaar is, merk je meestal toch dat mijn blik net iets verandered is. "En Beauxbatons was ook gewoon veel te netjes voor moi."


    take me back to the basics and the simple life


    Charles Vjazemski


    "Mwhah. Ik zeg wat ik wil, en iedereen die het er niet mee eens is heeft maar mooi pech gehad." Zegt Aemilia na mijn woorden. Ze haalt haar hand door haar haar en kijkt me lichtelijk flirtig aan. Ik glimlach na het zien van die blik. Haar woorden kloppen inderdaad. Ik heb niet het idee dat zij snel voor iets zal terug deinsen voor wat dan ook. "En Beauxbatons was ook gewoon veel te netjes voor moi." Zegt ze. In de twee minuten dat ik haar ken ben ik er inderdaad al achter gekomen dat dat niet de perfecte school is voor dit meisje. Lang niet de perfecte school.
    "Misschien moet je Durmstrang eens proberen. Daar hoef je geen pakjes aan waardoor je op een pop lijkt en daar zijn ook genoeg jongens om te verleiden. Om dat allemaal te krijgen moet je natuurlijk wel tegen de kou kunnen." Zeg ik tegen haar, want dat lijkt dan ook haar favoriete bezigheid te zijn.


    She was always looking for more..



    Rose Black | Slytherin | Zesde jaar


    'Heb je lekker geslapen?' vraagt Lily mij. Ik denk na. Had ik lekker geslapen? 'Vast wel,' mompel ik dan. Ik ben nooit zo'n ochtendmens. In de zaal zitten al een heel aantal mensen. Mijn blik vangt de blik van een jongen en ik knipoog naar hem. Hij heeft de vorige keer een goed punt gehaald bij waarzeggerij en ik maar een matig punt. Het is overigens mijn enigste vak dat ik minder kan. Ik heb zijn hulp dus nog wel even nodig.
    'Jij?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shaylene 'Shay' Gabrielle Devien
    Voormalige leerling Beauxbatons • Ravenclaw • 6th Year


    'En ik ben Aemilia Mae Decroix, en hoe je buiten het prank gedeelte asjeblieft. Dit zijn niet eens de ergste dingen, maar wel waarna ik geschorst werd…' zegt Mae. Nadat ik alle pranks die Mae alleen en samen met ons heeft uitgehaald heb opgenoemd, zegt ze: 'shh.'
    'En die keer dat je drie dagen niet op kwam dagen voor de lessen omdat je vond dat je rust nodig had,' zegt Amelie. Ik begin automatisch te grinniken om dat. Dat was zo grappig.
    'Waarom zo bescheiden. Ik kreeg namelijk net de indruk dat jij dat totaal niet bent,' zegt de jongen met bruin krullend haar.
    'Ik ben trouwens Charles Vjazemski, maar noem me maar Charlie,' zegt hij dan tegen Christian en mij.
    'Shaylene Gabrielle Devien. Maar zeg maar gewoon Shay,' vertel ik hem, waarna ik mezelf help aan een stukje toast.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:41 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Misschien moet je Durmstrang eens proberen. Daar hoef je geen pakjes aan waardoor je op een pop lijkt en daar zijn ook genoeg jongens om te verleiden. Om dat allemaal te krijgen moet je natuurlijk wel tegen de kou kunnen. " ik voel me licht verontwaardigd. Maar ach ja. Flirten is, inderdaad een leuke bezigheid. Vooral bij van die onzekere, bange jochies. Maar het komt goed uit dat ik er goed uit zie, en dat jongens het rebelse leuk vinden. Inplaats van mijn kleine verontwaardiging te tonen geef ik hem een knipoog. "Ach. Durmstrang is me net wat te koud. Plus, daar zijn ze volgensmij net zo streng als op Beauxbatons, of niet?" Vraag ik hem. Ondertussen pak ik een croissantje. Ondanks dat ik noet veel met de franse cultuur heb, houd ik van croissantjes. Ik eet hem redelijk snel op. De kwaliteit is helaas wel een stuk minder dan in Frankrijk.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:02 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Het meisje wat net is komen zitten stelt zich voor als Shay en ondertussen wacht ik op Aemilia's antwoord.
    "Ach. Durmstrang is me net wat te koud. Plus, daar zijn ze volgensmij net zo streng als op Beauxbatons, of niet?" Antwoord ze.
    "Ik heb geen idee van hoe streng ze zijn op Beauxbantos, maar het moet wel behoorlijk streng zijn als ze je schorsen voor al die dingen die jij en je lieftallige vriendinnen net opnoemden. Maar Durmstrang is hoe dan ook wel streng, dus daar zou je gelijk een probleem hebben. Alleen al met je haarkleur en de rebelse manier waarop je je outfit draagt. Als je daar een stropdas zou hebben zou je die zeker op de goede manier om moeten hebben. Alleen de kou moet voor jouw geen probleem zijn. Jij vindt vast wel iemand om je warm te houden." Zeg ik met een kleine glimlach op mijn gezicht.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Ik heb geen idee van hoe streng ze zijn op Beauxbantos, maar het moet wel behoorlijk streng zijn als ze je schorsen voor al die dingen die jij en je lieftallige vriendinnen net opnoemden. Maar Durmstrang is hoe dan ook wel streng, dus daar zou je gelijk een probleem hebben. Alleen al met je haarkleur en de rebelse manier waarop je je outfit draagt. Als je daar een stropdas zou hebben zou je die zeker op de goede manier om moeten hebben. Alleen de kou moet voor jouw geen probleem zijn. Jij vindt vast wel iemand om je warm te houden." Zegt Charlie met een kleine glimlach. Onwillekeurig moet ik zelf ook glimlachen. Het is tenminste waar, ik vind met gemak iemand om me vast en warm te houden. Het probleem met het flirten is alleen dat ik nooit echt een relatie gehad heb die langer dan een week heeft geduurd. Niet dat ik er ooit behoefte aan heb gehad. "True." antwoord ik hem, terwijl ik thee inschenk en nog wat eet. "Maarr, heeft iemand een rooster of zo? want ik heb niks meegekregen in ieder geval." vraag ik aan mijn vriendinnen, Charlie en die ene gast waarvan ik zijn naam al weer vergeten ben. Mijn handen vouwen zich om het glazen kopje thee en ik neem voorzichtig nog een slokje.


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Aemilia glimlacht ook.
    "True." Antwoord ze kort, waarna ik weer glimlach.
    "Ik weet vrouwen ook perfect ze voorspellen, al zeg ik het zelf." Zeg ik dan weer. Gelukkig kan ik al beweren dat ik me al een stuk minder eenzaam voel dan eerst toen ik hier alleen zat. Deze ochtend zit ik al aan een tafel met welgeteld vier mensen, exclusief mezelf. Het is dan wel dat twee daar van gewoon per toeval voor me terecht kwamen, eentje wilde gewoon bij de andere twee zitten en de laatste volgde Shay. Ik weet eigenlijk ook niet eens waarom, misschien gewoon alleen al omdat Shay van het vrouwelijk geslacht is. Voor sommigen is die reden al meer dan genoeg.
    "Maarr, heeft iemand een rooster of zo? want ik heb niks meegekregen in ieder geval." Zegt Aemilia weer. Zij is nogal veel aan het woord, al ben ik ook zo geweest in dit gesprek.
    "Ik heb er in elk geval geen, maar die zullen ze vast vergeten zijn." Zeg ik weer.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Ik heb er in elk geval geen, maar die zullen ze vast vergeten zijn." zegt Charlie. Ik haal mijn schouders op een laat een korte zucht mijn mond verlaten. "Maar wat zou jij doen?" vraag ik lichtelijk geïnteresseerd aan hem. En ook om te kijken of ik iets bij hem ka doen, of dat ik hem niet als slachtoffer zou kunnen gebruiken, voor het flirten. Mijn vraag doelt duidelijk op het gesprekje van net, over dat ik genoeg jongens zou vinden om me warm te houden. "Zou jij me warm houden daar op Durmstrang?" herhaal ik mijn vraag enkele seconden later nog een keer.


    take me back to the basics and the simple life

    || Minho Orlando Kueane || Hufflepuff || Seventh year ||
    † Patience is a clean case †



    ''Het weer maakt me echt totaal niet uit. Ik weet niet wat ik het meeste mis.'' zei ze, maar hij zag dat ze een blik wierp op haar bord. ''Of eigenlijk wel. De croissantjes. Dit hier smaakt nergens naar.'' Een lach rolde over zijn lippen. Zoiets had hij niet verwacht eerlijk gezegd, vooral niet van zo'n meisje als haar. En hij mocht het wel.
    ''Maar wat heb jij gedaan om van school gestuurd te worden?'' vroeg ze. Kort dacht hij na over zijn woorden. ''Ik faal vreselijk in Dark Arts, zoals we het daar noemden, en ja. Door een of andere spreuk liet ik het lokaal ontploffen. Wat zo ongeveer de vierde keer in het jaar was.'' vertelde hij haar. Na zijn woorden verliet toch weer een lach zijn mond. ''Het ergste was nog wel dat ik die spreuk met iemand moest oefenen, en die dus meteen naar de ziekenzaal moest.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Aemilia vindt het blijkbaar niet leuk dat ik geen rooster heb. Dat verbaast me ergens lichtelijk. Zij lijkt me nou niet echt degene die zo nodig de goede les moet vinden op haar eerste dag om een goede indruk te maken op de leraren.
    "Maar wat zou jij doen?" Zegt ze dan in plaats van te gaan zeuren over het rooster, wat ik had verwacht dat ze zou doen. Even weet ik niet goed wat ze bedoeld en geef ik dus ook geen antwoord, totdat ze haar woorden afmaakt. "Zou jij me warm houden daar op Durmstrang?" Vraagt ze me, nu maakt ze in elk geval een betere omschrijving van haar vraag. Ik kan het niet helpen dat mijn mondhoeken iets omhoog lijken te krullen.
    "Ik zou zo'n lieftallig meisje als jij toch niet in de kou kunnen laten zitten?" Antwoord ik. "Maar gelukkig voor jouw is Hogwarts een stuk warmer."


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    Zijn mondhoeken krulle lichtjes omhoog en ik glimlach. "Ik zou zo'n lieftallig meisje als jij toch niet in de kou kunnen laten zitten?" Antwoordt hij. Ik grijns. "Maar gelukkig voor jouw is Hogwarts een stuk warmer." Hij heeft gelijk. Ik zou er echt niet tegen kunnen, ookal zou iedereen aanbieden me warm te houden. Ik houd niet van kou. Hopelijk wordt het hier niet veel kouder dan het nu is. Het is hier nu al een stuk kouder dan ik Frankrijk. "Klopt, ik haat kou." Stel ik en ik glimlach nog steeds. Ik drink mijn thee op en eet nog wat. "Waarom ben jij eigenlijk weg gegaan van Durmstrang, Charlie?" vraag ik hem oprecht. Mijn benen sla ik over elkaar heen en ik zoek op de tafel naar een gebakken eitje, die ik niet veel later gevonden heb en op mijn bord leg. Nog snel leg ik er een boterham onder en doe ik er een beetje zout en peper op voordat ik hem op eet.


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes


    ''Ik faal vreselijk in Dark Arts, zoals we het daar noemden, en ja. Door een of andere spreuk liet ik het lokaal ontploffen. Wat zo ongeveer de vierde keer in het jaar was.'' Ik moet een beetje grinniken om zijn woorden. Ergens klinkt het best wel grappig. Wel vindt ik dat hele Dark Arts gebeuren van Durmstrang maar vaag. Het klinkt zo duister. ''Het ergste was nog wel dat ik die spreuk met iemand moest oefenen, en die dus meteen naar de ziekenzaal moest.'' Vervolgd hij, waarna mijn gegrinnik stopt. Dat maakt het een stuk minder ideale situatie.
    "In dat geval kan je er toch niets aandoen?" Zeg ik een beetje onzeker. "En is dat Dark Arts sowieso niet gevaarlijk?" De dingen die ik over Durmstrang heb gehoord zijn niet allemaal even goed. Muggleborns worden in de toverwereld hoe dan ook altijd gediscrimineerd en volgens mij is dat op Durmstrang alleen maar erger.


    She was always looking for more..