• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Sunset Eguerre ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos:
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!


    Het begin:

    Het is de week voor de Kerstvakantie en gisteravond zijn de tien nieuwe leerlingen aangekomen. Gisteren zijn ze ook ingedeeld tijdens het avondmaal. Vandaag, maandag 15 december, zullen zij voor het eerst deelnemen in de lessen aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Ieder jaar heeft met alle houses lessen. Voor iedereen zou het een andere dag zijn. Want, hoe zijn de leerlingen van Hogwarts? Hoe zijn de leerlingen van Beauxbatons of Durmstrang? Deze vragen spoken door de leerlingen hun hoofden.
    Het is O8.OO en iedereen zou in de Great Hall moeten zijn voor het ontbijt. Om O9.OO zullen de lessen van start gaan voor de zesde jaars, want de zevende jaars hebben daar een tussenuur. Zullen zij ook al in de Great Hall zijn, of maken ze zich nu pas klaar?
    Dat is aan de leerlingen. Veel plezier op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry!


    Het rooster:


    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mt


    -

    [MT, ik ben vanmiddag weg en kan pas uiterlijk vanavond rond een uur tien a elf reageren.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    || Lauren Tania Sharrow || Ravenclaw || Sixth year ||
    † Books and being clever doesn't mean everything. †



    In haar eentje liep ze door de gangen naar de Great Hall. Een kleine glimlach zond ze naar degenen die ze nog wel herkende en die langs haar liepen. Nog maar één week lessen voordat het Kerstvakantie zou zijn. Voor haar gevoel ging het snel. Het voelde alsof ze nog maar net weer hier was. Al ze het niet erg vond dat het al Kerstmis zou zijn. Die tijd was haar favoriete tijd van het jaar, gewoon door de sfeer. En alle versieringen, de gezelligheid en dat ze vaak naar Hogsmeade kon. Ze bleef al sinds haar eerste jaar iedere Kerstvakantie in Hogwarts. Toen voornamelijk door de thuissituatie, maar dat was allemaal verbetert in loop der jaren. Waardoor ze vaak wel met de andere vakanties naar huis ging.
    Een kleine zucht rolde over haar lippen toen ze in de Great Hall aankwam. Ze was nog moe en zag nog niemand van haar vrienden zitten. Waardoor ze maar plaats nam aan de Ravenclawtafel en naar wat afdelingsgenoten glimlachte.

    [Iemand voor Lauren?]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 16:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    June Mercendes


    In de ochtend kom ik meestal maar met moeite mijn bed uit, zo dan ook nu. Ergens voel ik me leeg, al sinds het moment dat ik wakker wordt, of zelfs al eerder, sinds het moment dat ik werd ingedeeld in Huffelpuf. Dat was niet het begin waar ik op had gehoopt. Ik heb er echt geen problemen mee dat ik in Huffelpuf zit, maar meer met dat mijn vriendinnen niet in Huffelpuf zitten. Ik had mezelf echt voorgehouden dat we deze start samen zouden maken, maar in plaats daarvan voel ik me toch behoorlijk alleen. Met z'n vieren zitten we in drie verschillende afdelingen. Dat kan bijna niet nog erger. Ik had nog zo gehoopt dat ik in Gryffindor of Ravenclaw terecht zou komen. Niet omdat ik die afdelingen zo geweldig vindt, maar omdat mijn vriendinnen daar zitten. Ik werd het laatste ingedeeld, omdat mijn achternaam als laatste van mijn vriendinnen in het alfabet komt. Eigenlijk voelde ik het al aankomen. Ik kan mezelf prima vinden bij de normenen waarden van Huffelpuf, dus ergens had ik het al verwacht, al maakt dat het er niet leuker op. Dat neemt het feit niet weg dat ik in mijn eentje in een afdeling zit vol vreemden. Gelijk heb ik er ook een enorme hekel aan gekregen, aan de afdelingen. Waarom kan iedereen niet gewoon bij elkaar zijn zonder dat die afdelingen je in de weg zitten? Op deze manier wordt je gescheiden van elkaar. Het helpt er al helemaal niet door om afdelingstafels neer te zetten in de grote zaal. Het geeft me dan ook geen andere keus om aan de tafel van Huffelpuf te gaan zitten. Ze zeggen dan wel dat dat nu mijn house is, maar zo voelt het niet. Meestal zit ik altijd met al mijn vriendinnen te eten, maar nu zit ik helemaal alleen. Ik zoek de zaal rond naar mijn vriendinnen, maar in kom tot de conclusie dat zij er nog niet zijn. Dus dan blijf ik maar alleen zitten.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:56 ]


    She was always looking for more..


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Na een beetje een rusteloze nacht was ik extra vroeg opgestaan nadat ik tot de conclusie was gekomen dat ik toch niet meer kon slapen. Ik voel me onrustig en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Dit kasteel is het mijne niet en dat zal het vast ook nooit worden. Niet echt een fijne gedachte, maar wel de waarheid. Ik sliep in een zaal vol jongens die ik niet ken en ik zit in een afdeling vol mensen die ik niet ken. Ik weet mijn plek niet echt te vinden en ik weet steeds maar niet wat te zeggen en of ik wel iets moet zeggen. Ik heb me dan ook wel eens beter gevoeld. Ik ben nu voornamelijk moe, maar ik kon gewoon niet slapen. Ik houd mezelf maar vol dat het beter wordt als ik iets te eten neem, wat ook de reden is dat ik naar het ontbijt loop, alleen. Ik hoop mijn vrienden daar tegen te komen, maar die zie ik niet. Ik ga maar aan de afdelingstafel van Gryffindor zitten, waar ik wat ontbijt pak en dat langzaam opeet. Het voelt raar om helemaal alleen aan een tafel te zitten, maar ik hoop dan ook snel vrienden te maken in mijn afdeling. Het is niets voor mij om maar vier mensen te kennen op school. Ik hoop dat het ontmoetten van nieuwe mensen me iets meer op mijn gemak brengt hier.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:19 ]


    She was always looking for more..

    (Mijn computer deed raar. Sorry.)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:19 ]


    She was always looking for more..

    || Minho Orlando Kueane || Hufflepuff || Seventh year ||
    † Patience is a clean case †



    Een geërgerde grom verliet zijn mond. Hij haatte het hier nu al, en dan vooral die afdelingen. Waar sloeg dat in vredesnaam op?! Wat heeft het voor nut om je ergens neer te zetten wat bij je innerlijk hoort, zo kun je nooit wat van andere op doen om te veranderen.
    Ook al was hij het eerste uur vrij, Minho liep toch al door de gangen. Slapen kon hij niet. Toen hij in die commonroom kwam vond hij het al niets, hij voelde zich er niet erg thuis. En eenmaal in de jongensslaapzaal zat hij de hele avond stil te zijn. Terwijl de andere Hufflepuffs zaten te praten en ginnegappen. En hij lag gewoon zwijgend op zijn bed, kijkend naar het plafond.
    Voor zijn gevoel was hij veels te snel bij de eetzaal, die de Great Hall werd genoemd, en hij stapte daarbinnen om aan de Hufflepuff tafel te zitten. Ook zoiets. Je was verplicht om aan zo'n tafel te zitten van je afdeling, dit gaf hem de kans niet eens om met anderen om te gaan. Maar na mate de tijd maakte hij wel vrienden, hoopte hij dan.
    Minho nam maar plaats naar een meisje, waarvan het leek alsof ze zich ook niet op haar gemak voelde. Kort glimlachte hij naar haar en stak zijn hand uit. ''Eh..hee, ik ben Minho.'' begon hij. ''Ben je ook nieuw hier?''

    [Dit is richting June toe.]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 17:59 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    June Mercendes


    Starend kijk ik een beetje naar de andere afdelingstafels, terwijl ik probeer te zien of één van mijn vriendinnen al binnenkomt. Ik merk dat er wel mensen binnenkomen, maar niet de mensen die ik graag binnen zou zien komen.
    ''Eh..hee, ik ben Minho.'' Hoor ik dan opeens naast me en ik draai mijn hoofd een beetje om, al ben ik nog steeds in trans van het staren. De jongen die die woorden heeft uitgesproken neemt naast mij plaats en ik kijk toe naar de hand die hij naar me uitsteekt. ''Ben je ook nieuw hier?'' Vervolgde hij zichzelf. Die laatste zin maakt het me een beetje meer op mijn gemak. Hij is ook nieuw, wat een opluchtig. Gelijk glimlach ik naar hem en geef ik hem een hand.
    "Ja, helaas wel." Antwoord ik op zijn vraag. Ik ben er nu al achter gekomen dat nieuw zijn niet leuk is. Je lijkt nergens bij te passen merk ik. Ik had al door gekregen dat er ook een aantal leerlingen uit Durmstrang naar Hogwarts zouden komen. "Ik ben trouwens June." Vervolg ik mezelf. Ik voel me al beter nu ik met iemand praat. Anders zit ik zo alleen ergens en dan gaan er mensen bij me zitten uit medelijden. Dat is iets wat ik juist niet wil.


    She was always looking for more..

    [MT. Ik ga ff snel douchen, paardengeur weghalen en daarna zal ik posten :3
    WOEHOEEE. BEN TWEEDE GEWORDEN. L1 BITCHAS. ]


    take me back to the basics and the simple life

    || Nathan Dylan Belladonna || Gryffindor|| Sixth year ||
    † You aren't brave, but you choose to be brave. †



    Wel redelijk vrolijk voor een ochtend liep hij door de gangen heen. Normaal kon hij altijd wel uitslapen en kwam hij pas om half negen zijn bed uit, maar op een of andere manier lukte hem dit vandaag niet. Maar dat maakte niet veel uit. Nu kon hij nog snel zo'n opstel voor potions maken, gezien hij daar nogal laat mee was.
    Voor zijn gevoel was hij wel snel in de Great Hall, waar hij normaal sloom naartoe liep, en hij liep langs de Ravenclaw tafel om even plagerig in zijn zusjes, eigenlijk stiefzusje, haren te wrijven. ''Morgen,'' kwam er nog uit zijn mond voordat hij snel plaats nam aan de Gryffindortafel. Voor het geval ze geërgerd ging doen. Kort gleed zijn blik door de zaal heen, maar vrienden zag hij nog niet. Wat hem zacht liet zuchten. Dan maar lekker wachten tot iemand kwam. Wat zo vast wel zou gebeuren.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    || Minho Orlando Kueane || Hufflepuff || Seventh year ||
    † Patience is a clean case †



    Ze had zijn hand aangepakt en hij schudde die eventjes. Het meisje antwoordde met: ''Ja, helaas wel.'' En dit gaf hem wel weer een glimlach op zijn gezicht. Zij leek wel mee te vallen, en hij hoorde wel meteen dat ze van Beauxbatons kwam. En in tegen stelling tot de meeste meiden van die school die hij had ontmoet in zijn leven, zo'n tien meiden, viel zij echt mee. "Ik ben trouwens June." vervolgde ze. Kort knikte hij. ''Een mooie naam voor een mooi meisje.'' zei hij, nog altijd met een glimlach. Misschien zou het hier toch mee vallen. Kort keek hij de zaal rond, die steeds voller werd. ''In welk jaar zit je overigens?'' vroeg hij haar.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 17:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ivar Morten Walberg.

    Ik zou graag positieve woorden willen uiten over deze school. Echter heb ik na een nacht rusten weinig te zeggen. Naast het feit dat ik van al mijn eerdere schoolgenoten ben ik verwijderd, zal ik het jaar moeten doorbrengen in een erg stille afdeling. Op de klammfels was ik gewend geraakt aan het nachtelijkse drinken en het schreeuwen tot midden in de nacht. Hier daarentegen, lijkt het me niet te lukken om ook maar ergens een beetje werkelijkheid te vinden.
    De stropdassen staan me daarentegen helemaal niet aan, het lukt me maar niet om ze te knopen. Hierom laat ik hem maar los hangen, dan maar op mijn kop krijgen. Al helemaal heb ik er een hekel aan dat ik niet in Gryffindor ben geplaatst, nu moet ik in de blauwe kleuren gaan rondlopen. En dat is nou eenmaal niet mijn ding, vijf jaar lang in het bloedrood rondlopen en dan overgaan op blauw. Niet zozeer mijn ding.
    Het duurt enige tijd voordat ik mijn weg naar beneden heb gevonden. Het gebouw is gigantisch en komt op mij over als een groezelig gebouw. Hoe kan iemand hier ook maar in leven? Het enige leven wat in de lucht hangt, zijn de kerstbomen die hier en daar verspreid staan. Ik heb met weinig mensen gesproken sinds het feestmaal gisteravond. Ik was te uitgeput van de bootreis om ook maar ergens anders aan te denken dan mijn bed. Met een zucht loop ik de zoveelste trap af. Eindelijk krijg ik de grote zaal in mijn vizier. Het kost me enige moeite om mijn goeie gedrag bij een te schrapen, ik neem me voor om andere mensen van de Klammfels te gaan zoeken. Maar de zaal is zo groot, dat ik ze hoogstwaarschijnlijk allemaal over het hoofd zie. Ik neem plaats aan de tafel, op exact dezelfde plek waar ik eerder gisteravond heb gezeten. Een betere plek kan ik niet ontdekken wanneer ik een broodje in mijn mond prop.





    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man


    June Mercendes


    ''Een mooie naam voor een mooi meisje.'' Krijg ik van hem als antwoord. Die woorden laten een glimlach verschijnen op mijn gezicht, zonder dat ik daar verder bij nadenk. ''In welk jaar zit je overigens?'' Vraagt hij daarna.
    "Het zesde." Antwoord ik kort. Gelukkig zit ik in hetzelfde jaar als mijn vriendinnen, zodat ik ze in elk geval niet hoef te missen in de lessen. Dat is een lichte geruststelling in de situatie waar ik nu in verkeer. Het zal altijd erger kunnen lijkt me.
    "In welk jaar zit jij?" Vraag ik hem daarna, wat me eigenlijk wel benieuwd, moet ik bekennen. Het zou fijn zijn om in elk geval één Huffelpuf in mijn jaar te hebben, hoewel het ook al fijn is dat ik nu in elk geval al de naam weet van één Huffelpuf. Dat lijkt me ergens al heel wat. Ik zou nou eenmaal niet alles kunnen hebben wat ik wil, wat al is gebleken bij het sorteren van mij en mijn vriendinnen.


    She was always looking for more..

    Amelie Maurelle Leroy.
    "I'm falling apart, and I can feel every little piece hitting the ground, and it's killing me"



    Langzaam open ik mijn ogen en even weet ik niet waar ik ben, maar dan schieten alle beelden van de dag ervoor weer voor mijn blikveld. Mijn afdeling is Gryffindor, net zoals die van Aemilia, maar June en Shay zijn allebei ingedeeld bij een andere afdeling. Ik begin langzamerhand een steeds grotere hekel te krijgen aan de afdelingen, ik zou juist denken dat ze voor verdeeldheid zorgen en dat is geloof ik niet hetgeen wat ze willen. Ze zeggen dat mensen uit Gryffindor bekend staan om hun ridderlijkheid en moed, mensen uit Hufflepuff om hun trouwheid en geduld, mensen uit Ravenclaw om hun verstand en geleerdheid en mensen uit Slytherin om hun ambitie en sluwheid. Ik heb gehoord dat Slytherin meer duistere tovenaars heeft gebracht dan alle andere afdelingen bij elkaar, dat kan je ook wel zien aan de manier waarop mensen met ze omgaan. Ze lijken erg bevooroordeeld over Slytherin net zoals zij dat bij de andere afdelingen zijn. Ik kijk de slaapzaal rond of ik Aemilia ergens kan vinden. Toen we net op school zaten haalden mensen onze namen vaak door elkaar, dat kan ik wel begrijpen het lijkt ergens ook wel op elkaar, en ik vrees dat het hier weer gaat gebeuren.
    "Aemilia?" roep ik door de zaal omdat ik eigenlijk nog geen zin heb om overeind te gaan zitten en te kijken of ze al vertrokken is naar de eetzaal.


    -

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer