• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Sunset Eguerre ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos:
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang:
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!


    Het begin:

    Het is de week voor de Kerstvakantie en gisteravond zijn de tien nieuwe leerlingen aangekomen. Gisteren zijn ze ook ingedeeld tijdens het avondmaal. Vandaag, maandag 15 december, zullen zij voor het eerst deelnemen in de lessen aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Ieder jaar heeft met alle houses lessen. Voor iedereen zou het een andere dag zijn. Want, hoe zijn de leerlingen van Hogwarts? Hoe zijn de leerlingen van Beauxbatons of Durmstrang? Deze vragen spoken door de leerlingen hun hoofden.
    Het is O8.OO en iedereen zou in de Great Hall moeten zijn voor het ontbijt. Om O9.OO zullen de lessen van start gaan voor de zesde jaars, want de zevende jaars hebben daar een tussenuur. Zullen zij ook al in de Great Hall zijn, of maken ze zich nu pas klaar?
    Dat is aan de leerlingen. Veel plezier op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry!


    Het rooster:


    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    Nog steeds ben ik aan het tekenen. "Je kan echt wel goed tekenen hoor." zegt Charlie, naast me. Ik schenk hem geen aandacht en teken gewoon door. Er staat nog niet zo veel op het papier. Slechts een aantal lijnen om het hoofd en het haar aan te geven, en daar om heen een aantal woorden van gebeurtenissen die ik er bij ga tekenen.


    I know. Korte shit-post


    take me back to the basics and the simple life

    Shaylene 'Shay' Gabrielle Devien
    Voormalige leerling Beauxbatons • Ravenclaw • 6th Year


    'Ja, is goed,' zegt Christian.
    'Ik denk eigenlijk dat we naar de les moeten gaan,' zegt Amelie, de tegenzin duidelijk in haar stem te horen. Zij had ook liever eerst June gezocht, weet ik.
    'Misschien dat June daar is,' zeg ik. 'Dus laten we inderdaad naar de les gaan.'
    We staan alle drie op, en Amelie en ik volgen vooral Christian aangezien wij geen idee hebben waar we heen moeten.
    'Mae!' roep ik uit, die tot mijn grote verassing al in het lokaal zit. June, daar in tegen, is nog niet te zien. Ze zit over haar tafel heen gebogen, en Charlie claimt de plek naast haar. Mae is een goede tekenaar, de beste van ons vieren. Alhoewel June, Amelie en ik ook houden van tekenen en het vaak doen, is Mae toch wel de best van ons vieren.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 20:54 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Aemilia zegt niets op mijn opmerking over haar tekenkunsten waardoor ik enigzins een beetje moet lachen. Aemilia is niet snel spraakeloos. In dat geval wacht ik maar in stilte totdat er meer mensen komen.
    "Mae!" Roept er dan ineens een stem. Als ik opkijk zie ik Shae, Amelie en Christian die aan komen lopen. Zo te zien is Shay verbaast om Aemilia hier al zo vroeg te zien.
    "Verbaast haar hier te zien? Wen er maar aan. Ik heb een goede invloed op haar." Zeg ik tegen het groepje. In werkelijkheid was dat helemaal niet zo omdat we gewoon geen idee hadden van de tijd. Omdat we toch niets anders te doen hadden waren we maar hier heen gegaan, naar het lokaal.


    Aemilia en Charlie waren toch nog niet in het lokaal? Ze zaten ernaast.


    She was always looking for more..

    Amelie Maurelle Leroy.
    "Those who don't believe in magic will never find it"


    "Misschien dat June daar is" zegt Shay.
    "Dus laten we inderdaad naar de les gaan" alle drie staan we op en Shay en ik lopen achter Christian aan omdat hij de enige is die de weg weet. Ik heb echt een slechte coördinatie en weet nooit waar we heen moeten, meestal loop ik andere mensen achter na.
    "Mae!" roept Shay wanneer Mae in zicht komt. Het verbaasd me, Mae is er al wel terwijl June nog nergens te bekennen is.
    "Verbaast haar hier te zien? Wen er maar aan. Ik heb een goede invloed op haar" zegt Charlie tegen ons.
    "Hebben jullie June ergens gezien? Ik heb haar al de hele ochtend niet gezien" vraag ik aan Charlie en Mae.


    -

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Mae!" hour ik yachter me en ik draai me lichtelijk om, om Shay te zien, samen met die gast waarvan ik zijn naam weer eens vergeten ben en met Amelie. Ik glimlach en leg mijn tekenpotlood even neer. Om vervogens mijn schetsboek dicht te doen. "Verbaast haar hier te zien? Wen er maar aan. Ik heb een goede invloed op haar." zegt Charlie. Ik rol met mijn ogen. "Neh. Ik wou gewoon tekenen. Liever in de commonroom ofzo maar het is een beetje onbeleefd om je allereerste les niet op te komen dagen." is mijn reactie. ""Hebbem jullie June ergens gezien? Ik heb haar al de hele ochtend niet gezien." Zegt Amelie, vragend kijkt ze mij en Charlie aan. "Japp. Aan de Hufflepuf tafel, om haar dr rooster te geven. Maar toen moest ik mijn boeken nog halen ezo, dus ik heb haar niet echt lang gesproken."


    take me back to the basics and the simple life

    Shaylene 'Shay' Gabrielle Devien
    Voormalige leerling Beauxbatons • Ravenclaw • 6th Year


    'Verbaasd haar hier te zien?' vraagt Charlie, die mijn blik heeft opgemerkt. 'Wen er maar aan. Ik heb een goede invloed op haar.' Yeah, right. Zelfs geluksserum heeft geen goede invloed op haar.
    'Neh,' zegt ze dan ook. 'Ik wou gewoon tekenen. Liever in de common room ofzo, maag het is een beetje onbeleeefd om je eerste les niet op te komen dagen.' See, zelfs Mae vind dat.
    'Hebben jullie June ergens gezien?' Amelia zegt de woorden die ik dacht. 'Ik heb haar al de hele ochtend niet gezien.'
    'Japp. Aan de Hufflepuff tafel, om haar der rooster te geven. Maar toen moest ik mijn boeken nog halen enzo, dus ik heb haar niet echt lang gesproken.'
    Mmm, het is niet moeilijk om te bedenken hoe June dat opgevat heeft.
    'Oh. Ze zat toch niet alleen?'
    Een vlaag schuldgevoel overspoelt me bij de gedachte dat wij gezellig met zijn drietjes waren terwijl June helemaal alleen was.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Charles "Charlie" Vjazemski


    Helaas leek niemand iets van mijn opmerking te geloven.
    "Neh. Ik wou gewoon tekenen. Liever in de commonroom ofzo maar het is een beetje onbeleefd om je allereerste les niet op te komen dagen. Hebbem jullie June ergens gezien? Ik heb haar al de hele ochtend niet gezien." Zegt Aemilia.
    "Hebben jullie June ergens gezien?" Vraagt Amelie dan. Zo te zien zijn die vier echt helemaal aan elkaar geplakt. O god, er is er eentje weg, nu moeten we gelijk iedereen gaan vragen waar ze is. Tuurlijk.
    "Japp. Aan de Hufflepuff tafel, om haar der rooster te geven. Maar toen moest ik mijn boeken nog halen enzo, dus ik heb haar niet echt lang gesproken." Zegt Aemilia voordat ik ook maar iets kan zeggen.
    "Oh. Ze zat toch niet alleen?" Vraagt Shay dan. Ik rol even met mijn ogen. Wat een bezorgdheid. Ze zullen wel erg close zijn.
    "Nee, ze zat toevallig bij een vriend van mij. Gelukkig voor haar is hij bijna net zo leuk als ik, er kan natuurlijk niemand echt tegen mij op."


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "Oh. Ze sat touch niet alleen?" vraagt Shay lichtelijk bezorgd. En dat snap ik. Het is namelijk nogal kut om alleen te zitten terwijl al je vrienden bij elkaar zitten. "Nee, ze zat toevallig bij een vriend van mij. Gelukkig voor haar is hij bijna net zo leuk als ik, er kan natuurlijk niemand echt tegen mij op." Zegt Charlie voordat ik überhaupt kan reageren. "Maaruh, Shay. Kom je hier zitten?" vraag ik, wijzend naar de toel waar Charlie nu op zit. Hij moet maar oprotten. Vriendinnen gaan voor. Vriendinnen gaan voor mensen die ik nog maar een uur ken.


    take me back to the basics and the simple life

    Shaylene 'Shay' Gabrielle Devien
    Voormalige leerling Beauxbatons • Ravenclaw • 6th Year


    'Nee, ze zat toevallig bij een vriend van mij. Gelukkig voor haar is hij bijna net zo leuk als ik, er kan natuurlijk niemand echt tegen mij op,' antwoordt Charlie. Ik ben er nog niet achter wat ik van hem vind; hij lijkt me aardig maar wel een beetje vol van zichzelf... of gewoon een beetje vol van sarcasme.
    'Maaruh, Shay. Kom je hier zitten?' vraagt Mae, met een knikje naar de plaats naast haar. Die al bezet is door Charlie.
    'Sure,' antwoordt ik, alhoewel het wel zielig is voor Charlie. Maar dan nog, hij kan wel achter of voor ons gaan zitten. Friends before boyfriends, dat is een eed die wij vieren hebben vastgelegd. En alhoewel Charlie niet in die catagorie valt, telt hij voor nu wel eventjes mee daarbij.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Charles "Charlie" Vjazemski


    "Maaruh, Shay. Kom je hier zitten?" Vraagt Aemilia aan Shay. Ze heeft het duidelijk over de plaats die ik in beslag heb genomen.
    "Sure," Antwoord Shay. Ik sta maar op en neem plaats op de plek ervoor. Ik hoop maar dat één van mijn vrienden zo komt. We zitten niet allemaal in het zesde, maar er is vast wel iemand die besluit de eerste les hier bij te wonen. Heel even voel ik een steek van eenzaamheid. Die meiden zijn met drie personen. Ik ben in m'n eentje. Ze zijn sowieso liever zonder mij. Ik ben een beetje overbodig hier.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 17:51 ]


    She was always looking for more..

    Amelie Maurelle Leroy.
    "Those who don't believe in magic will never find it"


    "Japp. Aan de Hufflepuf tafel, om haar dr rooster te geven. Maar toen moest ik mijn boeken nog halen ezo, dus ik heb haar niet echt lang gesproken" reageert Mae. Gelijk voel ik me schuldig, June zat misschien wel alleen terwijl wij met z'n allen waren.
    "Oh. Ze zat toch niet alleen?" Shay lijkt mijn gedachtes uit te spreken.
    "Nee, ze zat toevallig bij een vriend van mij. Gelukkig voor haar is hij bijna net zo leuk als ik, er kan natuurlijk niemand echt tegen mij op" zegt Charlie. Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    "Maaruh, Shay. Kom je hier zitten?" vraagt Mae die een knikje geeft richting de plaats naast haar waar Charlie momenteel op zit. Aan haar blik te zien heeft ze er geen moeite mee om hem weg te sturen.
    "Sure" zegt Shay.
    "Ik ga denk ik nog even op zoek naar June. Of begint de les al bijna?" vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    -

    Lily Anna Hale.
    "It’s not the load that breaks you down, it’s the way you carry it"


    "Ja, ik heb wel zin in vandaag" zegt Rose en ze neemt een hap van haar toast.
    "Ik bedoel, er zijn nieuwe mensen gekomen die we vandaag gaan leren kennen" ze buigt een stukje naar me toe.
    'Ik heb zelfs knapperds in Slytherin gezien" zegt ze zacht. Het is niet dat knappe jongens in Slytherin me uitmaken, maar dat mag niemand weten. Dat zal nooit iemand te weten mogen komen. Ik moet zoals de rest zijn, ik kan niet anders zijn.
    "Daarnaast is het bijna kerst. Dat is altijd goed" ik houd ook wel van kerst. Van de sneeuw en de kerstversiering die het hele kasteel op lichten.
    'Ik vraag me wel af waar de rest is" zegt Rose terwijl ze even om zich heen kijkt.
    "Ze zullen vast zo wel komen. Het spijt me maar ik moet even naar het toilet" zeg ik terwijl ik opsta en richting de uitgang van de Great Hall loop.


    -

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "sure. " reageert Shay op mien vraag. Als zijn reactie hierop staat Charlie op en gaat hij een plek naar voren zitten. Ik grijns. Mooi zo. "Ik ga denk ik nog even op zoek naar June. Of begint de les al bijna?" zegt Amelie. "ehm. Ik heb geen idee, maakt het uit?" vraag ik. Ik bedoel, het heeft ons eigenlijk nooit wat uitgemaakt of de les al begon of niet. We komen toch wel opdagen. Als we zin hebben om naar de les te gaan dan.


    take me back to the basics and the simple life


    Charles "Charlie" Vjazemski


    "Ik ga denk ik nog even op zoek naar June. Of begint de les al bijna?" Vraagt Amelie.
    "ehm. Ik heb geen idee, maakt het uit?" Geeft Aemilia als antwoord. Het verbaast me niets om dat uit haar mond te horen.
    "En jij was nog wel degene die zo nodig een rooster moest hebben." Zeg ik tegen Aemilia. "Maar ik denk dat je nog wel even de tijd hebt. Er is hier nu nog niemand behalve wij." Zeg ik tegen Amelie. Voor één keer was ik eens op tijd, wat een verandering.


    She was always looking for more..

    Aemilia Mae Decroix
    "That I'm brave and a bit of a bitch doesn't mean I have no feelings."


    "En jim was nog del degene die zo nodig een rooster moest hebben." zegt Chralie tegen mij. "Maar ik denk dat je nog wel even de tijd hebt. Er is hier nu nog niemand behalve wij." vervolgt hij tegen Amelie. Ik rol met mijn ogen. "Ik wou inderdaad graag een rooster. Als ik dan namelijk besluit naar de les te gaan, wil ik wel in de goede les zitten, niet tussen eerstejaars met een vliegles." Bijt ik Charlie toe. Ergens had ik gehoord dat ze hier Quidditch teams hebben en stiekem hoop ik dat ik een keertje mee zou mogen doen. Ik houd van Quidditch.


    take me back to the basics and the simple life