• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    (@Vivir: kunnen Max en June&Tommy elkaar tegen komen op weg naar Silena?)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Max Veran Phubar


    Uiteindelijk zak ik neer op een boomstam, mezelf en mijn stomme onzekerheid vervloekend. Ik blijf zitten, in en uit ademend, de heerlijke boslucht opsnuivend. Het is wel fijn om weer terug op Oxford te zijn. Ook om weer terug bij Silena te zijn, die ik de vakantie bijna niet gezien heb.
    'June! Max!' hoor ik dan ineens, en ik herken de stem onmiddelijk. Silena.
    Ik sta op van de boomstam, en begin terug naar het kasteel te lopen. Hij zal doen tegen haar alsof er niets aan de hand is, alhoewel hij zeker wist dat Silena het meteen door zou hebben. Ze kent me te goed.
    Het bos begint langzaam lichter te worden terwijl ik terug loop. Op een gegeven moment begin ik te rennen, en ik struikel en val plat op de grond.
    Achter me klinkt het geluid van een brekend takje. Ik sta met een rood hoofd op, en zie dat June en Tommy achter me staan.
    'Hee!' roep ik uit, best blij om hen te zien. June en Silena zijn goed bevriend, en ik mag haar dan ook graag. Tommy is zeker wel één van mijn beste vrienden, alhoewel ik hem niet veel gezien heb.
    'Zullen we?' vraag ik, met een gebaar naar het kasteel. Aangezien Silena June ook geroepen heeft, alhoewel ik niet weet of June mijn naam ook heeft gehoord.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.


    "June! Max!" Schreeuwt Silena. Er klinkt geen reactie.
    "Juffrouw Mercendes!" Probeer ik professor Andersson's stem na te doen. Naast mij hoor ik Silena zacht lachen. Na een tijdje horen we nog steeds niets.
    "Laten we maar even verder lopen" zeg ik en ik loop tussen de bomen door. Het zonlicht schijnt door het groene bladerdak waardoor het hele bos een groene gloed krijgt. Ik hou van deze plek, daarom ben ik er ook vaak.
    "June, Tommy, Max?" Probeer ik nog een keer.


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Misschien is het ergens toch wel goed dat ze gedaan heeft wat ze heeft gedaan. Dat hele twee weken straf gebeure had ze er beter uit kunnen laten, maar... maar hoe ver zouden jij en Lewis zijn gegaan als, als ze niet was gekomen?" Even trek ik een grimas. Ze heeft gelijk. Wetende dat een klap van Lewis al pijnlijke ribben veroorzaakte, heb ik het idee dat ik ook dankbaar moet zijn.
    Om het gesprek maar wat luchtiger te maken, glimlach ik lichtelijk geforceerd. "Ach, waarschijnlijk had ik toch maar 1 klap nodig om knock-out te gaan." Ergens in de verte hoor ik wat.
    "Hoorde jij ook dat mijn naam werd geroepen?" Vraagt ze me en ik knik vaagjes. Dan zie ik Max tussen de struiken vandaan komen. Even baal ik dat het onderonsje is afgelopen, maar we kunnen ons ook moeilijk constant afzonderen.
    "Hee!" zegt hij. Een spontane lach komt op mijn gezicht. Wanneer ik weer geroep hoor, ook met zijn naam erbij, knik ik op zijn vraag.
    "Het lijkt erop dat jullie beiden gezocht worden."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    Ik luister erg geconcentreerd, hopend dat ik iets hoor wat ik echt kan verstaan. Ik draai me snel om al ik geritsel hoor in de bosjes, en zie Max staan. Ik kan het niet helpen dat ik even twee seconden lang chagerijnig kijk. Hoe lang waren ik en Tommy nou werkelijk bij elkaar? Een kwartiertje? In elk geval was het niet lang genoeg. Gelukkig weet ik mezelf snel weer te herstellen en hoop ik maar dat Max mijn teleurstelling niet zag.
    "Zullen we?" Zegt hij. Even kijk ik een beetje verward, omdat ik niet precies weet wat hij bedoeld.
    "Het lijkt erop dat jullie beiden gezocht worden." Zegt Tommy dan. Dat zal dan wel. Blijkbaar werden onze beiden namen geroepen.
    "Juffrouw Mercendes!" Hoor ik nu een stuk duidelijker. Ik kijk lachend richting de ingang van het bos. Dat was duidelijk Lily. "June, Tommy, Max?" Vervolgd ze zich. Ik kijk weer even naar Tommy.
    "Correctie: het lijkt erop dat we alle drie worden gezocht." Ik lach een beetje en loop alvast een stukje richting Lily's stem. Als ik me omdraai zie ik de twee jongens weer. "Komen jullie nog?" Vraag ik terwijl ik weer verder loop, wachtend tot ze me volgen.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Het lijkt erop dat jullie beiden gezocht worden,' zegt Tommy.
    'Juffrouw Mercendes!' klinkt het plotseling door de bomen heen. Eerst denk ik dat het Professor Andersson is, maar de stem is hoger dan de hare, en er klinkt een lach doorheen. June moet ook lachen en kijkt in de richting van de stem.
    'June, Tommy, Max?' klinkt het weer.
    'Correctie: het lijkt erop dat we alle drie worden gezocht,' zegt Tommy. June loopt al weg.
    'Komen jullie nog?' vraagt ze, en we lopen achter haar aan, richting Lily en Silena. Al snel zien we hun silhouetten verderop tussen de bomen.
    'Wat was dat nou eigenlijk?' vraag ik aan Tommy. 'Met jou en Lewis?' Ik denk terug aan Tjellberg, die hun beide meesleepte naar haar kantoor. Ik weet dat Tommy en Lewis elkaar haten, ook al is June zijn zusje. Alhoewel June en Lewis nou ook niet echt bepaald close zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 21:57 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver

    ''June, Tommy, Max?'' Klinkt het ergens in de verte.
    "Correctie: het lijkt erop dat we alle drie worden gezocht. Komen jullie nog?" Vraagt June. Ik knik en loop achter haar aan, in de richting van de roepende mensen.
    "Wat was dat nou eigenlijk? Met jou en Lewis?" Ik trek een beetje een grimas en kijk dan naar Max, terwijl ik ondertussen in de gaten houd of er niets is dat me kan laten vallen.
    Op zijn vraag haal ik mijn schouders op. "Het liep nooit soepel tussen Lewis en mij, maar vandaag ging hij een grens over." Er staat een lichtelijk serieuze frons op mijn gezicht, die er niet vaak te vinden is. Maar dit is niet een onderweg wat luchtig te maken valt. Ik had een ruzie en het werd wat fysiek.
    "Niets bijzonders, zolang geen van ons iets heeft opgelopen."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    Tommy haalt zijn schouders op, alsof het allemaal niets uitmaakt.
    'Het liep nooit echt soepel tussen Lewis en mij, maar vandaag ging hij een grens over.' Hij fronst, wat betekent dat hij serieus is. Dit gebeurt niet vaak dat Tommy zo serieus is.
    'Niets bijzonders, zolang geen van ons iets heeft opgelopen.'
    We versnellen onze pas en komen aan bij Lily en Silena. Iets in Silena's blik vertelt me dat ze een duivels plan in haar hoofd heeft, en dat ze popelt het ons te vertellen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Kan iemand me een samenvatting geven? Dan ga ik proberen me weer in het verhaal te schrijven.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lily Amanda Hale.


    Na een tijdje hoor ik geritsel wat steeds harder wordt en Max, Timothy en June stappen uit de bosjes. Max kijkt gelijk naar Silena die zo te zien staat te popelen om haar plan te vertellen. Ik ben ook benieuwd wat ze ervan vinden, waarschijnlijk vinden ze het ook risicovol maar ook de moeite waard. Ik ben vooral bang dat Silena vanavond wordt gesnapt en dan begin ik te twijfelen of we wel aan iedereen moeten vertellen dat ze vanavond gaat. Niet dat ik deze mensen niet vertrouw maar als heel veel mensen het weten is de kans groter dat iemand per ongeluk zijn mond voorbij praat. En vooral wanneer Kjellberg ook maar iets merkt.
    "Hey" glimlach ik naar de drie mensen.


    -

    JoeyTribbiani schreef:
    Kan iemand me een samenvatting geven? Dan ga ik proberen me weer in het verhaal te schrijven.


    [Iedereen heeft ontbeten en na het ontbijt hebben Timothy en Lewis gevochten waardoor ze strafwerk hebben gekregen. June is samen met Timothy naar het bos gegaan en Max is ook naar het bos gegaan. Silena en Lily zijn naar een kleedkamer gegaan om Silena's plan te vertellen, daarna zijn ze naar het bos gegaan om June, Timothy en Max te zoeken. Die hebben ze gevonden en nu staan ze met zijn allen in het bos. Lillith en Rose lopen ook richting het bos omdat Rose Lillith het bos wilt laten zien. Jackson en Carfelia zijn aan het praten aan tafel. Aiden is bij Kjellberg in haar kantoor. Robin is bij Phoebe.

    En dit is het geloof ik wel (:]


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    [Iedereen heeft ontbeten en na het ontbijt hebben Timothy en Lewis gevochten waardoor ze strafwerk hebben gekregen. June is samen met Timothy naar het bos gegaan en Max is ook naar het bos gegaan. Silena en Lily zijn naar een kleedkamer gegaan om Silena's plan te vertellen, daarna zijn ze naar het bos gegaan om June, Timothy en Max te zoeken. Die hebben ze gevonden en nu staan ze met zijn allen in het bos. Lillith en Rose lopen ook richting het bos omdat Rose Lillith het bos wilt laten zien. Jackson en Carfelia zijn aan het praten aan tafel. Aiden is bij Kjellberg in haar kantoor. Robin is bij Phoebe.

    En dit is het geloof ik wel (:]


    [Okee thanks! Dus ik zou kunnen schrijven dat Engla Lillith en Rose tegenkomt. En Marvin... die zoekt sowieso niet echt contact met mensen xD]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Verityy schreef:
    (...)

    [Iedereen heeft ontbeten en na het ontbijt hebben Timothy en Lewis gevochten waardoor ze strafwerk hebben gekregen. June is samen met Timothy naar het bos gegaan en Max is ook naar het bos gegaan. Silena en Lily zijn naar een kleedkamer gegaan om Silena's plan te vertellen, daarna zijn ze naar het bos gegaan om June, Timothy en Max te zoeken. Die hebben ze gevonden en nu staan ze met zijn allen in het bos. Lillith en Rose lopen ook richting het bos omdat Rose Lillith het bos wilt laten zien. Jackson en Carfelia zijn aan het praten aan tafel. Aiden is bij Kjellberg in haar kantoor. Robin is bij Phoebe.

    En dit is het geloof ik wel (:]


    [Robin zit al niet meer bij Phoebe maar loopt nu richting Jade]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aiden Luca Millefois


    Richting het bos lopend • Outfit


    "Oh, maar als je het zo zegt, jongedame. Dan zal het allemaal wel kloppen" Opgelucht durf ik weer adem te halen, dit ging nog lang niet zo slecht als ik had gehoopt... "Als de twee niks met hún gevecht te maken hebben zal ze je vast betoverd moeten hebben waardoor ze elkaar in elkaar sloegen, maar aangezien dat soort spreuken verboden zijn neem ik aan dat je dat niet hebt gedaan, wel?" En de moed zakt in mijn schoenen.
    "Dit verhaal is gewoon één grote grap, ik neem je aanbod op het verdubbelen van hun straf niet aan. Maar je mag hun de komende twee weken tijdens nablijven gezelschap komen houden. Maandag tot en met vrijdag na het 6e uur in mijn lokaal aanwezig zijn. En nu wegwezen! Ik wil die leugens niet meer horen" vervolgt ze sneerend. Met een simpele spreuk schuift ze me achteruit het kantoor uit en zwiept de deur dicht ik mijn gezicht.
    Merde. Wilde ik de jongens helpen hielp ik mezelf van de regen in de drup. Dit ging ze voelen, de bitch. Ik zou Silena moeten vinden, zij had een plan en ik zou een grote bijdrage leveren. Ik liep richting de grote zaal waar al het ontbijt al lang was opgeruimd en nog een paar opgewonden eerstejaars rondzwierven. Ik ving iets op dat iedereen in het bos was dus liep in die richting op. "Hey Guys. Ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg"

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 16:23 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [Kan iemand het voor mij samenvatten? Of op zijn minst zeggen waar we zijn. Dan kan ik namelijk eventjes met Hunter posten, gezien Nathaniel niet 100% af is. Kan ik haar ook naar iemand sturen?]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 16:24 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded