• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Wanneer de fret mijn broodje heeft doorgeslikt gaat ie opzoek naar meer eten. Ik lach zachtjes.
    "Sorry jongen, je bent te laat. Het eten is net van de tafels verdwenen. Jammer genoeg.."
    Er klinkt gefluit, ik zie de oortjes van de Fret reageren maar hij blijft op zoek naar eten. Dan komt zijn baasje erbij en pakt het diertje op. Meteen gaat de Fret op de schouder van de jongen zitten. Ik grinnik zacht.
    Als hij me dan vraagt of het dier niet te veel eten van me gepikt heeft kijk ik hem aan; "Alles wat ik nog kon redden voor het eten weer verdween om half 10" lach ik "Ik zal weer tot één uur moeten wachten ben ik bang" Een zachte zucht rolt over mijn lippen, alles wat ik gegeten heb is een half broodje en wat drinken... ik sta nooit meer te laat op dus.


    Little do you know


    June Mercendes


    Benieuwd loop ik met de rest mee naar de kleedkamers. Ik kan haast niet wachten totdat ik het plan te horen krijg, maar aan de andere kant merk ik ook de afwezigheid van Mer en Phoebe. Het voelt alsof hun er ook bij zouden moeten zijn. Toch snap ik dat het al moeilijk genoeg is om een grote groep bij elkaar te krijgen. Mer en Phoebe zouden het snel genoeg ook wel te horen krijgen.
    "Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaal weten sta ik dat niet meer toe. Het staat vast dat we straf krijgen, ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben." Zegt Selina uiteindelijk duidelijk. Ik zucht even zacht. Denk ze nou echt dat één van ons dit niet wilt? Wat het ook mag zijn. Ik neem maar aan dat ze het echt honderd procent zeker wilt weten, het zal dan ook wel erg groots worden. Ik begin er al zin in te krijgen zonder dat ik weet wat we nou eigenlijk gaan doen.
    "Wat willen jullie gaan doen? De school opblazen?" Zegt Tommy waarop ik moet grinniken. Ik ben zo benieuwd.
    "Ik vind dat we haar een lesje moeten leren." Hoor ik Aiden zeggen. Ik bijt even een klein beetje op mijn lip en kijk naar mijn voeten. Ik kan niet ontkennen dat ik Kjellberg haat, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik haar dankbaar ben voor wat ze vandaag heeft gedaan, door Tommy en Lewis uit elkaar te halen. Ik had dat niet kunnen doen. Ik stond alleen maar hulpeloos aan de kant terwijl ik me vreselijk voelde. Ik kan nog herinneren wat Tommy in het bos heeft gezegd, over dat hij na één klap knock-out was geweest. Het was als grappige opmerking bedoeld, maar het had gewoon echt kunnen gebeuren. De gevolgen zouden veel kunnen zijn en ik ben Kjellberg oprecht dankbaar voor het voorkomen daarvan. De anderen lijken mijn mening totaal niet te hebben.
    "En wie kan ons schorsen als we zorgen dat we niet betrapt worden?" Zegt Lily op Aiden's woorden.
    "Ach, wat hebben we te verliezen? Ze haat ons toch al." Zegt Tommy weer.
    "Selien, je weet toch best dat geen van ons meer terug wilt? Dus vertel alstjeblieft het plan." In mijn stem was zeker te horen hoe benieuwd ik ben, als een kind die zich afvraagd wat hij krijgt voor kerstmis. Maar ik wil het dan ook zo graag weten.


    She was always looking for more..


    Robin McAdair
    "Alles wat ik nog kon redden voor het eten weer verdween om half 10" Ze lacht zacht. "Ik zal wel weer tot één uur moeten wachten ben ik bang." Ik lach ook. Hoe vaak ben ik wel niet degene geweest die honger had omdat Buzz mijn eten weer een gestolen heb. "Je mag Buzz' eten wel maar ik denk niet dat je het lust." Ik lach zachtjes. Heb ik nou juist een grap gemaakt? Wat is er toch met me vandaag? Op de een of andere manier lijk ik wel een stuk socialer vandaag.
    Om mijn ongemak te verbergen stel ik nog maar een vraag. "Nieuw hier? Je komt me niet bekend voor."
    Ik kijk nog een keer goed naar haar gezicht. Nee, ik weet het zeker. Haar heb ik nog niet eerder gezien.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    De jongen lacht en zegt dat ik het eten van zijn Fret, blijkbaar heet die Buzz, wel mocht opeten maar dat ik dat waarschijnlijk niet zo lekker vind.
    Een lachje rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd "Nee ik denk niet dat ik dat smakelijk zal vinden"
    Dan vraagt de jongen me of ik nieuw ben en vermeld hij erbij, als excuus om de vraag te stellen neem ik aan, dat ik hem niet bekend voor kom. Dit keer knik ik.
    "Ja, net dit jaar over geplaatst van Bauxbatons naar hier" zeg ik met een glimlach"Al was ik liever naar Durmstrang gegaan.. maar dat wilde mijn vader niet omdat ik dan helemaal een 'jongen' zou worden" Een grinnik rolt over mijn lippen, ik vind het nog steeds lachwekkend dat mijn vader dat denkt maar ach. Het is nou eenmaal een rare man die niet houdt van meiden die zich anders gedragen, die zich niet als typische meiden gedragen. En moest ik natuurlijk zo'n meisje zijn, als enige tussen mijn zussen. Hoe ik zo gekomen ben weet ik zelf niet eens, maar het zal wel gewoon in mijn genen zitten ofzo.


    Little do you know

    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy


    ` Having a lot of friends, is less important than have a few realy good friends. `

    Een kleine zucht verliet mijn zucht toen Rose en ik bij het bos aankwamen. Eigenlijk was ik helemaal niet geïnteresseerd in het bos, bij Hogwarts waren we gewoon erin gegaan omdat we er een lol aan hadden toen een boze leraar achter ons aan kwam rennen.
    Ik pakte Rose bij haar arm, wat gepaard ging met een kille blik. » Dit bos bevalt me niet, we gaan naar binnen. « Ik trok haar ruw mee aan haar arm, want ik had geen zin in getreuzel. Misschien was het niet erg aardig, maar zoiets boeide me niet. Leer me kennen, zoals ik ben.
    Mijn nieuwsgierigheid ging toch nog voor andere leerlingen en zelfs docenten, misschien waren er docenten bij die ik kende of nou ja, ook kan irriteren. Sommige docenten konden best makkelijk aan de muur genageld worden door leerlingen, waar ik zeker niet niet mee aan zou doen.
    Toen Rose, meegetrokken door mij - en ik binnenkwamen was het bijna leeg. » Jeez, waar is iedereen ? Laten we iets doen, want ik verveel me - en jij kent het hier, dus en je kent zeker meer mensen als mij. « Ik grijnsde en liet haar weer los, dat ze me ergens heen moest brengen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Robin McAdair
    Als ik hoor dat ze liever naar Durmstrang was gegaan, kan ik een cynisch lachje niet voorkomen. "Durmstrang... geweldige school toch weer." Ik kan nog net de neiging om met mijn ogen te rollen onderdrukken. "Daar heb ik de béste jaren van mijn leven gehad joh." Het sarcasme druipt ervan af. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dit zeg. In die jaren hier heb ik met geen woord over Durmstrang gesproken en nu ineens tegen iemand van wie ik de naam niet eens ken. Ik was toch al bezig mijn reputatie te vernielen dus dit kan er ook nog wel bij. Wat heb je toch vandaag, Robin?
    Toch wissel ik snel van onderwerp. "En, hoe was het bij Beauxbatons?" Ik ga zitten. Als ik hier nog blijf praten, kan ik net zo goed gaan zitten. Buzz valt door mijn plotselinge beweging van mijn schouder en ik kan hem nog net opvangen. Gek beest is het toch.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik post zo. Met het plan.


    take me back to the basics and the simple life


    Silena Zoë Paetrix
    Na een aantal reacties aangehoord te hebben is de grijns op mijn gezicht mogelijk nog groter geworden. Iga op een bankje staan en begin met praten. "Right. We zullen veel leerlingen nodig hebben die bereid zijn om mee tweernen. Met zijn vijven of zessen zal het niet lukken. We hebben zowel meiden als jongens nodig. Die geen van allen zullen stoppen omdat ze bang zijn voor de gevolgen. We komen er namelijk niet van af zonder straf. Hopelijk zo weinig mogelijk. Dan, moet ik naar London gaan, naar Diagon Alley. Je kent die fopshop toch? De Weasleys' Wizard Wheezes? Daar hebben we al eerder spullen vandaan gehaald. Daar zullen we heel van magisch vuurwerk vandaan moeten halen. Ook moeten we redelijk schaarse kleding halen bij mijn favoriete muggle winkeltje." ondanks dat ik een hekel aan ze heb haal ik daar wel vaak kleren. "Vervolgens hebben we de bezems nodig. Iedreen zijn eigen of een van school, dat maakt niet uit. Ook hebben we polyjuice potion nodig. En ja, ik weet waar ik dat kan halen. En tot slotte hebben we een haar van Kjellberg nodig." Ik wacht even met verder vertellen. Eerst wil ik hun reactie weten. Afwachtend kijk ik ze een voor een aan.


    take me back to the basics and the simple life


    June mercendes


    Eindelijk begint Silena met praten. Ze begint met het opsommen van een heleboel benodigheden, zoveel dat het plan echt wel heel groots moet zijn. Eerlijk gezegd wil ik liever eerst horen wat hetplan is, dus deze woorden gaan half langs me heen. Ik ben gewoon te nieuwschierig. Maar van wat ik er wel van begrijp merk ik dat het best wel lastig gaat worden om aan al die dingen te komen. De helft is niet eens op Zweinstein te vinden. Weet Selina echt zeker dat dit gaat werken? Selina kennende zou ze het wel voor elkaar kunnen krijgen, maar ik wil echt wel weten hoe. Ik moet gewoon alles weten als het om dit soort dingen gaat. Toch gaat het mij nu vooral om het plan zelf.
    "Selien, is het niet erg moeilijk om aan al die dingen te komen? Hoe ben je dat van plan? En, wat is het plan zelf? Ik ben zeg maar best wel heel erg benieuwd." Ik wil het zo graag weten.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Hey guys, ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg,' klinkt de stem van Aiden, die zich ongeveer een paar seconden later bij ons voegt.
    'Hey People. Op naar de kleedkamer dan maar?' vraagt Silena, en we lopen allemaal richting de kleedkamer. Silena komt naast mij komen, en zegt dan zachtjes: 'Je weet dat ik het gewoon eerst aan Lil wou vertellen? Dat ik nog altijd evenveel van je houd en dat ik je totaal niet buitensluit of minder belangrijk vind dan mijn vriendinnen?'
    Het is alsof ze precies weet wat er in mijn hoofd om ging. Liefde voor haar overwelmd me voor een paar seconden, en ik besef me dat ik niet zonder haar kan. Ik zeg niets, ik glimlach alleen maar en pak haar hand, waar ik zachtjes in knijp. Ze glimlacht terug, en samen wandelen we richting de kleedkamer.
    'Zeg.. zou het niet handig zijn als Mer hier ook bij is?' klinkt Lily's stem, en vlak daarna een reactie van June. 'Ja, eigenlijk wel. En Phoebe?' Silena draait zich half om. 'In principe wel, maar aangezien ze hier nu niet zijn, de rest nu allemaal bij elkaar is en ik zometeen al met een kleine voorbereiding begin, heb ik niet echt tijd om ze te gaan zoeken. Ook kunnen ze het later weten, het wordt toch pas over anderhalve week ofzo uitegevoerd.'
    We komen aan bij de kleedkamer, en zodra iedereen binnen is sluit Silena de deur en vergrendelt hem. 'Duss. Iemand al een vermoeden? En nee Lily, je mag nog niks zeggen,' zegt Silena, en de blik in haar ogen vertelt me dat ze erg enthousiast is over haar plan.
    'Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaal weten sta ik dat niet meer toe,' zegt ze. 'De gevolgen, als we gepakt worden, kunnen ophogen tot misschien zelfs een schorsing.' niemand lijkt hier erg geschrokken van te zijn. We weten allemaal dat als Silena zoiets verzint, dit wel een gevolg kan zijn. Maar we weten ook dat Silena eigenlijk te slim is om geschorst te worden.
    'Het staat vast dat we straf krijgen,' vervolgt ze, 'ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben.' Dat is een feit. Iedereen weet wie Silena is en wat ze doet.
    'Ik vind dat we haar een lesje moeten leren,' zegt Aiden.
    'En wie kan ons schorsen als we zorgen dat we niet betrapt worden?' zegt Lily er achter aan.
    'Ach, wat hebben we te verleizen? Ze haat ons toch al,' zucht Tommy.
    'Selien, je weet toch best dat geen van ons meer terug wilt? Dus vertel alstjeblieft het plan,' vervolgt June ongeduldig. Ondertussen heb ik nog niet gezegd. Ik sta alleen maar naast haar, mijn hand nog steeds in de hare.
    'Right. We zullen veel leerlingen nodig hebben die bereid zijn om mee tweernen. Met zijn vijven of zessen zal het niet lukken. We hebben zowel meiden als jongens nodig. Die geen van allen zullen stoppen omdat ze bang zijn voor de gevolgen. We komen er namelijk niet van af zonder straf. Hopelijk zo weinig mogelijk. Dan, moet ik naar London gaan, naar Diagon Alley. Je kent die fopshop toch? De Weasleys' Wizard Wheezes? Daar hebben we al eerder spullen vandaan gehaald. Daar zullen we heel van magisch vuurwerk vandaan moeten halen. Ook moeten we redelijk schaarse kleding halen bij mijn favoriete muggle winkeltje. Vervolgens hebben we de bezems nodig. Iedreen zijn eigen of een van school, dat maakt niet uit. Ook hebben we polyjuice potion nodig. En ja, ik weet waar ik dat kan halen. En tot slotte hebben we een haar van Kjellberg nodig.'
    Ze valt stil, kijkend om haar heen.
    'Selien, is het niet erg moeilijk om aan al die dingen te komen? Hoe ben je dat van plan? En, wat is het plan zelf? Ik ben zeg maar best wel heel erg benieuwd,' zegt June.
    'Ja, wat gaan we doen? Haar kantoor opblazen ofzo?' zeg ik, hopend dat ze nu verder gaat vertellen wat er gaat gebeuren. Ze heeft mijn nieuwsgierigheid zeker gewekt. Nu wil ik weten wat haar volgende duivelse plan is, ook.

    (Iknowwww heeeel lang stukje maar had nog een heel stuk in te halen, liep een beetje achter...;3)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aiden Luca Millefois


    Kleedkamers • Outfit


    'En wie kan ons schorsen als we zorgen dat we niet betrapt worden?' zegt Lily er achter aan.
    'Ach, wat hebben we te verleizen? Ze haat ons toch al,' verzucht Tommy.
    'Selien, je weet toch best dat geen van ons meer terug wilt? Dus vertel alstjeblieft het plan,' vervolgt June ongeduldig.
    Ik stem in met allen. Silena begint met het opsommen van benodigdheden. 'Volgensmij gaan we het kasteel écht opblazen' fluister ik richting Tommy
    'Selien, is het niet erg moeilijk om aan al die dingen te komen? Hoe ben je dat van plan? En, wat is het plan zelf? Ik ben zeg maar best wel heel erg benieuwd,' zegt June. 'Ja, wat gaan we doen? Haar kantoor opblazen ofzo?' vraagt Max nieuwsgierig. 'Ja, ik wil het nu ook wel weten Selien. What on earth gaan we doen? Trouwens ik wil wel naar London' stel ik voor 'Ik moet er toch morgen zijn, laten we zeggen dat ik iets was vergeten. Maar ik heb dus toestemming''


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Wanneer ik de jongen vertel dat ik eigenlijk naar Durmstrang wilde begint hij er nogal sarcastisch over te praten.
    "Owh.. jij bent daar dus al geweest" zeg ik met een awkward grinnik. Ik kijk naar de schattige Fret die op zijn schouder zit, net zoals mijn ratje Dash ook altijd doet. Ze zit altijd op mijn schouder, in mijn nek tussen mijn haren of -als ik een trui of vest aan heb- in mijn muts. Alleen ligt ze nu nog in haar kooi te slapen op mijn kamer aangezien ze nog niet wakker was. 'S nachts heb ik haar liever in een kooi zodat ik zeker weet dat er niks gebeurt. Aangezien hier genoeg katten en uilen zijn in het kasteel.. Ik zou het vreselijk vinden als ze als maaltijd word gezien.
    Dan gaat de jongen naast me zitten waardoor de fret bijna van zijn schouder valt, een grinnik rolt over mijn lippen bij het aanzicht. Hij vroeg me hoe het op Beauxbatons was, ik kijk hem met een glimlach aan.
    "Ik denk net zo gewéldig als bij jou op Durmstrang" zeg ik met een sarcastisch lachje "want ik bedoel maar, kijk naar mijn haarkleur. Alsof die over het paard getilde trutjes mij ooit zouden accepteren" lach ik vervolgens. Ik heb er nooit moeite mee gehad dat niemand mij daar mocht, ik wilde daar weg omdat ik ziek werd van het feit dat er alleen maar huppelkutjes rondliepen en alles volgens de etiquette moest. Het is hier ook streng -heb ik de afgelopen week wel gemerkt- maar hier is het niet zo erg als daar. Het uniform is sowieso al een stuk beter hier. Die lelijke blauwe pakjes van Beauxbatons.. zo vrouwlijk, bah.


    Little do you know


    Robin McAdair
    "Owh.. jij bent daar dus al geweest" Ik knik. En of ik daar ben geweest. Ik was daar langer dan me lief was.
    Op mijn vraag hoe het bij Beauxbatons was, krijg ik een sarcastische reactie terug. Dat had ik kunnen verwachten met mijn opmerking over Durmstrang. "Ik denk net zo gewéldig als bij jou op Durmstrang want ik bedoel maar, kijk naar mijn haarkleur. Alsof die over het paard getilde trutjes mij ooit zouden accepteren."
    "Niet? Dat verbaast me ontzettend" antwoord ik lachend. "Hadden ze dan liever gewild dat het knalroze was zodat het bij hun prinsessenjurken zou matchen?"
    Ik merk dat ik haar best aardig vind, iets wat ik eigenlijk zoveel mogelijk heb geprobeerd te voorkomen sinds ik hier ben. Iemand aardig vinden betekent dat je ze toch dingen over jezelf gaat vertellen en dingen over jezelf vertellen betekent dat je kwetsbaar wordt. Focus, Robin. Houd die afstand waarmee je de afgelopen jaren hebt overleefd.

    Een derdejaars leerling loopt naar ons toe en fluistert iets in het oor van het meisje. Helaas voor hem praat hij veel te hard, waardoor ik alles mee kan luisteren. "Als ik jou was, zou ik maken dat ik weg kom. De laatste persoon die echt met hem om ging, is nog steeds niet terug gevonden." Dan rent hij snel weg. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem na. Juist... Ik weet wel dat er zulke geruchten rondgaan over mij - als je ze allemaal gelooft, zou ik betrokken zijn bij zo'n tien moorden en nog een aantal verdwijningen - maar dat ze willekeurige mensen ook nog komen waarschuwen, heb ik nog niet meegemaakt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Als de jongen verbaast doet en vraagt of ze het liever roze hadden zodat het bij hun prinsessenjurkjes zou passen schiet ik in de lach.
    "Ja, denk dat ze dat zouden willen" lach ik waarna ik een traan van het lachen weg veeg.
    Als het dan nog eens door mijn hoofd schiet begin ik weer zachtjes te grinniken. Ik zie het al voor me...
    Dan ineens staat er een derde jaars -tenminste ik schat de jongen zo oud- naast me en fluistert hij in mijn oor dat de jongen gevaarlijk is. Als de jongen dan weg rent naar zijn vriendjes zie ik ze naar me kijken. In complete horror kijk ik naar de jongeren.
    "Maar mijn ex is ook verdwenen toen de sukkel het uitmaakte! Ben ik nu ook gevaarlijk?" Roep ik naar de leerlingen. Ik zie ze in shock naar me kijken en schiet in de lach. Het is misschien een leugen, ik heb overigens nog nooit een vriend gehad aangezien die rijkeluis jochies van Beauxbatons totaal mn type niet zijn. Maar het is wel een leuk leugentje om bestwil.
    Dan kijk ik de jongen weer aan "Leuke school hier, ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen" lach ik naar hem met een speelse grijns.


    Hahaha, Jade heeft schijt aan alles en iedereen dusja :')


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    'Volgensmij gaan we het kasteel écht opblazen' fluistert Aiden naar me. Ondanks de serieuze sfeer moet ik hierin lachen. Inderdaad, na het horen van de benodigdenlijst wordt het alleen maar aannemelijker dat er iets moeilijks gaat gebeuren.
    "Ik heb altijd al van een beetje vuuwerk gehouden." Ik grijns naar haar en sla mijn armen over elkaar.
    'Selien, is het niet erg moeilijk om aan al die dingen te komen? Hoe ben je dat van plan? En, wat is het plan zelf? Ik ben zeg maar best wel heel erg benieuwd,' zegt June. De enthousiasme van June laat me weer glimlachen. Maar ook ik merk hoe graag ik wil weten wat we gaan doen.
    "Ik snap dat het mysterieuze jouw ding is, maar ik wil het nu wel heel graag weten." Ik ga zitten op een van de bankjes en leun met mijn hoofd tegen de muur aan. Mijn rechterbeen gaat ongeduldig op en neer, ondanks dat het nog pijn doet van Lewis' trap.
    'Ja, wat gaan we doen? Haar kantoor opblazen ofzo?' vraagt Max. 'Ja, ik wil het nu ook wel weten Selien. What on earth gaan we doen? Trouwens ik wil wel naar London. Ik moet er toch morgen zijn, laten we zeggen dat ik iets was vergeten. Maar ik heb dus toestemming." Even kijk ik met een frons naar Aiden.
    "Wat moet je doen dat zo belangrijk is dat je ons hier alleen laat?"


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman