• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know


    Robin McAdair
    Na mijn opmerking over de prinsessenjurk krijgt het meisje tranen in haar ogen van het lachen. Daardoor moet ik erg veel moeite doen om niet mee te lachen - lachen om je eigen opmerking staat zo dom - maar ik krijg het voor elkaar. Ongeveer.

    Door de opmerking van de derdejaars staart ze in complete horror naar de jongens. Oké, bereid je maar voor, Robin. Nu staat ze op en loopt ze weg. Of ze is zo beleefd om te blijven maar zoekt een excuus om snel weg te kunnen.
    "Maar mijn ex is ook verdwenen toen de sukkel het uitmaakte! Ben ik nu ook gevaarlijk?" Dat was wel een heel andere reactie dan ik verwachtte. Stiekem ben ik wel blij dat ze niet gillend weg rent. De gezichten van de jongens zijn echt geweldig. Ik kan er daarom ook niks aan doen dat deze keer ik degene ben bij wie de tranen van het lachen over de wangen lopen.
    "Leuke school hier, ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen" Ze kijkt naar me met een grijns op haar gezicht.
    "Ik denk het ook ja" weet ik nog net uit te brengen. Ik bedenk me dat ik nog steeds haar naam niet weet, maar moet eerst een paar keer diep ademhalen voor ik mezelf kan voorstellen. "Ik heet trouwens Robin. En jij?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Silena Zoë Paetrix
    Na reacties aan gehoord te hebben stelt Aiden voor om naar Diagon Alley te gaan. Een kleine zucht verlaat mijn mond. "Aid, ik heb bepaalde plekken om spullen te halen die jij niet kent. Dus je kan mee, maar meer niet. Oke? " dan richt ik me op iedereen en ertel ik het plan. "Listen up. We hebben minstens twintig leerlingen nodig. Een iemand zal als Kjellberg rondlopen tijdens de les, zal naar het schoolhoofd lopen, gestoord en verstrooid doen, extra lief zijn, alles goed vinden. Omdat het tijdens een les van Kjellberg moet, gebeurd het op een vrijdag. Omdat wij dan een blokuur Muggle studies hebben en ik dit niet wil missen. Dan zullen de meiden met korte topjes en broekjes lopen. De hele dag, de jongens lopen zonder shirt." Ik grijns alleen bij de gedachte al. "Dan zullen wij natuurlijk niet in de les zitten maar buiten een vuurwerkbom af laten gaan, waarna we naar binnen vliegen en overal vuurwerk heen gooien. Groot en klein. Lang of kort behoudend. Overal. En dan als kers op de taart gaan we Kjellbergs les binnen. Waar onze dubbelganger ook aanwezig zal zijn. Daar zullen we nog meer vuurwerk af laten gaan en daarna is het wegwezen, voordat ze te veel doorhebben." Ik grijns. Het plan heeft natuurlijk nog verbeterpuntjes nodig en de kans op schorsing is groot. Maar dat heb ik over voor mijn pranks. Meestal is het zo dat ze me niet schorsen. Ik ben een van de beste leerlingen en er zijn altijd wel twee leraren die het voor me opnemen. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik iedereen een voor een even aan en grijns.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:50 ]


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes


    Een beetje ongeduldig sta ik op mijn benen te trippelen en kan ik niet stoppen met bewegen. Dat doe ik nou eenmaal als ik iets heel erg graag wil horen. Ik ben dan ook ontzettend ongeduldig. Ik ben dan ook niet erg goed in wachten. Totaal niet goed eigenlijk. Ik moet gewoon weten wat er aan de hand is en gelukkig begint Selina dan ook eindelijk met praten. Eerst geeft ze antwoord op Aidens aanbod om de spullen te gaan halen, maar ik heb alleen maar oog voor het eigenlijke plan.
    "Listen up. We hebben minstens twintig leerlingen nodig." Twintig? Denk ik bij mezelf. Even laat ik mijn blik glijden op de personen die hier aanwezig zijn. Dat zijn er bij lange na geen twintig, zelfs niet met Phoebe en Mer erbij. Dat betekent dat we er anderen mensen bij moeten betrekken waarvan we niet weten of we ze kunnen vertrouwen. Welke leerlingen zouden we kunnen vragen? Misschien Robin, hij lijkt me wel aardig. Verder dan hem kom ik in elk geval niet, dus hoe wilt Selina dat oplossen? "Een iemand zal als Kjellberg rondlopen tijdens de les, zal naar het schoolhoofd lopen, gestoord en verstrooid doen, extra lief zijn, alles goed vinden." Dat idee lijkt mij best wel geniaal en een klein lachje verlaat mijn mond als ik me dat probeer voor te stellen. "Omdat het tijdens een les van Kjellberg moet, gebeurd het op een vrijdag. Omdat wij dan een blokuur Muggle studies hebben en ik dit niet wil missen. Dan zullen de meiden met korte topjes en broekjes lopen. De hele dag, de jongens lopen zonder shirt." Ik kan het niet helpen dat mijn ogen even snel naar links flitsen, waar Tommy op een bankje is gaan zitten. Mijn mondhoeken krullen een beetje omhoog, maar ik probeer niets te laten merken. Tot nu toe klikt het als een uitstekend plan. "Dan zullen wij natuurlijk niet in de les zitten maar buiten een vuurwerkbom af laten gaan, waarna we naar binnen vliegen en overal vuurwerk heen gooien. Groot en klein. Lang of kort behoudend. Overal. En dan als kers op de taart gaan we Kjellbergs les binnen. Waar onze dubbelganger ook aanwezig zal zijn. Daar zullen we nog meer vuurwerk af laten gaan en daarna is het wegwezen, voordat ze te veel doorhebben." Alles bij elkaar klinkt het als een goed plan. Ik grijns een beetje.
    "Klinkt als een goed plan. Ik kan nu al niet wachten!" Ineens lijken de dagen tot vrijdag nog zo ontzettend lang.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Listen up. We hebben minstens twintig leerlingen nodig. Een iemand zal als Kjellberg rondlopen tijdens de les, zal naar het schoolhoofd lopen, gestoord en verstrooid doen, extra lief zijn, alles goed vinden. Omdat het tijdens een les van Kjellberg moet, gebeurd het op een vrijdag. Omdat wij dan een blokuur Muggle studies hebben en ik dit niet wil missen. Dan zullen de meiden met korte topjes en broekjes lopen. De hele dag, de jongens lopen zonder shirt." Ik grijns even. Alleen het zonder shirt rondlopen lijkt me nogal ongemakkelijk, maar aan de grijns van June te zien denkt ze daar anders over. "Dan zullen wij natuurlijk niet in de les zitten maar buiten een vuurwerkbom af laten gaan, waarna we naar binnen vliegen en overal vuurwerk heen gooien. Groot en klein. Lang of kort behoudend. Overal. En dan als kers op de taart gaan we Kjellbergs les binnen. Waar onze dubbelganger ook aanwezig zal zijn. Daar zullen we nog meer vuurwerk af laten gaan en daarna is het wegwezen, voordat ze te veel doorhebben." Ik lach even en knik. Ergens is het het zonder shirt rondlopen wel waard. Het gezicht van Kjellberg en het zal waarschijnlijk leiden tot een vrij leuk aanzicht.
    "Een punt van kritiek: hoe is het straf dat ze mijn goddelijke lichaam kan aanschouwen?" Ik zeg het met een plagerige grijns, wetend dat er ongeveer een hele school is met indrukwekkendere spieren.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    America Gaia Lazar


    Nadat ik een tijdje geoefend heb met gedaante verwisselingen, heb ik mezelf zo veranderd dat ik, van een afstandje, best op Kjellberg lijk.
    Snel verander ik mezelf terug en probeer ik het nog een keer.
    Als het dan nog iets echter lijkt, vind ik het goed genoeg en besluit ik op zoek te gaan naar mijn vriendinnen.
    Voor ik de slaapkamer uitloop, pak ik snel mijn wand en zorg ervoor dat er gewoon weer uitzie als mezelf.
    Dan loop ik naar de grote hal in de hoop dat ze daar zijn.
    Na snel even naar binnen gekeken te hebben, weet ik dat ze daar niet zijn en loop ik naar het bos.
    Nadat ik daar tien minuten rondgezwerfd heb, besluit ik dat ze hier ook niet zijn.
    Dan bedenk ik dat ik Silena en Lily naar het Quidditch veld heb zien lopen.
    Ik begin te lopen en als ik bij het veld ben, verander ik mezelf in een mislukte Kjellberg.
    Op het veld zijn ze niet dus ik besluit de kleedkamers te checken.
    Zodra ik bij éen kom die op slot zit, pak ik mijn wand en fluister alohomora.
    Dat werkt niet, helaas. Ik probeer nog wat spreuken, maar die werken allemaal niet.
    'Mevrouw Paetrix, kom eens uit die kleedkamer', zeg ik dan in een mislukte poging Kjellberg na te doen.


    be gay do crimes

    Lily Amanda Hale.


    "Ach, wat hebben we te verliezen? Ze haat ons toch al" zegt Timothy.
    "Selien, je weet toch best dat geen van ons meer terug wilt? Dus vertel alsjeblieft het plan" hoor ik June nieuwsgierig zeggen. Ze kijkt als een klein kind die op het punt staat om haar verjaardagscadeautjes uit te pakken.
    "Right. We zullen veel leerlingen nodig hebben die bereid zijn om mee tweernen. Met zijn vijven of zessen zal het niet lukken. We hebben zowel meiden als jongens nodig. Die geen van allen zullen stoppen omdat ze bang zijn voor de gevolgen. We komen er namelijk niet van af zonder straf. Hopelijk zo weinig mogelijk. Dan, moet ik naar London gaan, naar Diagon Alley. Je kent die fopshop toch? De Weasleys' Wizard Wheezes? Daar hebben we al eerder spullen vandaan gehaald. Daar zullen we heel van magisch vuurwerk vandaan moeten halen. Ook moeten we redelijk schaarse kleding halen bij mijn favoriete muggle winkeltje." ondanks dat ik een hekel aan ze heb haal ik daar wel vaak kleren. "Vervolgens hebben we de bezems nodig. Iedreen zijn eigen of een van school, dat maakt niet uit. Ook hebben we polyjuice potion nodig. En ja, ik weet waar ik dat kan halen. En tot slotte hebben we een haar van Kjellberg nodig" verteld Silena aan iedereen precies zoals ze het ook aan mij heeft verteld.
    "Selien, is het niet erg moeilijk om aan al die dingen te komen? Hoe ben je dat van plan? En, wat is het plan zelf? Ik ben zeg maar best wel heel erg benieuwd" zegt June nog nieuwsgieriger en even wil ik dat Silena het plan niet verteld omdat het leuk is om June zo opgewonden en nieuwsgierig te zien.
    "Ja, wat gaan we doen? Haar kantoor opblazen ofzo" grapt Max maar eigenlijk zou ik het een best goed idee vinden als daar geen gewonden bij kwamen kijken.
    "Ja, ik wil het nu ook wel weten Selien. What on earth gaan we doen? Trouwens ik wil wel naar London. k moet er toch morgen zijn, laten we zeggen dat ik iets was vergeten. Maar ik heb dus toestemming" voegt Aiden eraan toe.
    "Wat moet je doen dat zo belangrijk is dat je ons hier alleen laat?" zegt Tommy. Onwillekeurig glimlach ik, deze mensen zijn allemaal tot risico's bereid om Silena te helpen.
    "Aid, ik heb bepaalde plekken om spullen te halen die jij niet kent. Dus je kan mee, maar meer niet. Oke?" zegt Silena als antwoord op Aiden's voorstel.
    "Listen up. We hebben minstens twintig leerlingen nodig. Een iemand zal als Kjellberg rondlopen tijdens de les, zal naar het schoolhoofd lopen, gestoord en verstrooid doen, extra lief zijn, alles goed vinden. Omdat het tijdens een les van Kjellberg moet, gebeurd het op een vrijdag. Omdat wij dan een blokuur Muggle studies hebben en ik dit niet wil missen. Dan zullen de meiden met korte topjes en broekjes lopen. De hele dag, de jongens lopen zonder shirt." Ik grijns alleen bij de gedachte al. "Dan zullen wij natuurlijk niet in de les zitten maar buiten een vuurwerkbom af laten gaan, waarna we naar binnen vliegen en overal vuurwerk heen gooien. Groot en klein. Lang of kort behoudend. Overal. En dan als kers op de taart gaan we Kjellbergs les binnen. Waar onze dubbelganger ook aanwezig zal zijn. Daar zullen we nog meer vuurwerk af laten gaan en daarna is het wegwezen, voordat ze te veel doorhebben" zegt ze weer in precies dezelfde volgorde als ze het tegen mij heeft verteld.
    "Klinkt als een goed plan. Ik kan nu al niet wachten!" reageert June meteen en haar nieuwsgierigheid wordt omgezet in een enorm enthousiasme.
    "Een punt van kritiek: hoe is het straf dat ze mijn goddelijke lichaam kan aanschouwen?" zegt Timothy met een grijns. Ik wil net zeggen dat Kjellberg waarschijnlijk meer van behaarde bierbuiken houdt maar dan hoor ik een stem van buiten.
    "Mevrouw Paetrix, kom eens uit die kleedkamer" heel even denk ik Kjellberg te horen maar dan herken ik America's stem. Ik loop naar de deur en wil hem open doen maar hij zit dicht door Silena's spreuk.


    -

    Rose Sophia Cole.


    "Dit bos bevalt me niet, we gaan naar binnen" zegt Lillith en ze trekt me mee aan mijn arm. Ik begin haar met de minuut leuker te vinden. Ze is gewoon duidelijk en doet wat ze wilt, niet dat getreuzel van de meeste meisjes hier.
    "Jeez, waar is iedereen ? Laten we iets doen, want ik verveel me - en jij kent het hier, dus en je kent zeker meer mensen als mij" zegt ze en ze laat mijn arm los.
    "We kunnen Jade gaan zoeken. Ze is mijn kamergenoot en ook nieuw hier op school. Ik denk dat je haar wel aardig zult vinden" grijns ik tegen haar.
    "Ik weet alleen niet waar ze is" zeg ik er snel achterna. Ik ben gewoon niet zo handig met waar mensen zijn en daar let ik eigenlijk ook niet op.


    -

    Max Veran Phubar



    'Ja, ik wil het nu ook wel weten Selien. What on earth gaan we doen? Trouwens ik wil wel naar London. k moet er toch morgen zijn, laten we zeggen dat ik iets was vergeten. Maar ik heb dus toestemming,' zegt Aiden.
    'Wat moet je doen dat zo belangrijk is dat je ons hier alleen laat?' vraagt Tommy.
    "Aid, ik heb bepaalde plekken om spullen te halen die jij niet kent. Dus je kan mee, maar meer niet. Oke?" antwoordt Silena. Dan vertelt ze eindelijk het plan.
    'Listen up. We hebben minstens twintig leerlingen nodig. Een iemand zal als Kjellberg rondlopen tijdens de les, zal naar het schoolhoofd lopen, gestoord en verstrooid doen, extra lief zijn, alles goed vinden. Omdat het tijdens een les van Kjellberg moet, gebeurd het op een vrijdag. Omdat wij dan een blokuur Muggle studies hebben en ik dit niet wil missen. Dan zullen de meiden met korte topjes en broekjes lopen. De hele dag, de jongens lopen zonder shirt.' Silena stopt even, om mij een vlugge grin toe te werpen. 'Dan zullen wij natuurlijk niet in de les zitten maar buiten een vuurwerkbom af laten gaan, waarna we naar binnen vliegen en overal vuurwerk heen gooien. Groot en klein. Lang of kort behoudend. Overal. En dan als kers op de taart gaan we Kjellbergs les binnen. Waar onze dubbelganger ook aanwezig zal zijn. Daar zullen we nog meer vuurwerk af laten gaan en daarna is het wegwezen, voordat ze te veel doorhebben.'
    Silena grijnst, maar zegt niets meer.
    'Klinkt als een goed plan. Ik kan nu al niet wachten!' roept June, meteen als ze doorheeft dat Silena niets meer te zeggen heeft.
    'Een punt van kritiek: hoe is het straf dat ze mijn goddelijke lichaam kan aanschouwen?' klinkt Tommy's stem door de kamer. Ik kan het niet helpen om te lachen; het is gewoon zo typisch Tommy om zo iets te zeggen.
    'Mevrouw Paetrix, kom eens uit die kleedkamer!' Iedereen krijgt eerste een seconde schok op hun gezicht, met de gedachte dat het Kjellberg is. Meteen daar achteraan begint iedereen te grijnzen; het is Mer maar.

    (Iedereen dat Max wilt zien zonder shirt - klik (:)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 16:00 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Na mij is Tommy de eerste die iets zegt nadat Selina is uitgesproken.
    "Een punt van kritiek: hoe is het straf dat ze mijn goddelijke lichaam kan aanschouwen?" Ik trek een wenkbrauw op en Max begint te lachen.
    "Voor haar is het eerder een straf dat ze er helemaal niets aan kan doen. Het is lastig om een shirt langer te maken als die er niet is." Even kijk ik Selina aan, terwijl ik me het voorval met Kjellberg van vanochtend herinner. Dan draai ik mijn hoofd weer om naar de kant waar Tommy zit. "Dus voor Kjellberg zal het heus wel een staf zijn, voor iemand anders integendeel..." Zonder mijn zin af te maken stop ik met praten, wetend dat ik al genoeg heb gezegd. Er verschijnt een flirterig glimlachje op mijn gezicht.
    "Mevrouw Paetrix, kom eens uit die kleedkamer!" Klinkt er dan ineens van achter de deur. Ik weet gelijk dat het Mer is, de stemmen van mijn vriendinnen herken ik dag en nacht, oftewel altijd. Die zou ik nooit vergeten. Ik kijk toe hoe Lily naar de deur loopt maar die niet openkrijgt. Zonder de spreuk te weten die Selina heeft gebruikt heeft dat dan ook weinig zin, dringt het tot me door.
    "Selien, welke spreuk heb je gebruikt?" Vraag ik aan haar. Ik wil Mer dolgraag binnen laten. Dan missen we alleen Phoebe nog.


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    "Klinkt als een goed plan. Ik kan nu al niet wachten!" Is June's directe reactie. "Een punt van kritiek: hoe is het straf dat ze mijn goddelijke lichaam kan aanschouwen?" Vervolgt Tommy en ik lach, zo als bijna iedereen. June kijk hem aan met een grijns en het zorgt er vor dat mijn glimlach nog groter wordt.
    "Mevrouw Paetrix, kom eens uit die kleedkamer" Ik lach al weer, het is duidelijk Mer, en niet Kjellberg. Waar ik even bang voor was toe ik haar hoorde kloppen. Lily is de eerste die op staat en naar de deur loopt. als ze hem niet open krijgt grijns ik nog steeds June kijkt even verbaasd en richt zich daarna op mij, net als Lily. Beiden kijken ze me aan en June is degene die als eerste iets zegt. "Selien, welke spreuk heb je gebruikt?" vraagt ze. Ik glimlach een mysterieuzen glimlach naar haar en sta op. De deur heb ik in nog geen tien seconden open gemaakt en ik laat Mer binnen.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.


    "Silien, welke spreuk heb je gebruikt?" vraagt June op het moment dat ik bijna op het punt sta om de deur op te blazen uit frustratie omdat ik hem niet open krijg. Ik zie haar mysterieus glimlachen. Ze loopt naar de deur toe en een paar seconden later heeft ze hem open gemaakt en komt Mer binnen lopen.
    "Mejuffrouw Lazar. U bent te laat" zeg ik quasi-streng tegen haar en gelijk moet ik lachen. America komt binnenlopen en gaat op een van de banken zitten.
    "Je moet het plan nog horen" zeg ik grijnzend tegen haar.
    "En even tussendoor: Jullie doen vanavond allemaal mee met de Quidditch wedstrijd" beveel ik iedereen.


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Ik moet grijnzen om June en kijk haar lachend aan. "Het wordt niet alleen een leuk aanzicht door het gezicht van Kjellberg." Dan laten ze America binnen. Ik steek mijn hand even op naar haar. Nu ontbreekt alleen Phoebe nog, dus dan hoeven we straks alleen haar op de hoogte te stellen.
    "Mejuffrouw Lazar. U bent te laat" zegt Lily. Ik grinnik er even om. "Je moet het plan nog horen" wordt er meteen tegen America gezegd. Ik buig naar haar toe."Het is radicaal en geweldig."
    Dan kijkt Lily naar ons alleen. "En even tussendoor: Jullie doen vanavond allemaal mee met de Quidditch wedstrijd" zegt ze. Ik klem even mijn tanden op elkaar en schudt dan mijn hoofd.
    "Geen Quidditch voor mij," zeg ik met een lichtelijk geforceerde glimlach.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 17:22 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.


    "Geen Quidditch voor mij" zegt Timothy nadat ik dat gezegd heb. Eerst wil ik een opmerking maken over het feit dat hij maar een andere keer intieme momenten met June kan hebben maar dan zie ik zijn blik die even vol pijn lijkt te staan.
    "Okey" glimlach ik even lichtjes naar hem.
    "Dus, het plan" ik draai mijn hoofd naar America.
    "Je gaat het geweldig vinden" lach ik naar haar maar daarna twijfel ik er wel over. Mer is wel degene die hier het aardigst tegen leraren is. Niet dat dat een probleem is, het is juist heel fijn omdat leraren America altijd wel mogen. Dus wanneer je iets doet wat ze niet aanstaat met haar erbij zullen ze altijd milder zijn. Maar ik heb het gevoel dat we Mer niet de kans moeten laten lopen om van school gestuurd te worden.


    -


    June Mercendes


    "Het wordt niet alleen een leuk aanzicht door het gezicht van Kjellberg." Dat wordt het zeker niet, bedenk ik me voordat Selina mysterieus naar mij lacht en de deur openmaakt zonder antwoord te geven op mijn vraag.
    "Mejuffrouw Lazar. U bent te laat" Zo te horen klonk Lily erg boos, maar niet heus. "Je moet het plan nog horen"
    "Het is radicaal en geweldig." Zegt Tommy weer. Ik grinnik even zacht.
    "En even tussendoor: Jullie doen vanavond allemaal mee met de Quidditch wedstrijd" Zegt Lily opeens uit het niets. Ik lach even door de totale verandering van het onderwerp, en ik wacht de reacties van anderen af.
    "Geen Quidditch voor mij" Is Tommy's reactie. Ik had het kunnen weten, altijd als er iemand over Quidditch begint doet hij vreemd, maar langzamerhand begin ik me er een beetje zorgen over te maken. Er moet iets meer aan de hand zijn dan alleen de afkeer voor Quidditch, maar wat? De blik in zijn ogen is gekweld door door pijn, net als de rest van zijn gezicht. Ik bijt even zachtjes op mijn lip. Wat het ook is, het is niet goed. Ik besluit ernaar te vragen, ooit. Niet nu, niet hier waar iedereen in de buurt is. Ik verwacht dat Lily hem tegen zal spreken, maar dat doet ze juist niet.
    "Okay." Zegt ze kortaf. Zij moet die blik ook hebben gezien. "Dus, het plan" Vervolgt ze weer net zo vrolijk als altijd tegen Mer. "Je gaat het geweldig vinden" Ik kijk naar Tommy, ergens maak ik me zorgen om hem met dat hele Quidditch gebeuren. Ik laat mezelf naast hem neer zakken op het bankje.
    "Gaat het?" Vraag ik zacht, zo zacht dat niemand het vast hoort. Iedereen is toch druk met Mer het plan te vertellen.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Okey" zegt ze kortaf en even ben ik blij dat het hierbij blijft."Dus, het plan. Je gaat het geweldig vinden." Ik knik enthousiast en zie hoe June naast me komt zitten. Ik wil haar op mijn schoot trekken, maar dan zie ik haar serieuze blik. Zo goed mogelijk doe ik alsof er niets aan de hand is. Echter kan ik het drukkende gevoel van de vragen ernaar niet negeren.
    "Gaat het?" Vraagt June zacht, alsof ze wil dat niemand het hoort. Even weet ik niet hoe ik moet reageren. Ik kan doen alsof ik dom ben of het negeren. Maar voordat ik kan bedenken wat ik moet zeggen, haal ik uit mezelf al fronzend mijn schouders op.
    "Tuurlijk, waarom zou het niet gaan?"


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman