• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    Oneira schreef:
    [Kan iemand het voor mij samenvatten? Of op zijn minst zeggen waar we zijn. Dan kan ik namelijk eventjes met Hunter posten, gezien Nathaniel niet 100% af is.]


    [Iedereen heeft ontbeten en na het ontbijt hebben Timothy en Lewis gevochten waardoor ze strafwerk hebben gekregen. June is samen met Timothy naar het bos gegaan en Max is ook naar het bos gegaan. Silena en Lily zijn naar een kleedkamer gegaan om Silena's plan te vertellen, daarna zijn ze naar het bos gegaan om June, Timothy en Max te zoeken. Die hebben ze gevonden en nu staan ze met zijn allen in het bos. Lillith en Rose lopen ook richting het bos omdat Rose Lillith het bos wilt laten zien. Jackson en Carfelia zijn aan het praten aan tafel. Aiden loopt richting het bos. Robin is bij Phoebe.]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    (...)

    [Iedereen heeft ontbeten en na het ontbijt hebben Timothy en Lewis gevochten waardoor ze strafwerk hebben gekregen. June is samen met Timothy naar het bos gegaan en Max is ook naar het bos gegaan. Silena en Lily zijn naar een kleedkamer gegaan om Silena's plan te vertellen, daarna zijn ze naar het bos gegaan om June, Timothy en Max te zoeken. Die hebben ze gevonden en nu staan ze met zijn allen in het bos. Lillith en Rose lopen ook richting het bos omdat Rose Lillith het bos wilt laten zien. Jackson en Carfelia zijn aan het praten aan tafel. Aiden loopt richting het bos. Robin is bij Phoebe.]


    [Helder, bedankt. Dan kijk ik wel hoe ik ga posten nu c:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Silena Zoë Paetrix
    Wanneer Max, June en Tommy het bos uit komen lopen verschijnt de grijns weer op mijn gezicht. Als dan ook Aiden aan komt lopen en zegt "Hey Guys, ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg." wordt mijn grijns alsmaar groter. "Hey People. Op naar de kleedkamer dan maar?" zeg ik met een handbeweging naar de kleedkamer. Aangezien ze er nu toch allemaal zijn kan ik het mooi aan iedereen tegelijk vertellen. Wat mij erg goed uit komt omdat ik het niet duizend keer hoef te vertellen. De woorden die ik ga spreken zullen precies dezelfde zijn als die tegen Lily. Ze staan nog in mijn hoofd geprent. Met zijn allen lopen we richting de kleedkamer en ik wenk Max, die vervolgens naast mij komt lopen. "Je weet dat ik het gewoon eerst aan Lil wou vertellen? Dat ik nog altijd evenveel van je houd en dat ik je totaal niet buitensluit of minder belangrijk vind dan mijn vriendinnen?" vraag ik hem op een fluistertoon. Wetend hoe onzeker hij soms is.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.


    "Hey Guys, ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg" hoor ik opeens van achteren en ik herken de stem uit duizenden. Het is Aiden. Silena's grijns wordt nog groter.
    "Hey People. Op naar de kleedkamer dan maar?" ze wijst met haar hand richting de plek waar de kleedkamers ongeveer moeten zijn. De anderen knikken instemmend en samen lopen we naar de kleedkamer. Ik zie dat Max naast Silena gaat lopen en er speelt een glimlach op mijn gezicht, ik ben blij dat ze zo gelukkig samen zijn.
    "Je weet dat ik het gewoon eerst aan Lil wou vertellen? Dat ik nog altijd evenveel van je houd en dat ik je totaal niet buitensluit of minder belangrijk vind dan mijn vriendinnen?" hoor ik Silena zeggen. Vaak is ze een beetje roekeloos maar er zijn ook momenten waar de zorgzame Silena naar buiten komt, dit is zo'n moment. Ik loop even wat langzamer om hen wat privacy te geven maar dan loop ik naast Timothy en June die ook druk met elkaar bezig zijn. Uiteindelijk besluit ik om naast Aiden te gaan lopen die helemaal achteraan loopt en ik begin een beetje met haar te praten. Maar na een tijdje bedenk ik me iets.
    "Zeg.. zou het niet handig zijn als Mer hier ook bij is?"


    -


    June Mercendes


    Nadat wij zijn aan komen lopen zie ik ook dat Aiden eraan komt.
    "Hey Guys, ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg" Ik frons met mijn wenkbrauwen. Gelijk ben ik benieuwd naar wat daar gebeurd kan zijn. Ik doe mijn mond al open om dat te vragen, maar Selina is net iets eerder met praten.
    "Hey People. Op naar de kleedkamer dan maar?" Ik knik en loop met de rest van de groep mee. Zou Selina ons nu dan eindelijk haar plan gaan vertellen? Ergens voel ik me een beetje schuldig omdat ik het door mij komt dat we dat niet eerder hebben kunnen horen. Als ik niet terug naar school had gehoeven hadden we het allang geweten. Ach ja, nu horen tenminste meerdere mensen het op hetzelfde moment.
    "Zeg.. zou het niet handig zijn als Mer hier ook bij is?" Hoor ik Lily dan opeens zeggen.
    "Ja, eigenlijk wel. En Phoebe?" Voeg ik aan de lijst toe.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 17:26 ]


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Zodra we bij de groep aankomen, komt Aiden ook net aangelopen. "Hey Guys, ik join nu officieel de haatclub voor Kjellberg." Even lach ik, maar daarna vraag ik me af waarom.
    "Ik kan het niet meer dan eens met je zijn. Wat heeft ze jou aangedaan?" Ik kijk Aiden even aan, maar word dan afgeleid door Silena die wat aan de groep vraagt.
    "Hey People. Op naar de kleedkamer nou maar?" Met mijn handen in mijn zakken loop ik achter de meiden en Max aan. Nog steeds strompel ik lichtelijk, maar niets te ergs. Wat mensen vragen naar Lily en Phoebe, maar ik kan slechts benieuwd zijn naar het plan. Wat zouden ze willen doen om Kjellberg te pakken? Die vrouw doet alles om orde te handhaven en is niet bang grenzen te overschrijden. Ik word alleen maar nieuwsgieriger naar het plan, maar wacht geduldig af.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Silena Zoë Paetrix
    "Zeg.. zou het niet handig zijn als Mer hier ook bij is?" klinkt Lily's stem, en vlak daarna een reactie van June. "Ja, eigenlijk wel. En Phoebe?" Ik draai me, al lopend om. "In principe wel, maar aangezien ze hier nu niet zijn, de rest nu allemaal bij elkaar is en ik zometeen al met een kleine voorbereiding begin. Heb ik niet echt tijd om ze te gaan zoeken. Ook kunnen ze het later weten, het wordt toch pas over anderhalve week ofzo uitegevoerd. " zonder nog meer te zeggen loop ik naar een kleedkamer en gooi ik de deur open. Vervolgens wacht ik totdat iedereen binnen is en zorg er dan goed voor dat de deur op slot zit en wij van buitenaf niet te horen zijn. "Duss. Iemand al een vermoeden?" vraag ik met een speelse grijns. "En nee Lily, je mag nog niks zeggen." vervolg ik tegen Lily die mij enthousiast aan kijkt.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.


    "In principe wel, maar aangezien ze hier nu niet zijn, de rest nu allemaal bij elkaar is en ik zomenteen al met een kleine voorbereiding begin. Heb ik niet echt tijd om ze te gaan zoeken. Ook kunnen ze het later weten, het wordt toch pas over anderhalve week ofzo uitgevoerd" Silena popelt zo te zien ook om het aan de andere te vertellen en zelf kan ik niet ontkennen dat ik ook niet kan wachten op de reactie van de rest. Ik hoop dat ze mee willen werken maar ik kan ook begrijpen als ze dat niet willen doen. Timothy heeft natuurlijk al twee weken straf. Wanneer we bij de kleedkamer zijn gooit Silena hem open en even ben ik bang dat er iemand in zit en we hun privacy verstoren maar gelukkig is de kleedkamer leeg. Iedereen loopt snel naar binnen en gaat op de banken zitten. Silena doet de deur op slot en spreekt een spreuk af die ervoor zorgt dat niemand ons kan afluisteren.
    "Duss. Iemand al een vermoeden?" vraagt ze met een speelse grijns.
    "En nee Lily, je mag nog niets zeggen" ik was niet van plan om iets te zeggen. Silena kan het waarschijnlijk veel beter uitleggen. Zij is veel beter in dingen aan grote groepen mensen uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 18:12 ]


    -


    Silena Zoë Paetrix
    "Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaa weten sta ik dat niet meer toe." De laatste drie woorden zeg ik langzaam, stuk voor stuk "De gevolgen, als we gepakt worden, kunnen ophogen tot misschien zelfs een schorsing." Voordat ik verder vertel wil ik de reacties weten van iedreen en dus ben ik even stil. "Het staat vast dat we straf krijgen, ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben." vervolg ik nog. En nu wacht ik op de reactie.s


    take me back to the basics and the simple life

    † Hunter Lake Sharrow. †



    Met een zuchtje stond ze op. Ochtenden, ze heeft die altijd al gehaat. Ook al had ze ditmaal uitgeslapen. Langzaam ging ze recht op zitten en zag dat Carfelia al weg was. Wat niet zo gek was. Nog half slapende stond ze op uit haar bed en ging kleding zoeken. Gelukkig was het weekend en mochten ze hun eigen kledij aan. Dat uniform had ze niet veel problemen mee hoor, maar in je eigen kleding lopen was ook fijn. Vervolgens liep ze de badkamer in en begon ze zich om te kleden. Een zwarte legging, bordeaux rood rokje en een zwarte sweater. Vervolgens deed ze sokken en haar all stars aan. Om eventjes haar lokken te kammen en make-up op te doen. Goed keurend keek ze in de spiegel, om in weer in de slaapkamer haar boek te pakken, waarna ze zich een weg baanderde naar de kantine. Kort liet ze haar blik daar rond glijden, pakte wat eten en nam maar ergens plaats. Niet wetende waar te gaan zitten. Ze zag niemand van haar vrienden, dus dan maar alleen. Langzaam werkte ze haar ontbijt binnen en las het boek die ze mee had genomen. Waar liefde woont van Johnnie Alexander Donley. En op zich vond ze het een mooi boek.

    [Iemand voor Hunter?]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 18:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aiden Luca Millefois


    Kleedkamers • Outfit


    "Hey People. Op naar de kleedkamer dan maar" grijnst Silena. We bewegen ons richting de kleedkamers, opeens overspoelt me een gevoel van vermoeidheid. De hele ochtend was al hectisch geweest. "Ik kan het niet meer dan eens met je zijn. Wat heeft ze jou aangedaan?" "Ugh, je moest eens weten. Ik voelde me er erg schuldig over dat jullie mét en ik zonder straf er van af kwam. Ik dacht blijkbaar dat ze begipvol was ervoor zou zorgen dat ik straf zou krijgen inplaats van jullie, maar ze heeft het tegendeel bewezen." We waren net aangekomen bij de kleedkamers toen Silena haar verhaal begon. "Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaal weten sta ik dat niet meer toe. De gevolgen, als we gepakt worden, kunnen ophogen tot misschien zelfs een schorsing." Ik slik even, schorsing. Het was een hoge straf. En was het het wel waard? "Het staat vast dat we straf krijgen" vervolgt ze "ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben." "Ik vind dat we haar een lesje moeten leren" antwoord ik moedig

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 19:07 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Als ik er niet achter kan komen wat er nu anders is aan de jongen richt ik me weer op mijn eten. Min ogen worden groot van verbazing en daarna slaat de geïrriteerdheid toe. Ik kijk op mijn horloge, natuurlijk. Half 10. Verdomme. Het enige eten wat ik nog heb is het stukje brood wat ik nog in mijn handen had. En we mogen natuurlijk niet naar het dorp. Klotezooi.
    Dan ineens springt er iets op mijn schoot, wat zich vervolgens naar de tafel verplaatst. Een Fret. Een beetje geschrokken van de plotselinge actie heb ik niet door dat het dier mijn laatste hoop op geen zeurende maag vanmiddag op eet.
    "Nee!" roep ik uit. Ik zie het diertje vrolijk kauwen op míjn stukje brood. Een zucht rolt over mijn lippen "Nou ik hoop dat het je smaakt" mompel ik teleurgesteld.


    Ik vind het trouwens best grappig hoe Pernilla zo gehaat word cx
    Eerste persoon die ik ooit speel die gehaat word XD


    Little do you know

    Lily Amanda Hale.


    "Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaal weten sta ik dat niet meer toe" zegt Silena onheilspellend en onwillekeurig moet ik lachen.
    "De gevolgen, als we gepakt worden, kunnen ophogen tot misschien zelfs een schorsing" ik zie dat Aiden even verbaasd kijkt bij het woord schorsing.
    "Het staat vast dat we straf krijgen, ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben" vervolgt ze.
    "Ik vind dat we haar een lesje moeten leren" zegt Aiden gelijk en ik geloof dat de andere het met haar eens zijn.
    "En wie kan ons schorsen als we zorgen dat we niet betrapt worden?" grijns ik. Ik wil dat Silena zo snel mogelijk verder gaat zodat de andere het gehele plan weten. Ik geloof dat niemand van plan is om op het laatste moment terug te krabbelen en dat had ik ook niet van ze verwacht. Dit zijn de mensen waar ik zo verschrikkelijk veel van houd.


    -


    Robin McAdair

    Ik zie Buzz bij het meisje met het paarse haar op tafel springen en haar brood jatten. Stiekem lach ik toch wel, dat is wel Buzz. Zo eigenwijs. Het valt me nog mee dat het meisje niet schrikt. Tenminste, ze gilt niet en rent ook niet hard weg. Dat is al wel eens anders geweest. Vooral de jongere leerlingen schijnen het niet zo op Buzz te hebben.
    Ik fluit even zachtjes om Buzz te roepen. Meestal komt hij dan wel maar natuurlijk vandaag niet. Hij is druk bezig met nog wat eten zoeken. Er zit niks anders op dan hem ophalen.
    Ik loop de laatste paar meter naar de tafel en til Buzz op. "Kom je mee, jochie? Of ben je nog niet klaar met eten, stoute dief." Buzz klimt meteen op mijn schouder, zijn favoriete plekje. Soms denk ik dat het een papegaai is die in het verkeerde lichaam is geboren. Als hij goed zit, richt ik me pas op het meisje.
    "Ik hoop dat hij niet al te veel eten gejat heeft?" Mijn toon is redelijk nonchalant en toch nog geïnteresseerd genoeg om niet onbeleefd te lijken. Precies goed dus.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Ten eerste is dit het enige moment waarop jullie nog terug kunnen. Als jullie het plan eenmaal weten sta ik dat niet meer toe." Evens frons ik met een vermaakte lach op mijn gezicht.
    "De gevolgen, als we gepakt worden, kunnen ophogen tot misschien zelfs een schorsing." En weer dezelfde gedachte: wat willen ze doen dat zo ernstig is.
    "Het staat vast dat we straf krijgen, ze weten namelijk sowieso wel dat ik de grote aanstichter ben," gaat Silena verder. Dat is het moment, waarop ik móét onderbreken.
    "Wat willen jullie gaan doen? De school opblazen?" Ik kijk ze even aan, in de hoop dat dat niet het plan is.
    "Ik vind dat we haar een lesje moeten leren" zegt Aiden en ik kan slechts instemmend knikken. Ten eerste geeft ze Aiden zonder reden straf en ze is gewoon... naar.
    "En wie kan ons schorsen als we zorgen dat we niet betrapt worden?" Ook deze keer kan ik slechts instemmen.
    "Ach, wat hebben we te verliezen? Ze haat ons toch al." Vol verwachting kijk ik Silena aan, In de hoop dat ze het vertelt.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman