• Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis', de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congretian is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leefrijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum één keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde

    Rollen :
    Jongens
    - Nathan Fletcher ~ Aureolus 1.7
    - Kealan ‘Chester’ Bennington ~ Leora 1.11
    - Jona Arthur Fenderson ~ MistyRocker 1.5
    - Ryan Tommy Crawford ~ Cissy 1.7
    - Axl Devin Belcourt ~ MazeRunner 1.7
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    Meisjes
    - Lucie Maddie Flads ~ Dancal 1.9
    - Alexandra 'Alex' Lynn Williams ~ OutlawQueen 1.6
    - Kate Mona Johansen. ~ xkimx124 1.10
    - Amelia Rora Ronelli ~ Telcontar 1.3
    - Andelyn "Andy" Cassington ~ FairyTalest 1.2
    - Adelaide Teresa Clarke ~ Sangster 1.3
    - Delaine `Delly` Abigaile Easton ~ Netzwerk 1.6

    Het begin :

    Al de jongens zijn al Klaar voor de spannende Lady Ceremonie ! Voor iedereen is Het ergens wel spannend, maar leuk is vooral voor de jongens ! De jongens komen dus binnen, en de meisjes wachten allemaal in het feest gebouw waar ze deze avond hun man zullen te weten komen. Ze hebben een kleed aan die het vrouwenhuis speciaal voor hun Heeft uitgekozen, het is de enige keer dat het mag. Eerst gaan de jongens naar meisjes toe om kennis te maken, te plagen,... Het is dan ook een feest, en hierna komt de verkiezing. Elke jongen mag een meisje kiezen. Die avond moeten ze samen naar de villa !

    Hier is de Villa :


















    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:14 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    (Ik wil ook niet dat het doodloop, maar wacht op Monstrous ;/)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (Ik wil ook niet dat het doodloop, maar wacht op Monstrous ;/)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Sorry guys wifi was aan het kloten maar hij doet het weer dus ik ga vanavond en anders morgen ochtend reageren.

    Monstrous schreef:
    (...)
    Sorry guys wifi was aan het kloten maar hij doet het weer dus ik ga vanavond en anders morgen ochtend reageren.


    Yayy, dan kunnen alweer drie mensen verder.
    :d


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    { Aah ik ga dood, als de rpg dood gaat. Oké nee, maar alsnog. Hij loopt dood. :( }


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    (Don't worry Ik ben er nog (: alleen ik zit nog vast :x )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    { Ja daarom, maar @Monstrous zei vandaag te reageren. :( }


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    { Ja daarom, maar @Monstrous zei vandaag te reageren. :( }


    (Sorry hoor maar er kwam wat tussen en de dag is nog niet voorbij )

    { Juah, I love u. Oké, wat overdreven maar gewoon YAY. }


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Axl Devin Belcourt

    'Andelyn,' Terwijl ze die naam sprak keek ik haar aan. Haar stem klonk zachtjes iets wat ik toch wel wat jammer vond. Hier uit kon ik uitmaken dat ze verlegen was. In elk geval zo dacht ik dat ze was. Maar aan de andere kant maakte het niet uit. Ik had op zijn minst verwacht dat er eentje verlegen zou zijn en meteen de eerste was dit. Nu kon ik natuurlijk meteen uitmaken dat iedere meid zo was maar dat dacht ik natuurlijk weer niet. Net zoals de jongens waren ook de vrouwen elk anders qua gedrag. Al durfde ik te wedden dat weinig meisjes tegenwoordig echt hun echte ik lieten zien. 'Mijn naam is Andelyn.' Een glimlach verscheen rond mijn lippen en bleef haar aan kijken. "Nou Andelyn aangenaam kennis met je te maken." Ik maakte bewust de keuze om mijn naam nog niet te vertellen. Misschien als ik haar zou kiezen zou ze me naam te horen krijgen maar anders niet. Ik merkte hoe een wat oudere dame het dienblad van haar overnam en ik zag meteen dat ze niet wist wat ze met haar armen moest doen. En ook haar blik liet ze niet van me los komen. "Andelyn ik denk dat je je bij de rest moet voegen." Fluisterde ik zacht terwijl ik haar ook aan bleef kijken. Ik wist echt nog steeds niet wie ik zou kiezen en ik had ook weinig tijd gehad om in gesprek te gaan met de andere. Het duurde niet lang voor ik iemand hoorde spreken. 'Heren en dames, hier staan we dan voor de 142 verkiezing. Maak vooral de goede keus, en heb veel plezier !', Ja maak vooral geen verkeerde keuze schoot er door me heen.








    Xavier Alexander Hudson

    Ik verveelde me al vanaf het moment dat ik de zaal in was komen lopen. Ik had weinig zin om ook maar meteen op iemand af te moeten stappen. Hoe kon ik nu ook maar met een meisje praten. Daarbij was ik van klasse 3 ik zou samen met de andere 3de klasses de afdankertjes krijgen. Niet dat ik het heel erg vond. Misschien kreeg ik hier door wel een slaaf die toch bij me paste. Ik durfde te wedden dat de jongens allemaal op uiterlijk af ging en ik kon daar moeilijk mee kiezen. Nee als ik ook maar kon kiezen uit alle meisjes dan zou ik kiezen door middel van haar stem. De klanken van de stem zei mij zo veel meer dan het uiterlijk. Ik leid me gewoon leiden door devel en liep verder door de zaal heen. Eenmaal een rustig plekje gevonden bleef ik staan en leunde tegen de muur aan terwijl een zucht mijn lippen verliet. Het duurde echt niet lang voor ik lastig werd door een persoon waar door ik eerder geïrriteerd door was. Ik zag een figuur voor me staan en ik moest moeite doen om hem ook maar een beetje te kunnen zien. Maar ik wist meteen wie hij was omdat hij een van de weinige was die ik dagelijks 'zag' ‘Je schrikt iedereen af met Devel, maar goed dat jij er top uit ziet.’ Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. "Als jij gewoon op mij gewacht had, was devel hier nu niet." Sprak ik bot. Helaas kon ik nooit echt lang boos blijven op mijn vrienden. En zodra ik ook maar zag hij zijn handen dichter bij kwamen en vervolgens iets voor mijn ogen zag verschijn verscheen er een kleine grijns rond mijn lippen. ‘Beter?’ Ik stak mijn hand uit en op een goeie gok wist ik zijn schouder te vinden. "Bedankt maat." Sprak ik terwijl ik een zacht klopje op zijn schouder gaf. Het duurde niet lang voor ik plots iedereen in beweging hoorde komen. Mijn blik bleef gevestigd op Chester terwijl ik mijn mond opende. "Wat gebeurt er?" Vroeg ik niet al te hard terwijl ik wat in de war raakte door allee geluiden om me heen.

    (Je mag Xavier wel mee nemen naar de dames als je wilt.)

    [Chester is eerste klassen; maar hij kan Xavier toch wel meenemen? I Guess? toch-? ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Andelyn "Andy" Cassington



    Ik knikte voorzichtig. 'Sorry dat ik je heb opgehouden,' stamelde ik zachtjes. 'Maar mocht het helpen, je kan niet verkeerd kiezen. Ik ben opgegroeid met iedere vrouw die hier staat. En je hebt gelijk, iedereen is prachtig op haar eigen manier.'
    Dat waren mijn laatste woorden voordat ik met iets wat tussen een reverence en het struikelen over mijn eigen voeten inzat, de jongen verliet en me aansloot in de rij. Ik had het verknald, hij had me niet eens zijn naam verteld. Weer een verduidelijking van de standen zoals ze waren. Ik zou altijd een slaaf zijn, maar toch durfde ik te hopen op meer. Ik sloot uiteindelijk als een van de laatste aan in de rij wat mij wat minderwaardige blikken opleverde. Ik voelde me nog ongemakkelijker dan ik ooit had gevoeld. Ik deed mijn best iedereen aan te kijken die mij bekeek om ze ervan te weerhouden mij met hun doordringende blik figuurlijk uit te kleden. Het waren er alleen teveel. Ik hield het niet. Ik sloot mijn ogen en dacht aan het boek in mijn kussensloop, de vergeelde pagina's gevuld met het meest prachtige verhaal dat ik ooit heb mogen lezen. Ik dacht aan wat ik zojuist tegen de jongen had gezegd. Iedereen is mooi op haar eigen manier, waarom kon ik dit dan niet geloven voor de man? Waarom was het zo moeilijk om onder de harde laag te kruipen en de innerlijke schoonheid van iemand te ontdekken? Daar moest ik mij op focussen. Ik opende mijn ogen en keek voor me uit. Het maakte niet uit of ik gekozen zou worden, ik zou mijn lot accepteren en mijn ogen nog verder leren openen. Ik wist zowaar een glimlach op mijn gezicht te toveren, een die ondanks de hele situatie, daadwerkelijk gemeend was.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Leora schreef:
    [Chester is eerste klassen; maar hij kan Xavier toch wel meenemen? I Guess? toch-? ]


    (Vast wel toch? En anders dump je hem maar vlak bij xD Weet hij in elk geval welke richting hij op moet. )

    Monstrous schreef:
    (...)

    (Vast wel toch? En anders dump je hem maar vlak bij xD Weet hij in elk geval welke richting hij op moet. )


    [Chester will make it up to you :) ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Kealan 'Chester' Bennington

    Een geveinsde grijns bleef maar op mijn gezicht plakken terwijl mijn ogen maar langs de menigte schisten. Alles leek klaar om te gaan beginnen. Iets wat meteen bevestigd werd door de presentator die uit het niets verscheen.
    ‘Heren en dames, hier staan we dan voor de 142 verkiezing. Maak vooral de goede keus, en heb veel plezier !' Met dat leek het startsein gegeven te worden waarbij meteen jongens van de eerste klassen keurend langs de meisjes liepen.
    Ik kon het niet laten om geamuseerd rond te kijken tot ik een hand op mijn schouder geplaatst voelde worden. ‘Bedankt maat.’ Ik liet zachtjes een zucht van opluchting ontsnappen voordat ik me weer naar mijn vriend toedraaide.
    ‘Wat gebeurt er?’ hoorde ik hem zachter vervolgen.
    ‘Hmmm.’ Begon ik terwijl ik met mijn hand naar die van hem greep om hem voorzichtig door de menigte te begeleiden.
    ‘Niet veel. De eerste klassen mogen nu hun meisjes uitkiezen. Van mij part mag je nu gewoon met mij mee; je bent veel meer waard dan vele eerste klassen hier.’ Zei ik terwijl ik op een metertje of wat van de meisjes stil viel met Xavier.
    ‘…Ik wilde je wel ophalen zodat je niet met Devel moest komen, Xavier. Ik was alleen niet thuis.’
    Met dat liet ik langzaam Xaviers hand uit mijn hand glijden terwijl ik met een klein glimlachje van hem afdraaide waardoor rijen van meisjes mijn gezichtsveld ontmoette. Ongeïnteresseerd liep ik langzaam langs allerlei meisjes. Meisjes met zwart haar, rood haar. De een met sproeten en de ander weer vlekkeloos. Een ieder uniek maar toch niet goed genoeg om mijn interesses te winnen.
    Maar een meisje had dat weten te doen en die leek verdwenen. Ze kon niet uitgekozen zijn. Zeker niet omdat iedereen al wist dat ik haar al voor mij had en toch… speurend bleef ik stil staan tot mijn blik op een jongen gevestigd stond die tevreden naar het blondharige meisje zat te kijken waar een grote mooie narcis in haar haar stak. Iets wat enorm goed bij haar gele jurk sierde.
    Mijn gezicht voelde ik vertrekken bij het zicht van de hand van de jongen die langzaam naar die van haar leek te grijpen waardoor ik binnen een paar passen bij ze stond en hem wat aan de kant duwde dat gepaard ging met een vernietigende blik voordat ik met mijn lichtbruine ogen het meisje voor me doorboorde terwijl mijn hand zachtjes maar sterk haar hand omsloot. ‘Drie keer raden wie er vandaag een geluksdag heeft.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya