• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    • Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    • Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun


    Het begin:
    De tablet of terror verwelkomt iedereen op het strand. De acht singles arriveren op het eiland en iedereen maakt kennis met elkaar. Op dat moment zullen ze ook te horen krijgen dat ze in Ex on te beach zijn beland. Daarna mogen ze naar de villa gaan. Alle informatie die nog volgt, zal worden gegeven door de tablet of terror.

    Data waarop de exen zullen arriveren
    1. Raccoon - 29 maart
    2. Wolfstar - 31 maart
    3. Zamperini - 2 april
    4. Dumbledore - 4 april
    5. Saith - 6 april
    6. Alate - 8 april
    7. Recentia - 10 april
    8. Cynefin - 12 april
    Als je op die dag niet online kan zijn, mag je ruilen met een andere user. Graag dit even doorgeven!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn topics.
    Ik zal straks reageren!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    Mijn topics.
    Ik zal straks reageren!


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



    Iedere keer als ik me voorstel, is er altijd één iemand die aan me vraagt of je mijn naam op dezelfde manier schrijft als de naam van die knul uit One Direction. Ik haat die vraag, dus als er vandaag één persoon zoiets aan me vraagt, ben ik acuut teleurgesteld in mensheid. Ik loop in een donkerblauwe zwembroek over het hete zand en mijn blik valt op mijn buik. Ik ben absoluut geen narcist, maar deze zomer ben ik trots op mezelf. Ik ben in de afgelopen jaren flink wat aangekomen, maar ik heb voor mezelf besloten om dat er af te trainen. Nu heb ik mijn oude lijntje weer terug en is mijn buik veranderd in een sixpack. Ik ben niet zo gesteld op mijn uiterlijk, maar ik weet dat er genoeg mannen zullen zijn die lichamen als een adonis hebben en daar wil ik niet naast lopen met een bierbuik. Ik heb mijn haren weer in model laten knippen en mijn baardje is netjes getrimd. Mijn baard is mijn kenmerk, de baard van Zain Cooper. De ene keer dat je me ziet, is mijn baard vol, lang en woest - de andere keer zijn mijn haren netjes kort en komt het slechts nonchalant over. Dat ligt puur aan mijn eigen gemoedstoestand. Het zat kriebelt tussen mijn voeten en meteen krijg ik het echte zomer gevoel. De zon brandt warm op mijn huid - eindelijk weer de kans om te bruinen. Zoals het ernaar uit ziet, ben ik als eerste op het strand. Ik word verwelkomt door een vrouwtje met een dienblad in haar armen. Ze doet een hawaiislinger bij me om en overhandigt me een lang glas met champagne erin. Dankbaar knik ik naar haar en zet het glas aan mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 12:35 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ( Vraagje: komt iedereen aan en gaat dan in swimunderwear naar t' strand? :Y) )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [MT ik post zo snel mogelijk ws zo!]


    I just caught the wave in your eyes

    (Iedereen komt zeg maar per boot, allemaal apart. Het is het handigste als iedereen sowieso zwemkleding aan heeft, maar daar kan natuurlijk altijd een jurkje of broek overheen. :Y) )


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Een zucht rolde over m'n lippen, nadat ik nonchalant mijn hand door mijn donkerblonde lokken trok. Voor een ongeveer een aantal minuten geleden was ik aangekomen op dit heerlijke eiland, per boot. Ik had een witte bikini aangedaan, met een simpele kimono erover - ik kende mezelf goed genoeg, en overdrijven kon ik nog weg laten. Ik sloot even genietend m'n ogen voor luttele seconden, toen ik mijn blote voeten in het zand voelde. Het weer is heerlijk en dit eiland maakte de hele dag compleet.
          M'n huid was over de hele winter al licht gebruind, maar dit eiland liet m'n huid nog bruiner worden. Het weer, het eiland en dan nog de komende kandidaten: het zou een mogelijkheid kunnen zijn, dat het een perfecte tijd wordt. Een paar meter verder vielen me een jongedame op, die duidelijk naar voren trad met de feeën, bloemen slinger om haar nek en een jongeman die een glas met inhoud aannam. Waarschijnlijk was hij net zo goed een kandidaat als ik, dus trad ik op het tweetal af en kreeg gelijk een glas champagne in m'n hand gedrukt.
          Ik knikte en draaide me naar de jongeman om, terwijl ik mijn ogen ietwat dichtkneep door de zon. "Ik neem aan kandidaat?" Nadat ik een slok van het goedje in het glas had genomen, bekeek ik de donkerharige man voor me - met een grijns.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:11 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    • CALEB 'CAL' DYLAN GRANT •


    • "I love women. Why? Dude, they are women." •


    Grijnzend kijk ik hoe de boot het eiland steeds meer nadert en het ook duidelijk hoorbaar is dat de motor minder hard ploetert om tempo te houden. Voor ik het weet leggen we aan en ik blijf nog heel even zitten, genieten van de warme zon die al de hele tijd volop schijnt. Wanneer ik een seintje krijg dat ik mag uitstappen, knik ik even nonchalant als een bedankje en spring vervolgens van de boot af, op de stijgers. Subtiel trek ik nog even mijn donkergroene zwembroek goed en haal een hand door mijn haar voordat ik het strand opstap. Je kan me ijdel noemen, maar dat vind ik persoonlijk een overdreven term, ik ben meer een persoon die goed voor zijn lichaam zorgt. En al zeg ik het zelf, dat is ook te zien, aangezien ik zeker een sixpack heb en mijn arm en beenspieren zijn ook goed gevormd. Gelukkig nog niet zo dat het er eng uit ziet, want daar ben ik persoonlijk ook geen fan van.
    Het warme zand kriebelt aan mijn voeten, terwijl ik een willekeurige richting oploop, gezien ik geen idee heb waar ik moet zijn. Echter krijg ik wel een vermoeden als ik een andere jongeman en vrouw zie staan, met een Hawaiiaanse bloemenketting om en een glas champagne in hun hand. Doelbewust stap ik op hun af, en door een vrouw in een lange strandjurk krijg ik ook een ketting om en een een glas met champagne in mijn hand gedrukt. Ik vang het woord 'kandidaat' als de jonge vrouw iets tegen de man zegt en dat is voor mij het teken dat ik goed ziet. Met mijn armen over elkaar geslagen kom ik tegenover hun staan terwijl ik hun toe knik en een slok neem uit het glas.
    'Dus,' begin ik 'ik neem aan dat jullie ook kandidaten zijn?' spreek ik, terwijl ik even subtiel mijn tong over mijn onderlip haal en hun allebei afwachtend aankijk.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:14 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [MT]


    El Diablo.

    [Mijn topics ^^]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:24 ]


    -

    (Mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Dorian Kaeleb Braxton
    "I'm not a player, I just like to play."


    Mijn voeten ploffen in het zachte zand en de zoute wind waait door mijn rommelige haar. Een opgewekte glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik stop mijn handen in de zakken van mijn gekleurde zwembroek waarna ik - met mijn voeten door het zand woelend - van de zee vandaan loop. De zon brand op mijn rug en ik voel de verheuging langzaam opborrelen. Het is lang geleden sinds dat ik een goede vakantie heb gehad en hoewel ik nog maar vijftig meter van dit eiland gezien heb, ziet het er nu al goed uit. In de verte staan drie figuren - twee mannen en één vrouw - en op een rustig tempo loop ik er heen, genietend van de rust. Ik denk dat ik me moet gaan voorbereiden op een hoop drukte echter en vooral heel veel drinken, maar voor nu hoef ik daar eventjes nog niet aan te denken - hoewel ik er wel naar uit kijk.
    Het drietal heeft allemaal een hawaii slinger en en glas champagne. Zodra ik me bij hen aansluit krijg ik er zelf ook een in mijn handen gedrukt. Ik neem een slokje en scan de andere drie - hoogstwaarschijnlijk - kandidaten.
    'Dorian, aangenaam,' zeg ik terwijl ik mijn hand allereerste naar de prachtige, bruinharige vrouw uitsteek en haar een warme glimlach schenk. Het is veel te lang geleden sinds dat ik wat aangekloot heb met wat vrouwen en om eerlijk te zeggen verlang ik er best wel naar. Dit is mijn perfecte kans en als ze er allemaal zo uitzien als deze vrouw hier voor me, gaat deze vakantie ontzettend aangenaam worden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Een andere jongeman kwam ons vergezellen, en deze was ook al knap - net zoals de donkerharige kandidaat. "Dus," begon hij, waarop ik even op m'n onderlip beet en aan mijn bloemenketting plukte en die uiteindelijk om m'n pols bond - gezien ik dat ding om m'n nek maar vond kriebelen. "Ik neem aan dat jullie ook kandidaten zijn?" Ik grijnsde en knikte, voordat ik weer een hand door mijn handen haalde.
          "Ik neem aan van wel," antwoordde ik nonchalant - met een charmante grijns om m'n lippen. Kort daarop verscheen er nog een jongeman, waarop ik glimlachte. Eén keer was ik niet de laatste, alhoewel hier geloof ik geen tijdslimiet was. "Dorian, aangenaam," zei hij - waarop hij z'n hand uitstak naar mij en mij een glimlach schonk. Met een vlug gebaar nam ik zijn hand aan, en schudde hem - waarop ik hem er langzaam uithaalde. "Delaney, evenals aangenaam. Alhoewel ik liever Delan heb," zei ik met een simpele schouderophaling.
          "Tot nu toe lijkt het hier geweldig," begon ik - wat met een vlugge knipoog volgde. Daarna nam ik weer een grote slok van het heerlijke dure goedje.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



    Een knappe jongedame sloot zich bij mij aan. Ze droeg een witte bikini en haar lichaam was werkelijk waar prachtig. Als alle vrouwen er zo uit zouden zien, was ik in het paradijs beland. Ze vroeg aan me of ik ook een kandidaat was. Ik knikte met een vriendelijke glimlach naar haar en hief het glas met champagne naar haar op - als teken om te proosten. Nog een andere jongeman sloot zich bij ons aan. Acuut kwam hij op me over als een rasecht alfa-mannetje. Toch begroette ik hem vriendelijk, mede om hem niet meteen tegen me te hebben. Niet veel later kwam er nog iemand bij ons staan. Ik bekeek het drietal voor me en kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk de droogste van hen was.
          'Dorian, aangenaam' zei de laatste jongen. Hij zag er vriendelijk uit. Gauw zei ik daar achteraan dat mijn naam Zain was. Het meisje stelde zichzelf voor als Delaney.
          'Hoeveel mensen zouden er nog komen, denken jullie?' vroeg ik toen er een stilte viel. We waren met vier mensen tot nu toe.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 15:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Daniel Aiden Welsh


    De boottrip was er spannend geweest, zelf had ik nog nooit op een boot gezeten en ik kon best wel begrijpen dat de stuurman zich dood begon te ergeren aan mijn enthousiasme. De zeebries had ervoor gezorgd dat mijn haar nog wat rommeliger kwam te zitten dan anders en het zonnetje begon al met mijn huid bruiner te laten kleuren. Wat hield ik toch van dit soort dingen. Even later kwam ik aan op het stand en voelde het zand kriebelen tussen mijn slippers.Een beetje verderop zag ik een groepje mensen staan en ik vermoede dat ik daar ook naartoe moest gaan wat ik dan ook deed en eens ik daar aankwam werd ik verwelkomt door een vrouw die me zo'n bloemenketting opdeed en daarna kreeg ik nog een glas champagne aangeboden. Na dankbaar het glas genomen te hebben loop ik richting het groepje toe met een brede grijns rond mijn lippen. "Halloa, Daniel aangenaam." stel ik me voor en nam dan een slok van de frisse champagne, aan zoiets zou ik wel kunnen wennen. Mijn blik gleed even kort over de mensen heen, drie jongens en een meisje en ik hoorde ook nog net een paar namen passeren

    -sorry crappy post-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH