• Waarvan hebben jullie allemaal een poster/plaatjes van in je kamer hangen?
    Benieuwd. x]

    Xies.

    Harry Potter en Ruud Feltkamp


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niemand (:


    -

    Gerard Pique, Iker Casillas, Xabi Alonso en Cesc Fabregas 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ingelijst: Een kat, The Lion King, een Eenhoorn, ik met een hond en ik met n'paard.
    En verder: Rober tPattinson, New moon 2x, The Vampire Diaries 2x, Kellan Lutz, Ian Somerhalder, Cristiano Ronaldo 2x, Ibrahim Afellay 2x, Alain Clark en Cory Monteith.

    Maar ik wil meer voetballers :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eentje van Armani, maar die gaat weg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Van niemand/niks (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    glee, Johnny Depp 2x, Robert Pattison, Bruno Mars, hondjes in allstarschoenen poster. x]

    En nog kleine plaatjes van Cory Monteith ofzo, twilight, Bruno Mars, Johnny Depp,

    6 van Tokio Hotel, verder heb ik een fotocollage van mijn 3 concerten van TH en ik heb er 2 fotocollages hangen van Iefke & mij en een paar losse foto's die ook ingelijst aan de muur hangen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Allemaal posters van voetballers (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Michael Jackson


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    even tellen ;
    28 van justin bieber.
    1 van spongebob.
    6 van cody simpson.
    5 van tokio hotel.
    2 van jaden smith.
    3 van taylor lautner.
    1 van big time rush.
    en 10 kleine posters van verschillende mensen. :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 14:08 ]


    Life is a beautiful struggle

    Tokio Hotel, Green Day, Within Temptation, Mika, Tré Cool, Drake Bell.
    En natuurlijk mijn wereldbol met mijn favoriete bands: Metallica, Green Day, Tokio Hotel en de Beatles. :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Pfft ehmm. McFly, Justin Bieber, Jaden Smith, Johnny Depp, Harry Potter... en nog wel meer volgens mij. :Y)
    Maar ik wil echt een XXL poster van One Direction, ookal zijn ze nog niet zo bekend hierzo. (H)


    They were never in fact homeless

    Arctic Monkeys, The Last Shadow Puppets, The Black Box Revelation, Kaka en Adam Brody. Maar die hangen er eigenlijk enkel nog om dingen te verbergen. Ik wil ze er eigenlijk afhalen maar dan komen die stukken van mijn muur tevoorschijn en dat moet net verstopt blijven. :Y)