• Hey. Ik zit met een probleem. Want telkens als ik een story maak krijg ik maar 4 of 5 abo's maar daar houd het op.
    Heeft er iemand tips of weet iemand waarom ik geen Abo's krijg?

    x


    C'est la douleur exquise, darling.

    Er was hier laatst ook al een topic over


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Er was hier laatst ook al een topic over


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Geduld hebben, niet iedereen is in je stories geïnteresseerd en let op je spelling en grammatica. Je kan ook altijd je creaties in de spotlight zetten, maar dat kost geld.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Geduld hebben, niet iedereen is in je stories geïnteresseerd en let op je spelling en grammatica. Je kan ook altijd je creaties in de spotlight zetten, maar dat kost geld.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kan er niet een tip topi komen. Sit is al de zoveelstw topic


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soe schreef:
    Geduld hebben, niet iedereen is in je stories geïnteresseerd en let op je spelling en grammatica. Je kan ook altijd je creaties in de spotlight zetten, maar dat kost geld.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat ook belangrijk is; een kort maar krachtige titel van je story. En eerlijk gezegd vind ik jou titel - A Sexy Girl, A Boy and Internet, Ingredients for Love • Harry Styles - net iets te lang, en word het voor mij minder interessant om verder te lezen..


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Vijf abo's is dat niet gewoon al awesome! Ik bedoel vijf mensen die je verhaal interessant/goed vinden, er zijn gewoon mensen die het de moeite waard vinden om jou verhaal te lezen. Kijk als je nou een steen goed verhaal schrijft en helemaal niemand leest het dan is dit misschien een klein beetje als of je het voor Jan met de korte achternaam online zet maar alsnog.

    - Je moet niet een verhaal schrijven omdat je persé wilt dat anderen mensen het lezen.
    - Om terug te komen op mijn vorige punt 5 mensen willen dus wel graag je verhaal lezen.
    - Wat verwacht je dan wel ploep 500 mensen die je verhaal lezen?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Vijf abo's is dat niet gewoon al awesome! Ik bedoel vijf mensen die je verhaal interessant/goed vinden, er zijn gewoon mensen die het de moeite waard vinden om jou verhaal te lezen. Kijk als je nou een steen goed verhaal schrijft en helemaal niemand leest het dan is dit misschien een klein beetje als of je het voor Jan met de korte achternaam online zet maar alsnog.

    - Je moet niet een verhaal schrijven omdat je persé wilt dat anderen mensen het lezen.
    - Om terug te komen op mijn vorige punt 5 mensen willen dus wel graag je verhaal lezen.
    - Wat verwacht je dan wel ploep 500 mensen die je verhaal lezen?


    + Rome is ook niet in één dag gebouwd en soms vraag ik me af of je niet blij moet zijn met weinig, echt lezende abo's. Wat heb je eraan om een hoog getal te zien staan zonder dat iemand echt zit te wachten tot je weer schrijft?

    Skrivbar schreef:
    (...)

    + Rome is ook niet in één dag gebouwd en soms vraag ik me af of je niet blij moet zijn met weinig, echt lezende abo's. Wat heb je eraan om een hoog getal te zien staan zonder dat iemand echt zit te wachten tot je weer schrijft?


    This.


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    Geduld hebben, niet iedereen is in je stories geïnteresseerd en let op je spelling en grammatica. Je kan ook altijd je creaties in de spotlight zetten, maar dat kost geld.


    White is the new black.

    Okay bedankt :-)

    En voor de titel had ik een poll gehouden op een andere verhalensite en zij vonden die de beste dus heb ik die genomen


    C'est la douleur exquise, darling.

    Wees blij, dat je abo's krijgt, ik heb nog nooit een abo gekregen.

    Wat hebben mensen toch?O.o

    Je schrijft voor jezelf, niet voor een getal!
    Ik snap dat het leuk is abo's te hebben, maar daar doe je het toch niet voor?


    Queer zijn is gewoon alles

    Hallo, je hebt al vijf abos! Das meer als ik vaak heb! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.