• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)
    3 optredens in 1 jaar.
    Weetje niet hoe fucking veel dat is voor een band?!

    Sluit ik me bij aan. Amerika is 1000x Zo groot als nederland en belgie.. xD


    Dunno ><

    (...)
    Sluit ik me bij aan. Amerika is 1000x Zo groot als nederland en belgie.. xD

    THANKUVERYMUCH!
    eindelijk iemand die inziet dat 20 concerten in Amerika niks is in vergelijking met 2 concerten in NL in 1 jaar


    The economy is suffering, let it DIE!

    pff... amerikanen sijn nou eenmaal nogal jaloers ingesteld ? maar dat zijn wij ook dus schijt eraan x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Bij de handdoek was het. BLIJF MET JE POTEN VAN DAT DING AF. en weet ik veel wat. volgensmij zijn we ook wel uitgescholden hoor.
    Maar zulke dingen kun je tog verwagten bij een boyband.. xD
    die gast die op de hoek stond bij Tom,, en toen ging tom zijn gitaar neuken,, die man keek egt van,, Mensen, hoe kunnen jullie dit goed vnden, het is dat ik hier goed voor betaalt krijg, anders had ik aleen weg geweest!! maar die man was egt gewoon Eng,, Enger zelfs dan die gast die mij van een drummstok heeft verlost, en ik zeg ja, die was Knap Eng!!


    Dunno ><

    pff... amerikanen sijn nou eenmaal nogal jaloers ingesteld ? maar dat zijn wij ook dus schijt eraan x3

    T is juist andersom.
    WIJ zijn jaloers ingesteld.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    T is juist andersom.
    WIJ zijn jaloers ingesteld.

    Minder dan Amerika hoor, wij wagten nu al een half jaar. en th gaat hier een meeting geven, en meteen word er daar gegilt en gejankt. omdat ze vinden dat ze agtwergesteld worden,,ja dat vinden wij hier ook wel. na zoon half jaar, maar in het beign gunde iedereen het th. maar nu iedereen weet dat ze ons zouden laten stikken, worden wij wel boos ja! maar niet na 1x omdat ze daar een meeting gaan geven! ;)


    Dunno ><

    (...)
    Minder dan Amerika hoor, wij wagten nu al een half jaar. en th gaat hier een meeting geven, en meteen word er daar gegilt en gejankt. omdat ze vinden dat ze agtwergesteld worden,,ja dat vinden wij hier ook wel. na zoon half jaar, maar in het beign gunde iedereen het th. maar nu iedereen weet dat ze ons zouden laten stikken, worden wij wel boos ja! maar niet na 1x omdat ze daar een meeting gaan geven! ;)

    Nogsteeds vind k dat wij zielig aant doen zijn...
    Ik bedoel. HOELANG hebben die amerikanen wel niet op TH gewacht?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nogsteeds vind k dat wij zielig aant doen zijn...
    Ik bedoel. HOELANG hebben die amerikanen wel niet op TH gewacht?!

    ja oke,, je hebt gelijk >.< Maar ik ben daar te koppig voor, om Amerikanen nu gelijk te geven!
    Maar kom op zeg. Om een Meeting hier in hun vertrouwden eigenland!! hun moeten Th tog ook evern hun rust gunnen!!! wij hebben huntog ook th gegunt!!


    Dunno ><

    pff x3 ik word amerikaan goed ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ja oke,, je hebt gelijk >.< Maar ik ben daar te koppig voor, om Amerikanen nu gelijk te geven!
    Maar kom op zeg. Om een Meeting hier in hun vertrouwden eigenland!! hun moeten Th tog ook evern hun rust gunnen!!! wij hebben huntog ook th gegunt!!

    K vind de enige die recht hebben, om dingen van TH te willen, zijn de Duitsers. =]
    Maar dats mijn mening


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tuurlijk wordt 't te veel vn 't goeie mjaa kunne wij er aan doen? Njaa Zij beslissen nii om ff kei lang dr te zijn dan hier.. dus jaa.


    If music be the food of love, play on!

    pff x3 ik word amerikaan goed ?

    Doe dat maar niet >.<


    Dunno ><

    (...)
    Doe dat maar niet >.<

    mr da lijkt me leuk x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    mr da lijkt me leuk x3

    Wat kan er leuk aan zijn, om met een trent mee te gaan, en als de trent voorbij is weer een andere bad te aanbidden..
    th is in amerika een trent, en jb neemt die binnenkort ofer,, en dan hobbelen ze met ze allen naar jb, en dat is het Dag Dag TH!!

    maar ik will wel een Amerika op sgool zitten,, dat lijkt me dan wel weer vet ^^ XD


    Dunno ><

    (...)
    Wat kan er leuk aan zijn, om met een trent mee te gaan, en als de trent voorbij is weer een andere bad te aanbidden..
    th is in amerika een trent, en jb neemt die binnenkort ofer,, en dan hobbelen ze met ze allen naar jb, en dat is het Dag Dag TH!!

    maar ik will wel een Amerika op sgool zitten,, dat lijkt me dan wel weer vet ^^ XD


    dude eerst afkraken en dan lijkt het je self stiekem ook wel wat he heb je wel door :P


    We can only learn to love by loving.