• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)
    k snap ook niet dat die mensen niet stil kunnen staan, en moeten beuken.
    als iedereen rustig stil staat, heeft iedereen mooie fotos die niet zijn bewogen. x'D

    Ja dat bedoel ik. Mijn virendin stond vooraan in het 2de vak, maar agter een vrouw, en toen heeft die vrouw ook gezegt, je mag voor mij gaan staan, ik ben wat groter, dus ik kan wel over je heen kijken. Dat is tog veel leuker en gezelliger, dat als je de haren uit iemands hoofd trekt of ben ik nu gek !?


    Dunno ><

    (...)
    Haha XD
    Ik ken het ook van het Duits.
    Maar ik kan me er niet zo druk om maken dat ze telkens in Amerika zitten, zolang ze maar eens met wat nieuws komen.


    Helemaal mee eens! Het begint me wat te vervelen hun liedjes. Het is tijd dat ze idd met was nieuws komen. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Haha XD
    Ik ken het ook van het Duits.
    Maar ik kan me er niet zo druk om maken dat ze telkens in Amerika zitten, zolang ze maar eens met wat nieuws komen.

    t is echt zo hoor.
    k vind trouwens hun oudste liedjes het leukst..
    meer.. vrolijker..
    Maarja x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik stond voor/midden in vak 1.
    Het was niet zo erg als 4 Maart --'

    Ik had 4 maart zitplaatsen,, omdat het me eerste consert was, en ik niet mogt staan van me moeder, gewoon omdat het me eerste consert was enzo, en omdat ik nog niet dood hoefde.. xD


    Dunno ><

    (...)
    t is echt zo hoor.
    k vind trouwens hun oudste liedjes het leukst..
    meer.. vrolijker..
    Maarja x'D

    Ja maar ik vind bijv. 1000 Meere en Geh wel heel mooi. Maar op het Schrei-album kan je hyper doen. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Ja dat bedoel ik. Mijn virendin stond vooraan in het 2de vak, maar agter een vrouw, en toen heeft die vrouw ook gezegt, je mag voor mij gaan staan, ik ben wat groter, dus ik kan wel over je heen kijken. Dat is tog veel leuker en gezelliger, dat als je de haren uit iemands hoofd trekt of ben ik nu gek !?

    neeh idd x'D
    maarja.
    als iemand aan je haren trek, heb jij weer een reden om diegene een elleboogje te geven. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik had 4 maart zitplaatsen,, omdat het me eerste consert was, en ik niet mogt staan van me moeder, gewoon omdat het me eerste consert was enzo, en omdat ik nog niet dood hoefde.. xD


    Nouja ^^ Je begint het licht te zien als je een handdoek naar je toe gegooit krijgt. de helft van vak 1 springt op je --'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ja maar ik vind bijv. 1000 Meere en Geh wel heel mooi. Maar op het Schrei-album kan je hyper doen. :'D

    maar bijv. [slechte spelling] jung und nicht mehr jungendfrei. dats togh vette kick ass lied!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    t is echt zo hoor.
    k vind trouwens hun oudste liedjes het leukst..
    meer.. vrolijker..
    Maarja x'D

    hun nieuwe cd gaan ook geen vrolijke lietjes op komen denk ik.. omdat Bill natuurlijk heeft gezegt dat hij wel een paar lietjes heeft geschreven ofer hoe hij zig zoelde tijden zijn stemOperatsie enzo.
    maar er kunnen ook wel vrolijk lietjes op komen, door hun Suc6 in Amerika.. Maar ik heb niet egt het iedee dat de jongens Blij zijn af en toe..


    Dunno ><

    35 over 4 uur cup a soup. dat zouden meer mensen moeten doen!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nou dit is dus niet helemaal waar he! Ik heb th leren kennen, omdat ik een plaatje van ze zag. en ik wouw weten of bill een Vrouw was of niet!!! mijn eerste lietje van hun wat ik luisterde was Schrei en ik was meteen verkocht!
    Er zullen dan best Fans zijn die door Monsoon fan zijn geworden,, maar lang niet alemaal dus!
    en tuurlijk is 2keer in een land niet te veel. waar slaat dat op. ze hebben nu tog ook al 20 conserten in Amerika gegeven,, oke Dat land is 1000x zo groot. maar hier zitten tog ook fan!
    en wat noem je nu zeuren, wij geven onze mening, hun gaan meteen gillen, als TH Hier een Meeting geeft, dat is zeuren. en dat kan je niet vergelijken met wat wij hier doen!


    Mhm. Tuurlijk niet. Wat roepen wij over de Fransen?
    Sorry, niet lullig bedoeld, maar wij zijn geen haar beter. Laat die gasten. Als ze het daar leuk vinden, who cares?
    Weet je nog hoeveel concerten ze gaven in FR toen ze daar doorbraken? En weet je nog hoe iedereen hier aan het gillen was? Is niet veel anders als de situatie van nu. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)
    Ja maar ik vind bijv. 1000 Meere en Geh wel heel mooi. Maar op het Schrei-album kan je hyper doen. :'D


    Zeker weten! Waar ik tegenwoordig helemaal gek van wordt is Ready Set Go en Monsoon .. gewoon té vaak gehoord --'
    Kan er niks aan doen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Naja, ik geef de schuld aan het managment


    Mee eens!
    (Quote deze reactie als je het ermee eens bent!)


    Dit is mijn mening...!?

    (...)
    hun nieuwe cd gaan ook geen vrolijke lietjes op komen denk ik.. omdat Bill natuurlijk heeft gezegt dat hij wel een paar lietjes heeft geschreven ofer hoe hij zig zoelde tijden zijn stemOperatsie enzo.
    maar er kunnen ook wel vrolijk lietjes op komen, door hun Suc6 in Amerika.. Maar ik heb niet egt het iedee dat de jongens Blij zijn af en toe..

    woow. serieus liedjes over zijn stemoperatie? x'D hoe hij zich voelde? x'D -vind dit kinda overdreven-


    The economy is suffering, let it DIE!

    35 over 4 uur cup a soup. dat zouden meer mensen moeten doen!

    En DAT is spam. ;)
    Nog een keer, en je hebt een waarschuwing. ;)
    Sorry, maar ik moet mijn mod-werk doen. (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!