• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Mee eens!
    (Quote deze reactie als je het ermee eens bent!)

    AL LANG AL GEDAAN X'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Nouja ^^ Je begint het licht te zien als je een handdoek naar je toe gegooit krijgt. de helft van vak 1 springt op je --'

    Ik vong 14 juni, de drumstok van Gustav,, springen er 3 meiden op me, en begint er een me te slaan en dat ding uit me kleuwen te trekken, ik beet haar in haar arm (Ja, niemant slaat mij) En toen heeft de Securetie hem uit onze handen getrokken en hem meegenomen!!!! en nu haden we hem geen van alle!


    Dunno ><

    (...)
    maar bijv. [slechte spelling] jung und nicht mehr jungendfrei. dats togh vette kick ass lied!


    Dat liedje is echt LIEFDE! :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    maar bijv. [slechte spelling] jung und nicht mehr jungendfrei. dats togh vette kick ass lied!

    Inderdaad, Lass Uns Hier Raus ook. :3

    & idd, Ready Set Go heb ik echt heel weinig geluisterd, aangezien ik ÜEDW geniaal vond, en dan heb je het wel gehoord.


    blame the bully.

    (...)
    En DAT is spam. ;)
    Nog een keer, en je hebt een waarschuwing. ;)
    Sorry, maar ik moet mijn mod-werk doen. (A)

    serieus? x'D
    Hahahaha LOL x'D
    Maar dat eet k altijd voor trainen ;o
    Maar oke.. thanks voor de waarschuwing x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    woow. serieus liedjes over zijn stemoperatie? x'D hoe hij zich voelde? x'D -vind dit kinda overdreven-

    Ja,, egt he,, vast een lietje;
    Auw, het deed zoon pijn, en auw troen kon ik opeens niet meer praten.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Inderdaad, Lass Uns Hier Raus ook. :3

    & idd, Ready Set Go heb ik echt heel weinig geluisterd, aangezien ik ÜEDW geniaal vond, en dan heb je het wel gehoord.

    Jaa die ook.
    Ik zat te spammen ;o x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Dat liedje is echt LIEFDE! :'D

    Zekker wel!!!
    maar Bill heeft daar nog zoon kraai stem.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Ja,, egt he,, vast een lietje;
    Auw, het deed zoon pijn, en auw troen kon ik opeens niet meer praten.. XD

    Maar ik bedoel.
    Er gaan mensen dood aan... yeah. je weet wel.
    En dit is zo over. niks ernstig...


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik vong 14 juni, de drumstok van Gustav,, springen er 3 meiden op me, en begint er een me te slaan en dat ding uit me kleuwen te trekken, ik beet haar in haar arm (Ja, niemant slaat mij) En toen heeft de Securetie hem uit onze handen getrokken en hem meegenomen!!!! en nu haden we hem geen van alle!


    Ik kreeg de handdoek van Tom naar me toe geworpen. Ineens van de zijkanten voor, en achter komen ineens meiden op me gesprongen, ik val half, en er word aan me haar getrokken. Ik had een staaf in me hand en sla ermee op iemand's hoofd x'] Nouja ik liep gewoon weg, en de handdoek werd afgepakt.
    Later zag ik dat 1 meisje een bloedneus had, gebroken pols, en er is iemand door d'r enkel gegaan.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Zekker wel!!!
    maar Bill heeft daar nog zoon kraai stem.. XD

    Hahahaha xD
    K vind zijn stem een beetje hoog eigenlijk.
    OEH Georgs stem <3


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Zekker wel!!!
    maar Bill heeft daar nog zoon kraai stem.. XD


    Dat is ook liefde. <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ik kreeg de handdoek van Tom naar me toe geworpen. Ineens van de zijkanten voor, en acht komen ineens meiden op me gesprongen, ik val half, en er word aan me haar getrokken. Ik had een staaf in me hand en sla ermee op iemand's hoofd x'] Nouja ik liep gewoon weg, en de handdoek werd afgepakt.
    Later zag ik dat 1 meisje een bloedneus had, gebroken pols, en er is iemand door d'r enkel gegaan.

    Ik zat daar ook in.
    EN IK WOU DAT DING NIETEENS!
    Iemand sloeg mijn bril af.
    Als zon kind er op had gestaan.. dan had ze het geweten hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik zat daar ook in.
    EN IK WOU DAT DING NIETEENS!
    Iemand sloeg mijn bril af.
    Als zon kind er op had gestaan.. dan had ze het geweten hoor.


    Dan stond ik vast dicht bij jou, of je moet hem zo snel gevlucht zijn dat ik je niet meer kon zien ;'D
    Ik wilde dat ding ook niet maar hij kwan gewoon mijn richting op.
    14 juni schreeuwde ik nog :"NEEEEE!! NEEEE!!" want ik zag die handdoek zo weer mijn richting op komen, en ja hoor .. dat kwam hij ook --'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Dan stond ik vast dicht bij jou, of je moet hem zo snel gevlucht zijn dat ik je niet meer kon zien ;'D
    Ik wilde dat ding ook niet maar hij kwan gewoon mijn richting op.
    14 juni schreeuwde ik nog :"NEEEEE!! NEEEE!!" want ik zag die handdoek zo weer mijn richting op komen, en ja hoor .. dat kwam hij ook --'

    Idd.
    lotte heeft geen behoefde in Tom zweet handdoek x'D


    The economy is suffering, let it DIE!