• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    niet iedereen in Amerika is zo.
    Amerika ownt vet man!


    The economy is suffering, let it DIE!

    niet iedereen in Amerika is zo.
    Amerika ownt vet man!

    IDD x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    IDD x3

    En t is daar lekker goedkoop =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hiep hiep hoera, Amerika!


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    dude eerst afkraken en dan lijkt het je self stiekem ook wel wat he heb je wel door :P

    Wat nouw!! aleen die Sgolen zijn Vet daar, en de laage prijsjes^^
    Maar het is egt niks,, als het met Muziek te maken heeft!!!
    En jij probeert zo slim te lijken, omdat je denkt dat je me door hebt,, ik heb je wel door :P


    Dunno ><

    (...)
    En t is daar lekker goedkoop =]


    jaa mr mijn pa is te knieperig om met mij nr NY te gaan xP

    weetje ik ga in de kerstvakantie shoppe in london o_o dik overdreve 1 dag nr london om alleen te gaan winkelen naaj :P


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jaa mr mijn pa is te knieperig om met mij nr NY te gaan xP

    weetje ik ga in de kerstvakantie shoppe in london o_o dik overdreve 1 dag nr london om alleen te gaan winkelen naaj :P

    Mag ik mee?!?! [A]


    Dunno ><

    nee jij mag nie mee xP (Puh)


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het te veel worde van die toppics over amerika en tokio hotel.
    Ik zeg zelf ook dat ze ons vergeten,of aan het vergeten zijn of wat dan ook. Maar diep vanbinnen weet ik dat het niet waar is. En dat gevoel is juist,maar da kan ni naar boven komen omdat mijn verkeerde gedachten sterker zijn. En da komt door iedereen hier op Quizlet die begint te zeure over dat.
    PUNT[/en nhee ik heb het niet op u bedoeld.]

    Ja oké. Ze hebben in Amerika meer concerten, logisch, hoeveel groter is Amerika niet als Nederland? Amerika is echt zó groot, en wie weet zitten die fans wel heel erg verspreid. Niet dat ze daardoor meer concerten moeten geven, maar.. het land is gewoon véél groter.

    Over die fandag in Hamburg weet ik niks dus daar kan ik niks over zeggen x']

    En nog iets. Ik was héél boos hierover, dat TH veel ste lang in Amerika blijft blablabla. En was bijna géén fan meer. Maar.. ik ben het van de andere kant gaan zien. ToHo heeft zelf niet te bepalen waar en wanneer ze een concert hebben, dat bepaald dat zooitje mensen waar ik de naam even van kwijt ben. Ik weet zker dat ToHo heel graag terug komt in Europa, maar als er nu nog ingepland staat om Amerika gelukkig te maken, ja .. wat kunnen hun daaraan doen? Zeggen dat ze het niet willen? Dat lijkt me noggal overdreven.

    Het feit dat ToHo zo lang daar blijft is gewoon omdat het land veel en veel groter is als Nederland. ^^


    ik ben het met je eens...


    Dit is mijn mening...!?

    Amerika laat ze op een gegeven moment vallen, let maar op. Over een paar maanden zijn ze opeens niets meer in Amerika en is een heel andere band geweldig.


    Life is hard and then we die

    Amerika laat ze op een gegeven moment vallen, let maar op. Over een paar maanden zijn ze opeens niets meer in Amerika en is een heel andere band geweldig.

    Ik Amerika is TH een Fase,, zometeen neemt JB Th ofer, en dan huppelt iedereen blij naar JB en dan laten ze Th zitten, dat doen ze daar Alitjd!


    Dunno ><

    er hebben al amerikanen gewonnen vr die party ..
    mega onfair
    die sletten met opgeblazen tetten denken echt dat ze alles zijn en ja dan heb ik het over die van amerika


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Omg, ik heb het nou wel een beetje gehad.
    De helft hier die is gewoon bezig met vooroordelen. De Amerikanen kunnen er niks aan doen! En nee, ze zijn geen fake fans, zij kenden Tokio Hotel zoals jullie niet vanaf het begin, vanaf de eerste single, en zelfs niet vanaf Monsoon! Dus logisch dat ze niet meer weten dan jullie! Maar het is niet de schuld van de Amerikanen ofzo, geef dan beter Universal de schuld, of nog beter, TH, dat zij die stomme contract hebben ondertekent.
    x


    ok

    (...)

    ik ben het met je eens...


    Wow iemand is het met me eens!
    BEL DE KRANT!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]