• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Ja, maar als meer fans zo erover denken, merkt ToHo het snel genoeg. Dat loopt de kaartverkoop ook niet echt lekker :')

    Nope.
    Zullen ze dan kaarten met korting verkopen? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Nee echt. Dat valt mij ook op. Dat obsessedde klote gedoe. 14 Juni, hoorde ik zo'n meisje die alleen dit kon uitbrengen : "Ik wil Tom n**ken, ik wil Tom n**ken." Ik dacht echt zo waar ben IK beland? Maar zo heb ik wel wat andere dingen maar dat vond ik echt .. té!

    Ik heb wel 60 euro over voor TokioHotel, maar als ze net als dit jaar 2 concerten kort op elkaar geven (4Maart, 14Juni) weet ik het nog niet zker, stel dat het 60 euro wordt, heb ik geen zin om nog es 60 euro te betalen.

    ik stond ook naast soon wijf, ik dagt egt van, Wow, wat heeft die op dan. en iemand heeft me ook een trap gegeven, omdat ik voor haar stond, dan dnek ik ook. van oke. dat je ze wil zien vind ik best, maar vraag het dan ff lekker, en trek niet aan me haar, en ga me niet lopen sgoppen!


    Dunno ><

    Alsjeblieft, zeg, kinders.

    Denk even na; hoelang zijn ze hier in Europa geweest, zonder veel fans? Juist ja DRIE JAAR!
    En hoe hebben jullie hun leren kennen?
    Juist ja, doordat ze hun liedjes in het Engels hadden vertaald, en Monsoon hadden uitgebracht.
    En waarom hadden ze het ook weer vertaald?
    Ook juist, ja, omdat ze wilden doorbreken in UK en US. Ze zeggen wel dat ze iedereen de teksten wilden laten begrijpen, maar voor Europeanen is het niet zo moeilijk om Duits te leren, heur. _O_Kijk maar naar de Fransen, die namen massaal Duitse les.

    En die Amerikanen kunnen er ook niets aan doen dat TH daar nu succesvol wordt. I mean, ze waren hier ook ineens idioot succesvol, en ze zijn toen 2 keer naar NL gekomen. Nou, voor ons kikkerlandje is dat VEEL! O.O
    En dat die Amerikanen zeuren, is precies hetzelfde als jullie hier nu zeuren. Dus, niet zeuren, zou ik zeggen. x)
    Veel kun je er niet aan veranderen. Bovendien vind ik het behoorlijk kinderachtig. [/mening]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)
    Nope.
    Zullen ze dan kaarten met korting verkopen? x'D


    Nou. Misschien dat ze dan inzien dat de fans.. uhm.. vertikken dan nog te komen naar een concert? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Naja, ik geef de schuld aan het managment

    (...)
    ik stond ook naast soon wijf, ik dagt egt van, Wow, wat heeft die op dan. en iemand heeft me ook een trap gegeven, omdat ik voor haar stond, dan dnek ik ook. van oke. dat je ze wil zien vind ik best, maar vraag het dan ff lekker, en trek niet aan me haar, en ga me niet lopen sgoppen!


    Jap, helemaal mee eens. ^^
    Like, ik stond wel in het erste vak, maar achteraan, zeg maar. Zag het vet goed, en kon me tenminste bewegen. ^^ Naar mijn mening een beter concert dan op een kluitje staan springen op elkaars benen. >.>


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Alsjeblieft, zeg, kinders.

    Denk even na; hoelang zijn ze hier in Europa geweest, zonder veel fans? Juist ja DRIE JAAR!
    En hoe hebben jullie hun leren kennen?
    Juist ja, doordat ze hun liedjes in het Engels hadden vertaald, en Monsoon hadden uitgebracht.
    En waarom hadden ze het ook weer vertaald?
    Ook juist, ja, omdat ze wilden doorbreken in UK en US. Ze zeggen wel dat ze iedereen de teksten wilden laten begrijpen, maar voor Europeanen is het niet zo moeilijk om Duits te leren, heur. _O_Kijk maar naar de Fransen, die namen massaal Duitse les.

    En die Amerikanen kunnen er ook niets aan doen dat TH daar nu succesvol wordt. I mean, ze waren hier ook ineens idioot succesvol, en ze zijn toen 2 keer naar NL gekomen. Nou, voor ons kikkerlandje is dat VEEL! O.O
    En dat die Amerikanen zeuren, is precies hetzelfde als jullie hier nu zeuren. Dus, niet zeuren, zou ik zeggen. x)
    Veel kun je er niet aan veranderen. Bovendien vind ik het behoorlijk kinderachtig. [/mening]

    Nou dit is dus niet helemaal waar he! Ik heb th leren kennen, omdat ik een plaatje van ze zag. en ik wouw weten of bill een Vrouw was of niet!!! mijn eerste lietje van hun wat ik luisterde was Schrei en ik was meteen verkocht!
    Er zullen dan best Fans zijn die door Monsoon fan zijn geworden,, maar lang niet alemaal dus!
    en tuurlijk is 2keer in een land niet te veel. waar slaat dat op. ze hebben nu tog ook al 20 conserten in Amerika gegeven,, oke Dat land is 1000x zo groot. maar hier zitten tog ook fan!
    en wat noem je nu zeuren, wij geven onze mening, hun gaan meteen gillen, als TH Hier een Meeting geeft, dat is zeuren. en dat kan je niet vergelijken met wat wij hier doen!


    Dunno ><

    Alsjeblieft, zeg, kinders.

    Denk even na; hoelang zijn ze hier in Europa geweest, zonder veel fans? Juist ja DRIE JAAR!
    En hoe hebben jullie hun leren kennen?
    Juist ja, doordat ze hun liedjes in het Engels hadden vertaald, en Monsoon hadden uitgebracht.
    En waarom hadden ze het ook weer vertaald?
    Ook juist, ja, omdat ze wilden doorbreken in UK en US. Ze zeggen wel dat ze iedereen de teksten wilden laten begrijpen, maar voor Europeanen is het niet zo moeilijk om Duits te leren, heur. _O_Kijk maar naar de Fransen, die namen massaal Duitse les.

    En die Amerikanen kunnen er ook niets aan doen dat TH daar nu succesvol wordt. I mean, ze waren hier ook ineens idioot succesvol, en ze zijn toen 2 keer naar NL gekomen. Nou, voor ons kikkerlandje is dat VEEL! O.O
    En dat die Amerikanen zeuren, is precies hetzelfde als jullie hier nu zeuren. Dus, niet zeuren, zou ik zeggen. x)
    Veel kun je er niet aan veranderen. Bovendien vind ik het behoorlijk kinderachtig. [/mening]


    En hoe hebben jullie hun leren kennen?
    Juist ja, doordat ze hun liedjes in het Engels hadden vertaald, en Monsoon hadden uitgebracht.
    NEE! Niet iedereen is door MONSOON fan geworden. Wat dacht je van Schrei, en Durch Den Monsun? --'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb th leren kennen, omdat mijn zus fan was van US5. zij helemaal boos, omdat TH boven hun stond, met t liedje schrei.
    natuurlijk moest zij luisteren wat beter was dan hun.
    dus. toen schrei in dl op 1 kwam, raakte ik fan van TH. thankuverymuch =]
    en monsoon is hun slechtste lied ooit btw


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Jap, helemaal mee eens. ^^
    Like, ik stond wel in het erste vak, maar achteraan, zeg maar. Zag het vet goed, en kon me tenminste bewegen. ^^ Naar mijn mening een beter concert dan op een kluitje staan springen op elkaars benen. >.>

    ik sotnd ook in het eerste vak,, Helemaal vooraan, ik viel bijna flauw,, heb ik 5 stappen naar agter gedaan, had normaal ruimten,, en ik snap niet hoezo mensen voraan willen staan, door het gedrang kan je geen foto's maken niks, en Bill kijk mestal tog wat vedder het pluk in >.< Zo heeft hij ook mij gezien, tuurlijk ik ging ook gillen, maar het meisje naast mij, ging tegen mij gillen omdat zij vond dat hij haar aankeek. terwel ze 5 meter naast me stond >.< en dat alemaal voor een Blik van bill!!


    Dunno ><

    Naja, ik geef de schuld aan het managment

    Me 2


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ik sotnd ook in het eerste vak,, Helemaal vooraan, ik viel bijna flauw,, heb ik 5 stappen naar agter gedaan, had normaal ruimten,, en ik snap niet hoezo mensen voraan willen staan, door het gedrang kan je geen foto's maken niks, en Bill kijk mestal tog wat vedder het pluk in >.< Zo heeft hij ook mij gezien, tuurlijk ik ging ook gillen, maar het meisje naast mij, ging tegen mij gillen omdat zij vond dat hij haar aankeek. terwel ze 5 meter naast me stond >.< en dat alemaal voor een Blik van bill!!

    k snap ook niet dat die mensen niet stil kunnen staan, en moeten beuken.
    als iedereen rustig stil staat, heeft iedereen mooie fotos die niet zijn bewogen. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Jap, helemaal mee eens. ^^
    Like, ik stond wel in het erste vak, maar achteraan, zeg maar. Zag het vet goed, en kon me tenminste bewegen. ^^ Naar mijn mening een beter concert dan op een kluitje staan springen op elkaars benen. >.>


    Ik werd zelf uitgescholden 14 Juni. In dat geduw en getrek toen voor 't eerst het scherm los ging stond ik perongeluk op iemand voet, toen was ik ineens een k*twijf. Niet lang daarna verloor ik me schoen ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb th leren kennen, omdat mijn zus fan was van US5. zij helemaal boos, omdat TH boven hun stond, met t liedje schrei.
    natuurlijk moest zij luisteren wat beter was dan hun.
    dus. toen schrei in dl op 1 kwam, raakte ik fan van TH. thankuverymuch =]
    en monsoon is hun slechtste lied ooit btw

    Haha XD
    Ik ken het ook van het Duits.
    Maar ik kan me er niet zo druk om maken dat ze telkens in Amerika zitten, zolang ze maar eens met wat nieuws komen.


    blame the bully.

    Ik stond voor/midden in vak 1.
    Het was niet zo erg als 4 Maart --'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]