Alsjeblieft, zeg, kinders.
Denk even na; hoelang zijn ze hier in Europa geweest, zonder veel fans? Juist ja DRIE JAAR!
En hoe hebben jullie hun leren kennen?
Juist ja, doordat ze hun liedjes in het Engels hadden vertaald, en Monsoon hadden uitgebracht.
En waarom hadden ze het ook weer vertaald?
Ook juist, ja, omdat ze wilden doorbreken in UK en US. Ze zeggen wel dat ze iedereen de teksten wilden laten begrijpen, maar voor Europeanen is het niet zo moeilijk om Duits te leren, heur. _O_Kijk maar naar de Fransen, die namen massaal Duitse les.
En die Amerikanen kunnen er ook niets aan doen dat TH daar nu succesvol wordt. I mean, ze waren hier ook ineens idioot succesvol, en ze zijn toen 2 keer naar NL gekomen. Nou, voor ons kikkerlandje is dat VEEL! O.O
En dat die Amerikanen zeuren, is precies hetzelfde als jullie hier nu zeuren. Dus, niet zeuren, zou ik zeggen. x)
Veel kun je er niet aan veranderen. Bovendien vind ik het behoorlijk kinderachtig. [/mening]
Nou dit is dus niet helemaal waar he! Ik heb th leren kennen, omdat ik een plaatje van ze zag. en ik wouw weten of bill een Vrouw was of niet!!! mijn eerste lietje van hun wat ik luisterde was Schrei en ik was meteen verkocht!
Er zullen dan best Fans zijn die door Monsoon fan zijn geworden,, maar lang niet alemaal dus!
en tuurlijk is 2keer in een land niet te veel. waar slaat dat op. ze hebben nu tog ook al 20 conserten in Amerika gegeven,, oke Dat land is 1000x zo groot. maar hier zitten tog ook fan!
en wat noem je nu zeuren, wij geven onze mening, hun gaan meteen gillen, als TH Hier een Meeting geeft, dat is zeuren. en dat kan je niet vergelijken met wat wij hier doen!
Dunno ><