• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    OMg!! en nu weet ik zekker,, dat ze ook Amerika zoiets gaan done!!! omdat er anders weer Fans daar afhaken en dan is dan is het dag Roem!!
    Ik vind dat ze het nu wel erg bond maken he!!


    Dunno ><

    kweetniet.
    De concertjes in Amerika zijn nogsteeds niet zon groot succes.
    PLUS. Amerika is veel groter. Die 20 optredens.. dan zijn ze nog nieteens in elke staat geweest.
    En. hoe wij nu denken. zo denken/dachten die Duitsers ook over ons. Nu weet je ook eens hoe t voelt x'D
    Voorlopig vervang ik de TH concerten gewoon met andere concerten.
    Die btw veel goedkoper zijn x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    kweetniet.
    De concertjes in Amerika zijn nogsteeds niet zon groot succes.
    PLUS. Amerika is veel groter. Die 20 optredens.. dan zijn ze nog nieteens in elke staat geweest.
    En. hoe wij nu denken. zo denken/dachten die Duitsers ook over ons. Nu weet je ook eens hoe t voelt x'D
    Voorlopig vervang ik de TH concerten gewoon met andere concerten.
    Die btw veel goedkoper zijn x'D

    Achja, je hebt wel gelijk maarjha, dan nog.. denk gewoon dat het door het management komt, en ze gaan nog meer optreden doen eh, er zijn r alweer 10bijgeschreven!!!! Maar TH is nochwel altijd goedkoper dan SYMPHONICA IN ROSSO, die kaartjes beginnne vanaf de 60euro!


    Dit is mijn mening...!?

    (...)
    Achja, je hebt wel gelijk maarjha, dan nog.. denk gewoon dat het door het management komt, en ze gaan nog meer optreden doen eh, er zijn r alweer 10bijgeschreven!!!! Maar TH is nochwel altijd goedkoper dan SYMPHONICA IN ROSSO, die kaartjes beginnne vanaf de 60euro!

    TH komt in de buurt bij een AC/DC concert! Nou, mij kan je slaan hoor. Dat vind k wel fucking absurd hoor! maarja. Jaa, kijk het zit zo. Ze hebben een ... jaren contract. In die jaren doen ze zo veel mogenlijk om bekent te worden. Daarna als t contract af is. dan doen ze wat chiller. nemen ze meer vakantie. en meer optredens in de buurt van hun huisje.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Achja, je hebt wel gelijk maarjha, dan nog.. denk gewoon dat het door het management komt, en ze gaan nog meer optreden doen eh, er zijn r alweer 10bijgeschreven!!!! Maar TH is nochwel altijd goedkoper dan SYMPHONICA IN ROSSO, die kaartjes beginnne vanaf de 60euro!

    Kaartjes voor Metllica waren 70 euro. Dat komt omdat ze zo bekend zijn, nu koop je ook geen kaartje meer voor th van 40 euro hoor! omdat ze nu veel bekender zijn kunnen ze ook meer geld vragen voor een kaartje voor een conserrt ;)


    Dunno ><

    tss ,, ze moeten gwn weer naal nederland komen!!!!!

    XXX:P


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Kaartjes voor Metllica waren 70 euro. Dat komt omdat ze zo bekend zijn, nu koop je ook geen kaartje meer voor th van 40 euro hoor! omdat ze nu veel bekender zijn kunnen ze ook meer geld vragen voor een kaartje voor een conserrt ;)

    Dats anders.
    TH komt hier best vaak. Metallica niet.
    Kan je niet echt vergelijken vind k..


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Dats anders.
    TH komt hier best vaak. Metallica niet.
    Kan je niet echt vergelijken vind k..

    Nu ze bekend zijn in Amrerika gaan ze hier egt niet zo vaak meer komen hoor, en dan zul je vanself zien dat de prijs hoger word.


    Dunno ><

    :S:S:S:S


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Nu ze bekend zijn in Amrerika gaan ze hier egt niet zo vaak meer komen hoor, en dan zul je vanself zien dat de prijs hoger word.

    Dat wel. dat moet dan nog komen.
    Als TH nou 60 euro word.
    Daarvan kan ik naar 3 andere concerten.
    t moet niet gekker worden.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Dat wel. dat moet dan nog komen.
    Als TH nou 60 euro word.
    Daarvan kan ik naar 3 andere concerten.
    t moet niet gekker worden.

    Ik heb 60 euro niet eens meer voor ze over,, ik ga wel lekker naar een ander leuk bentje,, die niet denken dat ze aanbeden worden.. xD


    Dunno ><

    Je kan er toch niks aan veranderen. Tsjaaa, je moet ze gewoon hun gangetje laten gaan!. Want dit geklaag gaat écht niet helpen hwoor.. -.-
    Maaajja. het blijft wel vreemd, maar wnnr ze klaar zijn komen ze wel concerten hier geven in Europa/Nederland/België Tot die tijd is het héél jammer voor de TH-Fans die graag een concert willen. Maarjaa, 't moet nu eenmaal soo

    (...)
    Ik heb 60 euro niet eens meer voor ze over,, ik ga wel lekker naar een ander leuk bentje,, die niet denken dat ze aanbeden worden.. xD

    neeh. k moet waarscheinlijk de rest van mijn concerten zelf betalen.
    en k wil eigenlijk nog naar COB.. dus die TH concerten kan ik écht niet meer betalen als k nog geld over wil houden


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    neeh. k moet waarscheinlijk de rest van mijn concerten zelf betalen.
    en k wil eigenlijk nog naar COB.. dus die TH concerten kan ik écht niet meer betalen als k nog geld over wil houden

    Dat bedoel ik, ik ga wel lekker naar KP die zijn ook leuk! en is een stuk goedkoper!!(aLS ZE OOIT WEER IN NEDERLAND komen teminsten >.<)


    Dunno ><

    Ja oké. Ze hebben in Amerika meer concerten, logisch, hoeveel groter is Amerika niet als Nederland? Amerika is echt zó groot, en wie weet zitten die fans wel heel erg verspreid. Niet dat ze daardoor meer concerten moeten geven, maar.. het land is gewoon véél groter.

    Over die fandag in Hamburg weet ik niks dus daar kan ik niks over zeggen x']

    En nog iets. Ik was héél boos hierover, dat TH veel ste lang in Amerika blijft blablabla. En was bijna géén fan meer. Maar.. ik ben het van de andere kant gaan zien. ToHo heeft zelf niet te bepalen waar en wanneer ze een concert hebben, dat bepaald dat zooitje mensen waar ik de naam even van kwijt ben. Ik weet zker dat ToHo heel graag terug komt in Europa, maar als er nu nog ingepland staat om Amerika gelukkig te maken, ja .. wat kunnen hun daaraan doen? Zeggen dat ze het niet willen? Dat lijkt me noggal overdreven.

    Het feit dat ToHo zo lang daar blijft is gewoon omdat het land veel en veel groter is als Nederland. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]