• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???

Dit is mijn mening...!?

Omg, ik heb het nou wel een beetje gehad.
    De helft hier die is gewoon bezig met vooroordelen. De Amerikanen kunnen er niks aan doen! En nee, ze zijn geen fake fans, zij kenden Tokio Hotel zoals jullie niet vanaf het begin, vanaf de eerste single, en zelfs niet vanaf Monsoon! Dus logisch dat ze niet meer weten dan jullie! Maar het is niet de schuld van de Amerikanen ofzo, geef dan beter Universal de schuld, of nog beter, TH, dat zij die stomme contract hebben ondertekent.
    x

Amerika niet fan geworden van Monsoon? Volgens mij is Monsoon de eerste single dat in Amerika uitgekomen is.. Hoe moeten ze dan van een andere nummer fan geworden zijn?

Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

Amerika laat ze op een gegeven moment vallen, let maar op. Over een paar maanden zijn ze opeens niets meer in Amerika en is een heel andere band geweldig.

Dan is het Jonas Brothers dat het helemaal maakt^^

Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

Amerika laat ze op een gegeven moment vallen, let maar op. Over een paar maanden zijn ze opeens niets meer in Amerika en is een heel andere band geweldig.

Klopt, over een paar maanden is er een nieuwe band aan de beurt en is ToHo daar verleden tijd. Hun zijn nog niet klaar voor echt wereldberoemd zijn, en dat merken die Amerikanen ook wel. En als ToHo daar niet vaak genoeg komt raakt iedereen daar zijn intresse kwijt. Totaal anders dan in Europa, eigelijk. wij wachten wel een half jaar enz.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Kijk, ik kan wel een jaar wachten, ik bedoelde eigenlijk de gezondheid van de jongens gaat er ok van achteruit, maarjha, I dont blaim the guys, maar de menagement is gewoon de schuld van alles!!!!

Dit is mijn mening...!?

Kijk, ik kan wel een jaar wachten, ik bedoelde eigenlijk de gezondheid van de jongens gaat er ok van achteruit, maarjha, I dont blaim the guys, maar de menagement is gewoon de schuld van alles!!!!

Klopt, de gezondheid van die 4 is zo erg naar achteren gegaan. Ik denk dat dat binnenkort nog eens gevaarlijk gaat worden, voor een van ze.
    Je kutn Universal wel de schuld gaan geven, maar dat lost helaas niets op.

Dubbelpost. x.x

youre so right!!!!!

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Helemaal gelijk Ö

Listen to what we're not saying..

oke, nu haat ik die amerikane >.<
    ma ÉCHT hate e --'
    'k kan ze ni af !!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

(...)
    3 optredens in 1 jaar.
    Weetje niet hoe fucking veel dat is voor een band?!

Uhuh, like, weet je hoeveel groter de US is? O.O

Dudes, niet zo zeuren! Ze zijn hier lang genoeg geweest, laat ze!
    Men, doe niet zo bezitterig! >.< -gerirriteerd en chaggo, sorry als ik te snauwerig overkom. (A)-

Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

(...)

Dan is het Jonas Brothers dat het helemaal maakt^^

Errr... De JoBro's hebben al 3 albums uitgebracht. ;)
    In Amerika. ;)
    Ik denk dat die nog steeds íetsje groter zijn daar dan TH ;)

Omg, ik heb het nou wel een beetje gehad.
    De helft hier die is gewoon bezig met vooroordelen. De Amerikanen kunnen er niks aan doen! En nee, ze zijn geen fake fans, zij kenden Tokio Hotel zoals jullie niet vanaf het begin, vanaf de eerste single, en zelfs niet vanaf Monsoon! Dus logisch dat ze niet meer weten dan jullie! Maar het is niet de schuld van de Amerikanen ofzo, geef dan beter Universal de schuld, of nog beter, TH, dat zij die stomme contract hebben ondertekent.
    x

-adem _O_-
    Maar, idd, zoals -kijkt terug-
    Bambi? al zei, is het wel vanaf Monsoon, dat ze ze kennen. Maar echt fan werden ze daar pas met Ready Set Go!. Dus, technisch gezien hebben jullie allebei gelijk. ^^

Niet mee eens.

Bekijk het eens van een andere kant, van wie heb je het uberhaupt gehoord, dat ze dat zeggen? Bovendien heeft Amerika 50 staten. En Nederland heeft 12 provincies, en België weet het niet. Dus logisch, lijkt me?

Ik ben geen fan meer. Maar dat betekent niet dat ik Amerika ga afzijken. Zij willen nét zo graag een concert in hun land als wij dat willen. En ze moeten het toch verspreiden? Even door heel Amerika rijden kost je veel tijd! Ze kunnen toch niet alleen maar in een paar staten in het noorden concerten geven? Dat is toch ook niet eerlijk?!

-

Niet mee eens.

Bekijk het eens van een andere kant, van wie heb je het uberhaupt gehoord, dat ze dat zeggen? Bovendien heeft Amerika 50 staten. En Nederland heeft 12 provincies, en België weet het niet. Dus logisch, lijkt me?

Ik ben geen fan meer. Maar dat betekent niet dat ik Amerika ga afzijken. Zij willen nét zo graag een concert in hun land als wij dat willen. En ze moeten het toch verspreiden? Even door heel Amerika rijden kost je veel tijd! Ze kunnen toch niet alleen maar in een paar staten in het noorden concerten geven? Dat is toch ook niet eerlijk?!

-adem! _O_-

Jap, goed gesproken. ^^

Niet meee eeeeeeens.
    Laat ze lekker. Ze vinden het blijkbaar leuk daar. Ja, dus, so what? Ik ben fan, zal het ook nog lang blijven en zeg niet zomaar even slap dat ik geen fan meer ben omdat ze even wat minder van zich laten horen. Ik blijf een trouwe fan en haak niet snel af zoals 2/3 fans (die toch wel weer naar een concert van ze gaan als die weer plaatsvindt)

I recycle my thoughts.