• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Ik kreeg de handdoek van Tom naar me toe geworpen. Ineens van de zijkanten voor, en achter komen ineens meiden op me gesprongen, ik val half, en er word aan me haar getrokken. Ik had een staaf in me hand en sla ermee op iemand's hoofd x'] Nouja ik liep gewoon weg, en de handdoek werd afgepakt.
    Later zag ik dat 1 meisje een bloedneus had, gebroken pols, en er is iemand door d'r enkel gegaan.

    Maar had je hem nu agteraf of niet?!
    Want dat vond ik zo lullig bij mij! ik zo mijn best doen, heb 2 weken lang een blauwe plek onder me borst gehad, omdat dar iemand had loppen porren, en ook nog eentje op me zij, omdat imant die drumstok daarin duuwde, ik heb over de grond lopen rollen, en wat heb ik er aan over gehouden?1 Niks,, ja blauwen plekken, enn een boze blik van een bewaker [A]


    Dunno ><

    (...)
    Idd.
    lotte heeft geen behoefde in Tom zweet handdoek x'D


    Als je dan zo houd van zweethandoeken, veeg je, je handdoek maar lekker af van je oksels ofzo --'
    Me moeder zei toen ook ;' Als jij met zo'n stink ding thuis komt, gaat hij per-direct de was in, dat is gewoon SUPER goor!'
    Ik snap ook niet hoe ze erop zijn gekomen op zweethanddoeken te gooien. Gooi teddyberen ofzo --'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Als je dan zo houd van zweethandoeken, veeg je, je handdoek maar lekker af van je oksels ofzo --'
    Me moeder zei toen ook ;' Als jij met zo'n stink ding thuis komt, gaat hij per-direct de was in, dat is gewoon SUPER goor!'
    Ik snap ook niet hoe ze erop zijn gekomen op zweethanddoeken te gooien. Gooi teddyberen ofzo --'

    Idd.
    Of flesje, plectrums, drumstokjes...


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Als je dan zo houd van zweethandoeken, veeg je, je handdoek maar lekker af van je oksels ofzo --'
    Me moeder zei toen ook ;' Als jij met zo'n stink ding thuis komt, gaat hij per-direct de was in, dat is gewoon SUPER goor!'
    Ik snap ook niet hoe ze erop zijn gekomen op zweethanddoeken te gooien. Gooi teddyberen ofzo --'

    Ja egt he.. XD
    mijn vriendin had de flessen dop van Bill gevangen.. toen haar moeder haar kamer in kwam, lag die op haar buro, en die moeder heeft hem toen in de prullenbak gegooit.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Maar had je hem nu agteraf of niet?!
    Want dat vond ik zo lullig bij mij! ik zo mijn best doen, heb 2 weken lang een blauwe plek onder me borst gehad, omdat dar iemand had loppen porren, en ook nog eentje op me zij, omdat imant die drumstok daarin duuwde, ik heb over de grond lopen rollen, en wat heb ik er aan over gehouden?1 Niks,, ja blauwen plekken, enn een boze blik van een bewaker [A]


    Uhh nee? Zo'n securityvent kwam, en die rukte dat ding uit iemand handen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ja egt he.. XD
    mijn vriendin had de flessen dop van Bill gevangen.. toen haar moeder haar kamer in kwam, lag die op haar buro, en die moeder heeft hem toen in de prullenbak gegooit.. XD


    ECHT? Dat is zó naaiend.
    Maar.. als ik iets zou hebben gevangen zou ik het tegen me moeder zeggen, dan weet ze het dat ze het niet moet weggooien ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ja egt he.. XD
    mijn vriendin had de flessen dop van Bill gevangen.. toen haar moeder haar kamer in kwam, lag die op haar buro, en die moeder heeft hem toen in de prullenbak gegooit.. XD

    kay. een dopje vind k wel oke.
    ik zou me moeder slaan x'D
    Mijn Anti-Flag flesje is ook heilig voor mij x'D
    Maar k gebruik hem voor bij mijn training


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    ECHT? Dat is zó naaiend.
    Maar.. als ik iets zou hebben gevangen zou ik het tegen me moeder zeggen, dan weet ze het dat ze het niet moet weggooien ^^

    The same here.
    Maar je weet t nooit met moeders x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    ECHT? Dat is zó naaiend.
    Maar.. als ik iets zou hebben gevangen zou ik het tegen me moeder zeggen, dan weet ze het dat ze het niet moet weggooien ^^

    Had ze ook gedaan!! Maar haar meoder was het stomWeg vergeten!!.. XD
    Mijn vader wou mijn Bandje van 14 juni ook bijna weg gooien! toen ben ik hem gillend agterna gegaan, en nu hangt hij op me muur, en daar gaat hij ook niet van af.. XD


    Dunno ><

    (...)

    Uhh nee? Zo'n securityvent kwam, en die rukte dat ding uit iemand handen.

    Zulke dingen vind ik dan tog genaait. ik ben daar dood gegaan van de pijn. en die drummstok zat bijna IN me!! en dan opeens is die weg, en zie ik een vloekende Bewaker weg lopen >.<


    Dunno ><

    (...)
    Zulke dingen vind ik dan tog genaait. ik ben daar dood gegaan van de pijn. en die drummstok zat bijna IN me!! en dan opeens is die weg, en zie ik een vloekende Bewaker weg lopen >.<

    idd x'D
    101!!!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dus die TH-party is dus uit dank voor de EU fans. Maar de Amerikanen hebben geen idee met wat ze te maken hebben. Wij die TH hebben omhoog getild naar USA.
    Ik vind ook dat de Amerikanen nu TH toch even mogen los laten. TH heeft maar 3 optredens in 1 jaar gegeven in Belgie en NL.
    sorry maar nu moet ik jullie echt wel gelijk geven, ik vind het echt teveel voor hun.
    20 optredens wordt echt te veel, er wordt teveel druk op de jongens gezet. Ze zijn ook nog maar amper 20.


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    idd x'D
    101!!!

    dat is niet grappig >.<
    Ik heb daar 2 weken last van gehad!
    maar ide bewaker ging egt sgelden hij riep.. Mensen het is maar een vervloekde drumstrok! en toen riep ik nog, o geef die vervloekte drumstok dan maar aan mij,, waar dat deed hij niet,, hij ga me aleen een haterlijke blik. terwel ikhalf dood op die grond lag!! en hij hiel me niet eens overijnt!!! Weet je hoe onaardig


    Dunno ><


    Ik vind ook dat de Amerikanen nu TH toch even mogen los laten. TH heeft maar 3 optredens in 1 jaar gegeven in Belgie en NL.

    3 optredens in 1 jaar.
    Weetje niet hoe fucking veel dat is voor een band?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    dat is niet grappig >.<
    Ik heb daar 2 weken last van gehad!
    maar ide bewaker ging egt sgelden hij riep.. Mensen het is maar een vervloekde drumstrok! en toen riep ik nog, o geef die vervloekte drumstok dan maar aan mij,, waar dat deed hij niet,, hij ga me aleen een haterlijke blik. terwel ikhalf dood op die grond lag!! en hij hiel me niet eens overijnt!!! Weet je hoe onaardig

    Bij de handdoek was het. BLIJF MET JE POTEN VAN DAT DING AF. en weet ik veel wat. volgensmij zijn we ook wel uitgescholden hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!