• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Lieverd, dacht je dat ik dat niet wist? :')
    ToHo ís een commercieel klote zooi , IDD! Dat weet ik maar al te goed, maar ik zeg het niet steeds want er zijn fans die dat als een bedreiging vinden ^^

    En heb geen zin om wéér ruzie te krijgen. :'D

    i agree ^^
    Maar.. iedereen zegt dus. dat TH zo commercieel word, en dan dat ze dan niet meer fan zijn.
    dat vind k wel dom. want als bijv COB commercieel word, ga k togh ook niet ineens hun stom vinden.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Nope idd.
    Maar k vind dat je FOB er wel mee mag vergelijken
    en dat was 26 euro.
    in een kleinere zaal. dus voor FOB en kleine zaal [in vergeleiking met TH] is dat wel goedkoop.


    Tsja. Maar.. Is het niet dat TH er niks aan kan doen? De prijs wordt voor hun perpaald, dus ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    i agree ^^
    Maar.. iedereen zegt dus. dat TH zo commercieel word, en dan dat ze dan niet meer fan zijn.
    dat vind k wel dom. want als bijv COB commercieel word, ga k togh ook niet ineens hun stom vinden.


    Tsja. Dat vind ik ook wel, maar .. ik kan snappen dat je dan geen fan meer wordt.
    ToHo wordt gewoon té commercieel en er zijn gewoon mensen die dat helemaal niks vinden. Alsof ToHo vergeleken wordt met Diddle ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Tsja. Maar.. Is het niet dat TH er niks aan kan doen? De prijs wordt voor hun perpaald, dus ..


    Dat bedoel ik dus ook een beethe, in amerika zijn de kaartjes omgerekend 20euro!!!
    Ik vindt alles goed en wel.. maar Universal maakt van TH een commerciele gedlmagneet!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Tsja. Maar.. Is het niet dat TH er niks aan kan doen? De prijs wordt voor hun perpaald, dus ..

    Ben k het ook mee eens.
    Maar ik ga liever naar 3 concerten in een kleine zaal van bands die ik nog niet heb gezien.
    Dan naar 1 TH concert.
    Trouwens. k vind de meeste TH fans ook kut.. x'D iig op concerten dan. te obsessed.. en dan heb je geen leuke sfeer meer.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ken heel FOB niet,, wat is dat voor band?!


    Dunno ><

    Ik ken heel FOB niet,, wat is dat voor band?!


    Fall Out Boy.

    http://www.youtube.com/watch?v=TbxkW6xsLuo


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    O,, die ken ik wel.. aleen ik kende die afkorting niet.. xD


    Dunno ><

    (...)

    Dat bedoel ik dus ook een beethe, in amerika zijn de kaartjes omgerekend 20euro!!!
    Ik vindt alles goed en wel.. maar Universal maakt van TH een commerciele gedlmagneet!!!!

    K vind dat je dat ook niet mag meetellen.
    Een professionele camera hier in NL die 1000 euro kost, kan je in amerika waarscheinlijkv oor 500 euro kopen. een iphone kost daar niks. Vans die hier 50 euro kosten, kosten daar 15. Thats America.


    The economy is suffering, let it DIE!

    O,, die ken ik wel.. aleen ik kende die afkorting niet.. xD

    Hihi lol x'D
    Ik heb ze live gezien.
    EN ik en 4 andere mensen. [serieus] hebben pete in n apenpak gezien. hij had het hoofd in zijn hand. Dus k moet de dvd maar kopen hea. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Hihi lol x'D
    Ik heb ze live gezien.
    EN ik en 4 andere mensen. [serieus] hebben pete in n apenpak gezien. hij had het hoofd in zijn hand. Dus k moet de dvd maar kopen hea. x'D

    Jaloers!!!


    Dunno ><

    (...)
    Ben k het ook mee eens.
    Maar ik ga liever naar 3 concerten in een kleine zaal van bands die ik nog niet heb gezien.
    Dan naar 1 TH concert.
    Trouwens. k vind de meeste TH fans ook kut.. x'D iig op concerten dan. te obsessed.. en dan heb je geen leuke sfeer meer.


    Nee echt. Dat valt mij ook op. Dat obsessedde klote gedoe. 14 Juni, hoorde ik zo'n meisje die alleen dit kon uitbrengen : "Ik wil Tom n**ken, ik wil Tom n**ken." Ik dacht echt zo waar ben IK beland? Maar zo heb ik wel wat andere dingen maar dat vond ik echt .. té!

    Ik heb wel 60 euro over voor TokioHotel, maar als ze net als dit jaar 2 concerten kort op elkaar geven (4Maart, 14Juni) weet ik het nog niet zker, stel dat het 60 euro wordt, heb ik geen zin om nog es 60 euro te betalen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Jaloers!!!

    Hij was SOOO SEXI!
    En hij leunde op een hek, vlak naast een vrouw.
    En hij liep zo weer weg. en die vrouw keek vet geshockeerd. wij gillen. niemand geloofde. dus dan dvd kopen voor bewijs x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Nee echt. Dat valt mij ook op. Dat obsessedde klote gedoe. 14 Juni, hoorde ik zo'n meisje die alleen dit kon uitbrengen : "Ik wil Tom n**ken, ik wil Tom n**ken." Ik dacht echt zo waar ben IK beland? Maar zo heb ik wel wat andere dingen maar dat vond ik echt .. té!

    Ik heb wel 60 euro over voor TokioHotel, maar als ze net als dit jaar 2 concerten kort op elkaar geven (4Maart, 14Juni) weet ik het nog niet zker, stel dat het 60 euro wordt, heb ik geen zin om nog es 60 euro te betalen.

    Tja.
    Die 60 euro gaat mij echt te ver.
    2 concerten 120 euro.
    dats wel heel ziek hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Tja.
    Die 60 euro gaat mij echt te ver.
    2 concerten 120 euro.
    dats wel heel ziek hoor.


    Ja, maar als meer fans zo erover denken, merkt ToHo het snel genoeg. Dat loopt de kaartverkoop ook niet echt lekker :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]