• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    Die mense van Universal (ofzo...) regelen dat allemaal, TH heeft er niet veel over te zeggen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Maar als ze het er helemaal niet mee eens waren zouden ze niet zo schitteren op het podium en niet overal zo vrolijk doen. : D


    I recycle my thoughts.

    Aan de ene kant geef ik je wel gelijk, het word wel een beetje te véel van het goedenmaar. Zoals anderen hier ookal zeggen, Amerika is duizenmalen groter dan Nederland, en een paar keer grooter dan héel europa. Eigenlijk, hebben we een klein beetje een reden om te zeuren, maar eigelijk toch weer niet.

    [/is de hele dag al vaag]


    Hey love.

    http://www.youtube.com/watch?v=_wxxRIFohkE

    Mijn Engels is niet zo heel goed, maar is het waar dat Tom of Bill zegt dat ze in December weer teruggaan naar Amerika?


    Think before you act.

    http://www.youtube.com/watch?v=_wxxRIFohkE

    Mijn Engels is niet zo heel goed, maar is het waar dat Tom of Bill zegt dat ze in December weer teruggaan naar Amerika?

    Ik denk dat dat over de dvd gaat o_O. Tenmintse, dat hooooooooooop ik :'D.


    I recycle my thoughts.

    And it was a bekind of sad, because this was the last show with this record this year. We come back in December, but it's not a owne show.

    Is het nu December 2009 misschien?

    Sorry voor het slechte Engels


    Think before you act.

    (...)
    Ik denk dat dat over de dvd gaat o_O. Tenmintse, dat hooooooooooop ik :'D.


    I hope so 2.


    Think before you act.

    (...)
    Ik denk dat dat over de dvd gaat o_O. Tenmintse, dat hooooooooooop ik :'D.

    wat ik er uit opmaak,, is dat ze December wel weer naar Amerika gaan, maar mijn Engels is egt gewoon alles behalfen goed.. xD


    Dunno ><

    And it was a bekind of sad, because this was the last show with this record this year. We come back in December, but it's not a owne show.

    Is het nu December 2009 misschien?

    Sorry voor het slechte Engels

    Ik heb geen flauw iedee.. ik hoop het maar. want misgien doen ze dan in de tussentijd dan nog een tour door Eu :D


    Dunno ><

    Hallo?! Ze zijn er in juli, oktober geweest en nu nog december?! Ze zouden in december eigenlijk hun nieuwe cd afhebben, maar dat is ook weer mei geworden.


    Think before you act.

    ohh!! Ik ga ze bijten hoor ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ohh!! Ik ga ze bijten hoor ><


    TH zelf toch niet he?


    Think before you act.

    (...)

    TH zelf toch niet he?

    Nee hoor, die ventjes van Universal enzo x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    dit is srsly het laatste topic wat ik wil zien over dit onderwerp.

    MENSEN HOUDEN DEZE TOPICS NOOIT OP ? IK ZOU ZEGGEN BLIJF GWN KWAAD OF BLIJ .. WAT BOEIT T

    [PISSED OFF !]


    Because Nobody Love's