• Eigenlijk is het nisk voor mij om hier een topic over te openen maar...
    Jullie zullen allemaal wel meegekregen hebben dat TH al meer als 20 optredens in Amerika heeft gedaan in nog geen half jaar!
    En julle zullen waarschijnlijk wle meegkregen hebben dat de fanpraty in Hamburg eigenlijk alleen bedoelt was voor europese fan!
    Nou beginnen de Amerikanen te zeuren dat er zoveel europeaen komen etc.
    Hun hebeen TH langer in hun land gehad dan ze hier in heel europa komen met een tour!
    Ik vindt het echt te vel van het goede worden, ik gun ze alles:
    Succes, fans, vrienden, een vriendinnetje EN succes in Amerika.
    Wordt het nou echt niet teveel van het goede???


    Dit is mijn mening...!?

    Niet meee eeeeeeens.
    Laat ze lekker. Ze vinden het blijkbaar leuk daar. Ja, dus, so what? Ik ben fan, zal het ook nog lang blijven en zeg niet zomaar even slap dat ik geen fan meer ben omdat ze even wat minder van zich laten horen. Ik blijf een trouwe fan en haak niet snel af zoals 2/3 fans (die toch wel weer naar een concert van ze gaan als die weer plaatsvindt)


    Adeeeeeem!! _O_

    Serieus, absolutely agree. ^^
    Want dat vind ik wel zwak. =)
    Dan ben je te commercieel, naar mijn mening. Vraag me af of zulke mensen wel echt fan zijn geweest. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik betaalde voor een kaartje in het Goffertpark in Nijmegen anders 37,50 euro ofzo. O.o Da's opzich nog wel te doen...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dit is srsly het laatste topic wat ik wil zien over dit onderwerp.

    Mee eens. [/Heeft er serieus genoeg van]


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Mee eens. [/Heeft er serieus genoeg van]


    Kijk ik snap iedereesn reactie, maar ik kijk kei vaak rond op internet...
    IK kom ook op heel veel USA sites!
    Het feit dat ze jaloers worden omdat ze hier een in de Eu een feest geven en alle europeanen gaan uitschelden en willen dat die dood zouden zijn is gewoonte gek voor woorden, wij zijn blij dat ze effew terug komen, en hun claimen ze gelijk, er was zelf een meisje die georg huilend had besprongen o in the USA te blijven...
    Amercians goes crazy!!!!
    IK heb tegen niemand wat, behalve tegen mensen die elkaar niks gunnen en geen respect tonen en elkaar niet in hun waarden laten...
    KOM OP WE GAAN ONS NIET VERLAGEN DOOR NEPREGISTRATIE'S VOOR DIE FANPARTY TE MAKEN EN WE GAAN OOK NIET KUTAMERIKANEN DIT KUT AMERIIKANEN DAT ZEGGEN!!!!
    Ik dacht dat mensen normaal zouden reageren maaar nee dus, ik schaam me ervoor om TH fan te zijn als ik zie hoe THfans onderling doen, niet alleen inde EU, maar ook in de UK en USA!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    Kan dit niet gesloten worden? De discussie word alleen maar erger.


    -