• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis je, Pim.


    26 - 02 - '16

    Nog maar één maandje en dan eindelijk naar Engeland! Ook al kom ik niet eens in de buurt van Londen. Lol.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik schrok me rot totdat je zei dat je t over een game had x'D


    Daarom had ik het er bij gezet. Het spijt me dat ik je liet schrikken. Was nog al erg in de game. Maar het is uit. Dus daar heb ik geen problemen meer.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 0:19 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom heb ik deze reis zo laat geboekt (en met laat bedoel ik dat ik laat aan kom), nu rijden er amper nog treinen en dat is gewoon kut als er iets mis gaat.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 0:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Waarom heb ik deze reis zo laat geboekt (en met laat bedoel ik dat ik laat aan kom), nu rijden er amper nog treinen en dat is gewoon kut als er iets mis gaat.


    Waar ga je naartoe?

    Kiip!!

    Leda schreef:
    (...)

    Waar ga je naartoe?
    Van Glauburg terug naar Gronau en dan door naar Ahaus :Y) Ik ga om 15:05 weg en kom om 21:04 (6 uur reizen dus).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 11:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Van Glauburg terug naar Gronau en dan door naar Ahaus :Y) Ik ga om 15:05 weg en kom om 21:04 (6 uur reizen dus).


    Viel späs!

    Als ik het goed heb, anders staat er veel laat xdd

    *kan geen Duits*

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 13:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schoolboeken tweedehands besteld, scheelt 80 euro in vergelijking met de nieuwe X_x. alleen nog nieuwe schriften etc en dan ben ik klaar voor t nieuwe schooljaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En nu ga ik overal op letten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Waarom heb ik geen vriendin? Ik ben rijk, ik kan op vakantie naar Ibiza en ik ga later een Ferrari kopen."
    Dude, vind je het gek dat je geen vriendin hebt? Houd die arrogante kop van je dicht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volgens mij weet mijn kat gewoon dat ik naar huis ga komen morgen. Hij was helemaal knuffelig en lief tegen de degene die op hem paste. Ze had zelfs een filmpje van hem gestuurd. Fdsnakfdlnakla <3


    26 - 02 - '16

    Klote klote klote klote rug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga geen nummer twee meer spelen.


    Volgens mij doe ik echt iets verkeerds..
    Als ik zeg dat ik bij je wil zijn, meen ik dat ook. Maar waarom kreeg ik geen antwoord terug van je?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 18:35 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.