• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo frustrerend...

    al 4 maanden geen zin om een verhaal te schrijven... hoeveel ideeën ik ook heb.
    en voor mijn story Remember heb ik ook geen zin, omdat ik half ben vergeten waar de verhaallijn over ging(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ugh )':


    26 - 02 - '16

    IK WIL CHOCOLADE.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo fucking veel inspiratie, maar geen zin om te schrijven.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ugh, ik had me sinds vrijdag al verheugd op deze avond, en nu gaat het weer niet door..Ik weet dat je er niks aan kan doen, en ik neem het je niet kwalijk. Maar het voelt zo klote..ook voor jou, ik weet het :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zoveel inspiratie voor mijn verhaal... en dan zit ik bij mijn schoonouders met tussen kunst en kitsch op tv -.-"""


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een fan – tas – tische week.


    Wat leuk zeg. (cat)

    En ik zit nu al in een zwart gat. D:


    help

    Ugh.... Dit is zo wel moeilijk zoeken..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ga niet slapen voordat ik die stomme plectrum heb teruggevonden. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Ik ga niet slapen voordat ik die stomme plectrum heb teruggevonden. (cat)


    Misschien in je gitaar gevallen? Gebeurd bij mij altijd :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Misschien in je gitaar gevallen? Gebeurd bij mij altijd :'D.

    Had ik al gekeken - heel de buurt wakker gemaakt toen ik per ongeluk een snaar veel te hard aansloeg (cat) - maar blijkbar was-ie onder mijn matras gevallen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil naar huis.


    26 - 02 - '16

    Oké eerst ben je mijn vriend en nu probeer je mij te vermoorden. Gestoord wijf. -heb het over een game-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    Oké eerst ben je mijn vriend en nu probeer je mij te vermoorden. Gestoord wijf. -heb het over een game-


    Ik schrok me rot totdat je zei dat je t over een game had x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.