• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is ook nooit goed.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben echt even helemaal klaar met mensen zoals jij.
    Zoek het lekker uit (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Het is zó warm en ik ben weer zo snugger geweest om me helemaal in het zwart te kleden. I'm such a smart person (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Het is zó warm en ik ben weer zo snugger geweest om me helemaal in het zwart te kleden. I'm such a smart person (joehoe)


    Nu voel je wat ik elke dag voel zodra het warm weer is :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Nu voel je wat ik elke dag voel zodra het warm weer is :'D.


    Haha, ik heb nu mijn zwarte jurkje verruild voor een roze short met een zwarte (soort van) tanktop :3


    26 - 02 - '16

    Ik durf niet meer naar het feestje. De vorige keer lieten ze me ook al links liggen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik? Een fan van One Direction? Ik spring nog liever voor een trein, alsjeblieft zeg.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wanneer koelt het nu eindelijk eens af? Ik begrijp werkelijk niets van de mensen die dit lekker weer vinden, het is net een sauna.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We wisten dat dit binnenkort zou gebeuren, maar toch komt dit als een klap aan.
    Het is beter zo.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nu weet ik niet hoe ik dit moet opvatten. Ugh :\


    26 - 02 - '16

    Yeah, zwembad. *O*


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Yeah, zwembad. *O*


    Lekker! Ik ga vanavond nog ergens ijs eten :3


    26 - 02 - '16

    Alsjeblieft zeg. Ik mag wel overal meldingen van maken en geef ik eens een advies, krijg ik niets terug. Lekker zijn jullie zeg.


    26 - 02 - '16

    ...Geen woorden voor...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, music, my dear old friend. How I have missed you <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.