• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En weer eentje minder.
    Ik begin er echt goed in te worden!:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Buhh, mijn moeder gaat nu naar mijn opa toe. ;c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waar is je moed, waar is je kracht?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik kan hier niet tegen.
    Als je iets zegt, kom je afspraak dan alsjeblieft na.
    Dadelijk heb ik nog weinig tijd met je :/
    Ugh.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik houd niet zo van de tandarts en hun verdovingen :-/


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Die ene zin, die "Geeft niets, ik blokkeer jou binnenkort in mijn leven", blijft maar door m'n hoofd spoken. Ik word er echt misselijk van.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Preciado schreef:
    Holy shit, dus Pierce The Veil en Sleeping With Sirens gaan samen op een fucking wereldtour. Vic plus Kellin live is gelijk aan fucking perfectie.


    Ik had het ook al gezien :3 Maar ik zie Sleeping With Sirens al over een maandje en heel fantastisch vind ik hun niet dus ik weet niet of ik wel wil gaan als ze naar Nederland komen.

    Juist ja......


    Heel charmant, Freddie, reuze sexy zo

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:41 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Leda schreef:
    (...)

    Ik had het ook al gezien :3 Maar ik zie Sleeping With Sirens al over een maandje en heel fantastisch vind ik hun niet dus ik weet niet of ik wel wil gaan als ze naar Nederland komen.


    Neem mij mee :c. Ze beginnen met Amerika, ik denk dat Europa als tweede komt en dat is geloof ik in december. Ik zou echt een moord doen om tickets te krijgen, aangezien het twee van mij favoriete bands zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Moeten we nou echt nog een discussie hebben over welk karakter populairder is. Ik bedoel maar. Hij heeft 2 films, een derde in de maak. Een tv serie met 2 seizoenen krijgt er nog twee bij en hij heeft een merchandise. En dan ga je zeggen dat niemand hem kent. Haha droom verder alsjeblieft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ugh ik moet me kamer opruimen. Geen zin. :c

    En vet stom dat ik er nu pas achter kom dat mijn treinkaartjes alleen op een zaterdag of zondag geldig zijn. Ga ik nu een week naar Roos, of slechts 1 dagje? Sowieso is een week denk ik toch wel teveel voor mijzelf en haar ouders hebben mij nog nooit gezien dus is het vast ook teveel voor hun. Maar 1 nachtje is vet weinig. Meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb ik een nummer gecoverd. Sloopt die freaking videobewerking het door alles door elkaar te gooien. Hoe moeilijk is het om het gewoon in dat balkje te slepen en het goed te houden!?

    Yes yes yes it works

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 13:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noo, mammie don't cry. D;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eindelijk heb ik m'n gitaar fatsoenlijk gestemd! Geweldig. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nouu, nu heb ik weer de hele tijd Hell Above in m'n hoofd. Bedankt, Collide With The Sky. Maar het is tenminste een leuk liedje :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.