• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik besluit om me eens een keer vroeg om te kleden. Kon niet mijn eigen shirt vinden dus pak ik maar een luchtige licht doorschijnende topje. Komt de buurman vervolgens langs. Heerlijk...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dankjewel amazon, dankzij jullie krijg ik dat geweldige spel precies op mijn verjaardag binnen. Alvast bedankt voor het geweldige verjaardagscadeau!


    26 - 02 - '16

    Whooowhooo, vette achtervolging door de straat net en nu een politiheli die over mijn wijk vliegt *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krijgen ze toch geen relatie – me no care.


    Dat moment dat je constant tussen Actieve Topics en Mijn Topics switcht omdat het forum weer stil ligt. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je negeert me opeens uit het niets. Wat?!


    In Benja we trust, in Bacca we must

    cool weet ik ook gelijk waar ik sta... en ik alleen interessant ben vanwege me grote tieten... en alleen maar cool en chill en aankijkbaar ben als jullie dronken zijn... beetje jammer dat ik daar pas achter kom na een heel weekend lang tegen me faken... Mannen... Ugh... soms zou ik echt een borst verkleining aan willen gaan gewoon puur om te kijken of er dan wel eerlijk tegen me gedaan word en ik aangekeken word om wie ik ben....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    C0BAIN schreef:
    Dat moment dat je constant tussen Actieve Topics en Mijn Topics switcht omdat het forum weer stil ligt. ;/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Echt ik ben zo vrezelijk pist offf !!! HGEW*D#TYYYY#@U((*&^%$#
    Is me moeder eindelijk van die kut pijnstiller af die verslavend is
    heeft ze hoofdpijn, blijft ze achter de computer zitten, wil je niet naar bed en neemt verdomme weer die kut pijnstiller
    Ik me vader hebben gelijk... ze is verslaafd ! IK HAAT MIJN FUCKING LEVEN !
    Nu is het nog die pijnstiller, ja en over een jaar? wat is het dan ?!
    ULG echt ik ben pist....
    Op dit moment sta ik gewoon op het punt om in haar gezicht te schreeuwen dat ze zich niet aan moet stellen, maar ja dan krijg je natuurlijk weer ruzie.
    Klote zooi

    dit lucht op.... niet dat het helpt, maar het helpt 1% van de 100%

    What a surprise is this. Not.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is eigenlijk best wel sneu dat ik aan alles en iedereen een hekel heb, behalve aan muziek en bands.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Astris schreef:
    What a surprise is this. Not.


    Ulg nu geef ik me zelf hoofdpijn door me muziek TE hard te zetten...
    fock it, het kan toch al niet meer erger worden dan dit.....

    AshtonIsCute schreef:
    Ulg nu geef ik me zelf hoofdpijn door me muziek TE hard te zetten...
    fock it, het kan toch al niet meer erger worden dan dit.....

    Meid, just sayin' - ik weet waar je het over hebt. Je mag me altijd PB'en als je je situatie bij iemand kwijt wil.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    God, wat een geweldige groep mensen. Ik mis iedereen zo erg. Ik wou dat ik terug kon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered