• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh gosh, mijn instagram pagina van Pim heeft nog succes ook :3


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Oh man, mijn nagel is er spontaan afgevallen.
    Aaawh :C

    Ik ben zo moeeeee, zo hard gewerkt vandaag en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van het zuipen van gisteren :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben levend muggenvoer...(cat)
    Maar het goede nieuws is dat ik een username heb gevonden die ik graag wil en die nog niet bezet is.
    Nu nog een goede tijd afwachten om hem te nemen. ^^

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 0:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is zo waaarm. Ik zit hier te smelten.... Heb net hele tijd huis opgeruimd en gestofzuigd en zo omdat we morgen (vandaag) op vakantie gaan. Maar ik heb het bloedheet, ik stress omdat ik denk dat ik van alles ben vergeten en omdat ik lichte vliegangst heb.... Echt fantastisch...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Het is zo waaarm. Ik zit hier te smelten.... Heb net hele tijd huis opgeruimd en gestofzuigd en zo omdat we morgen (vandaag) op vakantie gaan. Maar ik heb het bloedheet, ik stress omdat ik denk dat ik van alles ben vergeten en omdat ik lichte vliegangst heb.... Echt fantastisch...

    Weet je wat helpt tegen de warmte?
    Doe zoals ik net heb gedaan, neem een ijskoude douche voor je gaat slapen, zo koud mogelijk, en ga dan voor een ventilator zitten.
    Geloof me, je krijgt het koud...Het helpt wel, althans voor mij toch.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil dat iemand naar mijn teennagel kijkt, het ziet er zo weird uit. Mijn moeder durft niet, die is bang voor dat soort dingen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ja zet je muziek maar keihard op en laat heel het appartementencomplex maar meegenieten van je Spaanse opera of wat het ook is. Niemand hoeft toch te slapen (cat).

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 2:27 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Lagertha schreef:
    (...)
    Weet je wat helpt tegen de warmte?
    Doe zoals ik net heb gedaan, neem een ijskoude douche voor je gaat slapen, zo koud mogelijk, en ga dan voor een ventilator zitten.
    Geloof me, je krijgt het koud...Het helpt wel, althans voor mij toch.
    Wat bij mij altijd werkt is een vochtig doekje in mijn nek. Niet nat, gewoon alleen vochtig. Daar krijg ik het altijd heerlijk koud van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    weer gewicht verloren! zo langzaamaan begin ik een gezond bmi te krijgen!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat wil ik jou graag een klap in je gezicht verkopen (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hoe kwam ik met het idee om met dit weer mijn kamer te gaan behangen en verbouwen? Ik heb ergens best spijt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En onze tafel staat te koop.
    Alleen jammer, ik heb veel goede herinneringen aan die tafel, hoe dom het ook klinkt. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yes yes yes, ik heb een gitaar! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een drama... Wat een overdreven gedoe... En wat ben ik blij dat ik hier helemaal niet meer midden in zit als vroeger!


    Hamartia

    When you're sure you've had enough of this life... )':


    26 - 02 - '16