• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Te veel dingen aan mijn hoofd, kan ik naar mijn fantasieland vluchten?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dafuqq moet ik met een regenjas op me kamer... o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Dafuqq moet ik met een regenjas op me kamer... o.O'


    Je weet maar nooit waar en wanneer je dat ding nodig hebt. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    (...)

    Je weet maar nooit waar en wanneer je dat ding nodig hebt. ;p


    Ik verwacht ook echt een bui in mijn kamer. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)
    Ik verwacht ook echt een bui in mijn kamer. x) hahaha

    Bescherming voor familieleden die als grap (een emmer) water over je heen willen gooien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke –– ik ga die relatie lekker sappig uitschrijven, fxck this shit.


    Murdock schreef:
    (...)
    Bescherming voor familieleden die als grap (een emmer) water over je heen willen gooien.


    Maar ik ben het familielid die dat doet. :'D
    Sowieso komt dr zowat nooit iemand op mijn kamer. Ik zelf alleen voor het slapen, de rest heeft er al helemaal niets te zoeken. x)

    Inmiddels hangt de regenjas aan de kapstok. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OH MY GOOOOOOOOOOOOODDDDD.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I wanna write fluff.


    help

    Ik wou dat ik weer vegetariër was, maar natuurlijk word uitgerekend ik weer omringd door mensen die mij vlees in m'n strot willen duwen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heb ik eindelijk zin om te schrijven, heb ik geen inspiratie. Wat is er toch mis met me :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Heb ik eindelijk zin om te schrijven, heb ik geen inspiratie. Wat is er toch mis met me :c.

    Was jij niet degene die een dag geleden of zo zei dat ze inspiratie maar geen zin om te schrijven had? Ik schrijf dan altijd in korte woorden in een boekje mijn stortvloed aan inspiratie neer en dat gebruik ik dan als ik juist wel zin heb om te schrijven, misschien moet jij dat ook eens doen als dat helpt. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Was jij niet degene die een dag geleden of zo zei dat ze inspiratie maar geen zin om te schrijven had? Ik schrijf dan altijd in korte woorden in een boekje mijn stortvloed aan inspiratie neer en dat gebruik ik dan als ik juist wel zin heb om te schrijven, misschien moet jij dat ook eens doen als dat helpt. (:


    Zal ik doen, dankjewel voor de tip! En yup, dat was ik, haha.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarom bestaat er geen knop op Quizlet waarbij je alle One Direction topics kan negeren (cat).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Waarom bestaat er geen knop op Quizlet waarbij je alle One Direction topics kan negeren (cat).


    Kan met GM


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.