• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil een leuke rpg starten, maar al mijn leuke (en goede) ideeën zijn op. Ik kan alleen maar op van die cliché dingen komen. UUUGH.


    26 - 02 - '16

    Coffee helps me tolerate your stupid face.


    † Love? I want to sleep.

    Als ik had geweten wat voor een werk het is om te co-writen tijdens de vakantie, was ik er nooit aan begonnen. Ik ga dit verhaal niet in mijn eentje opstarten en afmaken, dan had ik even goed geen co-writers kunnen zoeken. Ugh.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Felis schreef:
    Wauw. Weer zo'n botte reactie op mijn story :c
    Volgens mij kan ik 'm beter deactiveren..


    Jij bent toch de schrijfster van Bloedrood en Socially awkward? Daar zijn me nog nooit botte reacties opgevallen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Estel schreef:
    (...)

    Jij bent toch de schrijfster van Bloedrood en Socially awkward? Daar zijn me nog nooit botte reacties opgevallen (:


    Yup, dat ben ik. Het kan ook aan mij liggen hoor, maar sommige reacties komen best bot over op mij..


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Yup, dat ben ik. Het kan ook aan mij liggen hoor, maar sommige reacties komen best bot over op mij..


    Niet onzeker zijn, je schrijft erg goed ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Estel schreef:
    (...)

    Niet onzeker zijn, je schrijft erg goed ^^


    Aw, dankjewel (:
    Ik vind dat jij ook erg goed kan schrijven, voor zover ik je schrijfsels gezien heb (:

    OT: Ik moet iets verzinnen, ik wil zó graag een leuke rpg beginnen. Wist ik maar een goed idee D:


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik wil een leuke rpg starten, maar al mijn leuke (en goede) ideeën zijn op. Ik kan alleen maar op van die cliché dingen komen. UUUGH.


    Ik herken het. Ik heb wel een idee die ik van een boek heb maar niemand heeft de boeken gelezen die mij willen helpen het idee te verfijnen. En het is een spoiler, een leuke spoiler maar een spoiler dus nu moet ik wachten op mensen die mij willen helpen. ):


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Ik herken het. Ik heb wel een idee die ik van een boek heb maar niemand heeft de boeken gelezen die mij willen helpen het idee te verfijnen. En het is een spoiler, een leuke spoiler maar een spoiler dus nu moet ik wachten op mensen die mij willen helpen. ):


    Welk boek?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Felis schreef:
    (...)
    Yup, dat ben ik. Het kan ook aan mij liggen hoor, maar sommige reacties komen best bot over op mij..

    Wat is best bot voor jou? Misschien ligt het namelijk ook aan het feit dat het over internet is, dan kan het fout overkomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Wat is best bot voor jou? Misschien ligt het namelijk ook aan het feit dat het over internet is, dan kan het fout overkomen.


    Dat bedoel ik dus. Zodra mensen hun zinnen eindigen met een punt en de reactie negatief is, zie ik het als bot.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:08 ]


    26 - 02 - '16

    Estel schreef:
    (...)

    Welk boek?


    De trilogie The Testing. En uit mijn hoofd het het De Test als we het hebben over de Nederlandse titel hebben. Het laatste deel is nog maar net 2 maanden uit en het idee waar ik uit wil werken staat eigenlijk in het derde boek.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Felis schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik dus. Zodra mensen hun zinnen eindigen met een punt en de reactie negatief is, zie ik het als bot.


    Ik eindig mijn zinnen altijd in een punt. Of in een smiley, maar ik vind het vervelend dat Quizlet die automatisch veranderd in die gele dingetjes.
    Ik zou me er, zolang ze het verhaal blijven lezen, niet al te veel van aantrekken. Als ze een - naar jij vindt - negatieve reactie zetten maar een abo houden/ blijven verder lezen, bedoelen ze het vast niet zo negatief als jij denkt (;

    Anomia schreef:
    (...)

    De trilogie The Testing. En uit mijn hoofd het het De Test als we het hebben over de Nederlandse titel hebben. Het laatste deel is nog maar net 2 maanden uit en het idee waar ik uit wil werken staat eigenlijk in het derde boek.


    Die staat (al erg lang) op mijn leeslijstje. Is hij goed? (Daarmee bedoel ik of hij de hype waard is)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Volgens mij heeft mijn laptop iets tegen mij.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Volgens mij heeft mijn laptop iets tegen mij.


    Mijn laptop probeert mijn benen te verbranden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16