• De achtergrond is super raar en het ik snap dr helemaal niks meer van (dingen staan op de verkeerde plek en alleen maar onder elkaar, ik weet niet hoe je het uit moet leggen.

    Zijn er meer mensen die dit hebben


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Ik heb hier geen last van, maar heeft dit niets te maken met een reclame?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zit je op je mobiel of laptop/computer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit op mn laptop, op firefox maar op safari doet hij al helemaal niks


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Ik heb er wel last van op mijn telefoon, misschien hebben we dus hetzelfde. Zal zo wel een screenshot maken. c:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb nergens last van. Kun je misschien een screenshot nemen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kun je een screenshot plaatsen? Dan kunnen wij zien wat het probleem precies is (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    Kun je een screenshot plaatsen? Dan kunnen wij zien wat het probleem precies is (:

    Dit. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Inquisitor schreef:
    Kun je een screenshot plaatsen? Dan kunnen wij zien wat het probleem precies is (:


    Geen idee hoe je dat doet op een macbook air


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Misschien heb je 'm op de mobiele versie?
    En anders inderdaad even een screenshot. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sorg schreef:
    (...)

    Geen idee hoe je dat doet op een macbook air

    CMD + Shift + 3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    CMD + Shift + 3


    Dan krijg ik te zien dat hij ze nergens kan opslaan


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Maak een foto ervan met je mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan