• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Handles schreef:
    Vanavond buiten slapen. 8D

    [img]


    Ziet er gezellig uit ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had mezelf er toch echt van overtuigd dat ik niet meer verliefd op hem was... maar toen ik hem na 4 weken weer op school zag, damm!
    Ik wilde dingen met hem doen die het daglicht niet kunnen verdragen.

    En wat kreeg ik toen hij naar de trein liep... en iedereen een knuffel van hem kreeg.
    Een hand iedereen kreeg een heerlijke knuffel van hem en ik kreeg een hand

    Ik bedoel wat the hek...waarom kreeg ik nu weer geen knuffel(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jezus, ik verveel me dood. Voor verhalen schrijven heb ik geen geduld, een boek lezen kan ik om een of andere reden ook niet meer, en gewoon films of series kijken gaat ook niet. Ik heb iets nodig waar ik mezelf uren mee bezig kan houden. Weet iemand iets te doen? ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zal ik mijn hoofdstukken wel of niet activeren?... Hmm..


    26 - 02 - '16

    Preciado schreef:
    Jezus, ik verveel me dood. Voor verhalen schrijven heb ik geen geduld, een boek lezen kan ik om een of andere reden ook niet meer, en gewoon films of series kijken gaat ook niet. Ik heb iets nodig waar ik mezelf uren mee bezig kan houden. Weet iemand iets te doen? ._.

    Origami. Nieuwe muziek ontdekken. DIY's. Je kamer opruimen. Gamen. Een rubik's kubus oplossen of de blokjes eruit trekken en op de juiste plaats weer vastklikken, like me.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Well, that was refreshing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Afleiding, afleiding, afleiding.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ff serieus the fuck people.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Omfg. Ik zit met een stel sukkels opgescheept -,-'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucktarts


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh, mijn lippenstift is door de warmte gewoon gesmolten en dat terwijl het veilig opgeborgen zat in onze badkamer. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Darn, ik mis je. Het is zo saai zonder je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wow dit is vreemd..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mens, neem niet alles zo serieus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus iemand verbied haar vriendin om andere vriendinnen te hebben, ik zeg daar wat van, en nu voelt ze zich rot door mij en geeft ze mij de schuld van alles, LOL
    *Facepalm


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.