• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je mag best kappen hoor met te zeggen dat ik een lui kind ben en dat ik maar naar werk moet zoeken.
    Alsof ze iemand met een lichamelijke beperking aannemen. Geen wonder dat ik de vorige keer afgewezen ben.
    Jeez, kap gewoon.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik kan ook niets goed doen. :c


    26 - 02 - '16

    Forgive me, I'm trying to find my calling, I'm calling at night.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ben blij dat je alsnog probeert te komen. Je bent echt een schat!
    En nou maar hopen dat t doorgaat en dat ik tot laat met je ben..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zeik niet zo over dat je leven zo erg is. Zo erg is het helemaal niet. En doe dan wat met het advies dat je krijgt, in plaats van alleen maar te zeuren. Zo kan ik het ook.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:03 ]


    † Love? I want to sleep.

    Laat me toch. Ik ben zo moe. Ik wil niet meer. Alsjeblieft. Ik wil rust en me niet zo onveilig voelen


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Neem gewoon geen piercing. Het is zonde van je oor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wou dat mensen eens écht wisten hoe het is om jarenlang gepest te worden en overal het buitenbeentje of "de rare" te zijn. En ook al is het al anderhalf jaar geleden dat elke dag naar school gaan een hel was voor me, toch blijft die angst dat mensen over je staan te roddelen of dat ze je abnormaal vinden, uitlachen, bespotten of haten. Elke dag. En nooit zal die verdwijnen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Well that sucks.


    help

    You were strong until your last breath and I am proud of you.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is het erg als ik de The Black Parade Is Dead dvd weer eens kijk, en heel stiekem met tranen in mijn ogen zit omdat ik mis hoe Gerard deed op het podium? ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik wil ook een Sylveon. Godverdomme kut pokemon. ):


    26 - 02 - '16

    Holy shit, er bestaan nutella potten van 100 liter:9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je zou maar jarig zijn vandaag.. Lijkt me erg dubbel :[


    26 - 02 - '16

    God, ik mag jou echt niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered