• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gatverdamme. Het is helemaal jouw eigen keus, het is jouw lichaam, maar ik vind het vreselijk. Cliché tattoos die je overal op internet tegen komt, een dikke lading make-up, dip-dye haar in een vreselijke kleur en jezelf nog helemaal geweldig vinden ook. Als jij het mooi vindt, prima, jouw smaak. Maar ga mij alsjeblieft niet zitten appen met dat je zo lelijk bent terwijl je elk uur zowat een foto van jezelf op Instagram zet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Eigenlijk zou ik gewoon willen dat je mij en m'n story met rust laat. Je kan werkelijk geen enkele vorm van opbeuren bieden.


    26 - 02 - '16

    Misschien is het toch een goed idee om grote schoonmaak op mijn Facebook te houden. Jezus, wat was ik vroeger een lelijk kind, en iedereen kan het elk moment van de dag zien. O_O


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb echt een hekel aan mensen die met elk zinnetje dat ze uitkramen zielig proberen te zijn en niks aan 't advies doen dat ze krijgen, terwijl ze altijd over zichzelf praten en het zelf eigenlijk gewoon goed hebben.
    En de mensen die het echt nodig hebben, stellen zich dan aan. Fxck this world.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 17:59 ]


    † Love? I want to sleep.

    Aan de ene kant geef ik je gelijk, en is het misschien wel het beste voor mij om t doen. Maar aan de andere kant ben ik zo bang om het te doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    C0BAIN schreef:
    Misschien is het toch een goed idee om grote schoonmaak op mijn Facebook te houden. Jezus, wat was ik vroeger een lelijk kind, en iedereen kan het elk moment van de dag zien. O_O


    Dat ken ik ja. Ik moet ook maar eens Facebook grondig gaan reinigen.


    26 - 02 - '16

    Meh ik vind je leuk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap niet dat mensen verdrietig kunnen zijn om de slachtoffers van de vliegtuigramp, maar vervolgens wel het lef hebben om te zeggen dat ieder die wat verkeerd doet richting die slachtoffers - maar een kogel door de kop moet krijgen. Beetje raar als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 19:07 ]


    26 - 02 - '16

    Aw yis. Over twee weken heb ik weer een photoshoot


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen zin meer om met jou te RPG'en.


    Haha, ik zoek zo'n verhaal via 'willekeurige stories', ik gaf aan dat ik 'onbekende personen' verhalen wilde lezen en dan krijg ik een fucking fanfictie. Dafuq bruh.


    26 - 02 - '16

    Vandaag is een luie, saaie dag waarop Quizlet dood is, er niets te beleven valt in het echte leven en mensen in een kutstemming zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Vandaag is een luie, saaie dag waarop Quizlet dood is, er niets te beleven valt in het echte leven en mensen in een kutstemming zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dayum :9~.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik word weer helemaal blij van jou :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.