• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHAHA. Ik ging net een wondertrade doen met iemand die Ash heette en die stuurde me een pikachu ;D


    26 - 02 - '16

    Altijd leuk, wanneer iemand een RPG opent, je zin krijgt in die RPG en de TS er vervolgens geen aandacht meer aan besteedt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thank you for ruining my mood. Daar keek ik al helemaal naar uit vandaag.


    help

    Nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd. Sofia, Sofia, ik sta naast je bed met een mes in mijn hand. .___.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Felis schreef:
    @Lagertha, het klinkt heel stom, maar ik voel me aangesproken door dat bericht. Ik ben zo iemand die naar mijn idee continu opgeeft, haar problemen weg eet en ook nog eens aan de medicatie zit. :c
    Mijn leven is niet een grote leugen tho, maar ik heb wel het idee dat er ergens iemand is die mij haat en mij gewoon geen leuk leven gunt. Elke keer als het even goed gaat, moet er iets gebeuren wat mijn leven compleet op zijn kop zet :'c

    Je moet je niet aangesproken voelen hoor. (:
    De persoon over wie dat gaat, staat er om bekend dat ze graag mensen pest.
    Ik was ooit ook één van haar slachtoffers, maar nu dat het zelf met haar wat minder gaat, probeert ze zielig te doen.
    Ze probeert gewoon wat aandacht te krijgen via facebook en dat maakt me gewoon kwaad.
    Dus mijn excuses als je je aangesproken voelde, dat was absoluut niet mijn bedoeling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Preciado schreef:
    Nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd. Sofia, Sofia, ik sta naast je bed met een mes in mijn hand. .___.


    Wil je mijn appeltje schillen?

    OT: Mijn pols doet echt effing veel pijn. :c


    help

    Juist ja, mijn grootouders gingen voor mij een nieuwe plectrum halen omdat de andere twee verloren zijn (typisch ik :'D ), komen ze terug met een 10-pack speciale Fender-weetikveelnogwat-plectrums die veeeel te veel kosten voor wat ze waard zijn. Die stomme idioot van een winkelbediende ook.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 15:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leer je plaats eens kennen. Je bent nog maar een klein kind. Een klein, betweterig kind.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lagertha schreef:
    (...)
    Je moet je niet aangesproken voelen hoor. (:
    De persoon over wie dat gaat, staat er om bekend dat ze graag mensen pest.
    Ik was ooit ook één van haar slachtoffers, maar nu dat het zelf met haar wat minder gaat, probeert ze zielig te doen.
    Ze probeert gewoon wat aandacht te krijgen via facebook en dat maakt me gewoon kwaad.
    Dus mijn excuses als je je aangesproken voelde, dat was absoluut niet mijn bedoeling.


    Geen probleem, ik had gewoon even mijn moment niet. Dan trek ik me alles persoonlijk aan.


    26 - 02 - '16

    Wauw. Weer zo'n botte reactie op mijn story :c
    Volgens mij kan ik 'm beter deactiveren..


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    (...)

    Wil je mijn appeltje schillen?

    OT: Mijn pols doet echt effing veel pijn. :c


    HAHAHA, oh god sorry ik stikte bijna in mijn drinken toen ik dat las.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik schrik echt heel erg van onze oude gesprekken met ruzies erin..
    Damn, waarom kijk ik er überhaupt naar?

    Ik weet niet of ik nog heel blij tegen je kan doen na dit.
    Verdomme.
    Had je maar enig idee hoe het voor me voelde.
    Niet normaal dit :s

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 16:53 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Zo eindelijk thuis,
    bijna al mijn schoolboeken binnen, alleen mijn haarverf nog niet :c
    Nu even zitten en wat drinken en straks lekker alle viezigheid van me af douchen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow.. 2 kinderen die een liedje beter zingen dan de originele volwassen zanger. Moet ik nog verrast zijn eigenlijk?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zevenendertig en hij ziet eruit als vijfentwintig, damn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.