• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het zo moeilijk om zo'n een te krijgen? ....


    26 - 02 - '16

    Laat me niet lachen...(cat)
    Je zet een hele status waarin je zegt dat je trots bent op jezelf dat je zo veel in je leven hebt bereikt en dat je geen opgever bent.
    Kind alsjeblief, je bent een opgever en dat zal je altijd zijn...Ik weet immers wel dat je aan de medicatie zit door je psychische problemen en dat je je problemen weg probeert te eten, alleen jammer dat het je niet lukt.
    En trots op jezelf?
    Het kapotmaken van andermans leven zodat je jezelf beter kan voelen, ja daar mag je inderdaad trots op zijn.
    Je zou je moeten schamen, je hangt aan elkaar van de leugens en het maakt me ziek...
    Het is karma dat terug heeft geslagen, het zou nog meer pijn moeten doen. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sommige mensen hebben soms zulke domme reacties. ..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @Lagertha, het klinkt heel stom, maar ik voel me aangesproken door dat bericht. Ik ben zo iemand die naar mijn idee continu opgeeft, haar problemen weg eet en ook nog eens aan de medicatie zit. :c
    Mijn leven is niet een grote leugen tho, maar ik heb wel het idee dat er ergens iemand is die mij haat en mij gewoon geen leuk leven gunt. Elke keer als het even goed gaat, moet er iets gebeuren wat mijn leven compleet op zijn kop zet :'c


    26 - 02 - '16

    En we gaan maar weer aan het werk *zucht*. Hopelijk lukt het schrijven wel vanavond, dat deed t gisteren niet. Dat is frustrerend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amazon, ik koop al zat dure dingen bij jullie en ik heb geen geldboom. Stop alsjeblieft met het proberen mij dingen aan te gaan smeren.


    26 - 02 - '16

    Ik zin op wraak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zal ik het doen? Gewoon, voor de lol?


    I dress to kill, but tastefully

    Persoonlijk vind ik het nogal hypocriet dat uitgerekend bepaalde mensen er verdrietig om zijn, mensen die er compleet niets mee te maken hebben. My rant is done.


    26 - 02 - '16

    Rest In Piece, ik hoop dat je daarboven zonder pijn met geluk naar beneden kijkt op je dochter en kleinzoon :)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bedankt voor het wakker maken! Had ik echt behoefte aan!


    wat was dit ookalweer

    Oh. Geldig. Hier zit ik dan. Terwijl ik evengoed aan de andere kant van het land kon zitten bij mijn vriendin. Maar. Geen woord.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    El oh el. Weer zo'n 16+ verhaal geschreven door iemand die nog niet eens zestien is. Ik ga niet eens de moeite doen om het te lezen. :W


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    El oh el. Weer zo'n 16+ verhaal geschreven door iemand die nog niet eens zestien is. Ik ga niet eens de moeite doen om het te lezen. :W


    Wat is daar mis mee dan? Als je daar als niet 16 jarige gelukkig van word... :')


    wat was dit ookalweer

    ^ Ik vind het gewoon hypocriet. Maar da's mijn mening en jij hebt de jouwe.


    26 - 02 - '16