• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien had ik toch maar niet zo laat moeten slapen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Brieven schrijven. Gewoon ouderwets brieven schrijven. Ja, dat zou ik eigenlijk wel eens willen doen met iemand. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohhh morgen... beter blijft ze uit mijn buurt!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmpff.
    Kan je alsjeblieft even geen tijd voor me vrijmaken? Ik wil ook een dagje met je zijn, niet alleen een halfuurtje in de ochtend.
    Ik mis je zo facking erg.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik had vannacht echt zo'n freaking enge droom, ik droomde dat mijn familie, mijn vrienden en ik in een grote kooi opgesloten waren en dat er van alle kanten mensen kwamen met injectiespuiten met een gif in dat je onmiddellijk doodt. En toen werd ik geraakt en ging ik dood en na afloop kwam ik in een soort hemel terecht waar andere mensen zaten die dood waren en toen moest ik huilen en jezus wat een kutdroom. O_o

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meid,
    Je hangt m'n strot uit.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Kutwijf, eerst zogezegd me komen halen met de auto, dan moet ik ineens zelf met de trein naar jou komen en shit. Als je maar weet dat ik niet voor m'n plezier naar jou kom. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké waarom valt het mij nu pas op na 10 jaar dat Aladdin geen tepels heeft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Teen Wolf day. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Anomia schreef:
    Oké waarom valt het mij nu pas op na 10 jaar dat Aladdin geen tepels heeft.


    Hebben niet veel tekenfiguren dat? :p


    OT: Ik ben zo snel geërgerd vandaag. Wat is dr toch mis met me? Mjah, zal vast wel aan het weer liggen ofseu. Of aan het dieet. Of aan dat ik morgen moet fietsen met 85% kans op regen. Of weetikveel... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik. Haat. Mijn. Haar.

    Yay, Elwood is back.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 15:11 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Ik mis jou en onze leuke lange gesprekken.
    Kan er volgens mij heel lang op blijven wachten..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yes ik heb de demo! Fuck life. Ik ga de rest van de week Sims poppetjes creeren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fuck mijn beugel, ik wil gewoon weer trompet kunnen spelen. Oh wat ben ik toch weer blij met mijn onnatuurlijke bovenkaak. Oh wat ben ik blij, maar niet heus.


    I dress to kill, but tastefully

    Kutvader.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered