• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.





    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben ik altijd degene die het gesprek moet onderhouden? Als je niet met me wilt praten, zeg het dan gewoon.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waarom is het nu nog geen 1 december? Dan was ik jarig én had ik mijn spel D:


    26 - 02 - '16

    Waarom voel ik me zo aangesproken en trek ik me zoveel aan, buhh.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    Waarom voel ik me zo aangesproken en trek ik me zoveel aan, buhh.


    Ik ken het gevoel..


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel..


    En dan heb ik niet de ballen om te vragen of ik er iets mee te maken heb, omdat ik geen ruzie of iets dergelijks wil.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    (...)

    En dan heb ik niet de ballen om te vragen of ik er iets mee te maken heb, omdat ik geen ruzie of iets dergelijks wil.


    Dat heb ik dus ook altijd D:
    En dan houd ik een rotgevoel eraan over en ga ik erover piekeren.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook altijd D:
    En dan houd ik een rotgevoel eraan over en ga ik erover piekeren.


    Exactly. ;|


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felis schreef:
    ^ Ik vind het gewoon hypocriet. Maar da's mijn mening en jij hebt de jouwe.


    Hypocriet: iemand die zich beter en eerlijker voordoet dan hij of zij is, of daarnaar handelt jegens anderen.

    Dus wat is er ooit hypocriet aan 16+ schrijven als je dat nog niet bent? Het is misschien "raar", maar je kunt dat niet definiëren als hypocriet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Hypocriet: iemand die zich beter en eerlijker voordoet dan hij of zij is, of daarnaar handelt jegens anderen.

    Dus wat is er ooit hypocriet aan 16+ schrijven als je dat nog niet bent? Het is misschien "raar", maar je kunt dat niet definiëren als hypocriet.


    Sorry dan. Hypocriet was ook niet het juiste woord. Ik vind het eerder dom en stom, en raar inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Sorry dan. Hypocriet was ook niet het juiste woord. Ik vind het eerder dom en stom, en raar inderdaad.

    Mocht je willen, ik heb er net een topic over gemaakt. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Volgens mij haat mijn plectrum mij of zo. Waarom vind ik 'm ander bijna nooit als ik 'm nodig heb? (cat)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 13:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Volgens mij haat mijn plectrum mij of zo. Waarom vind ik 'm ander bijna nooit als ik 'm nodig heb? (cat)


    Dat heb ik zo'n beetje altijd met m'n camera en daar de accu van. Die is altijd leeg als ik 'm nodig heb D:


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Dat heb ik zo'n beetje altijd met m'n camera en daar de accu van. Die is altijd leeg als ik 'm nodig heb D:

    Oh ja, dat heb ik ook met de accu van mijn computer. En ik heb m'n plectrum nu al zo'n beetje overal gezocht, onder het bed, op en in m'n nachtkastje, in mijn gitaar-spulletjes-doos, in de klankkast van mijn gitaar ... Nergens. Aaaargh. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap niet dat je je overal maar voor inschrijft als je nooit ergens tijd voor hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vraag me af of je weleens denkt: Ik wil bij haar zijn, ik wil nu naar haar toe!
    Mja, waarschijnlijk denk je dat niet.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.