• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enerzijds wil ik zo graag op vakantie en eten en zonnen zoveel als ik wil, maar anderzijds ga ik iedereen echt zo hard missen.
    Melissa, doe normaal. Het is zo voorbij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zin in morgen, eindelijk mijn lippiercing!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I say hello - what's your problem
    She's all fake - a mistake


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn dat je me even meedeelt dat je gisteren op vakantie bent gegaan voor weet ik veel hoe lang. Dus dat hoeven beste vrienden niet van elkaar te weten? Jeez, waarom luister ik ook eigenlijk nog naar je. Je hebt me al zo vaak laten vallen.


    :)

    Badpakken kunnen zo irritant zijn. D: Nu lijken die irritaties in m'n nek op zuigzoenen. :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben vandaag op een berg van 2,5 kilometer hoog geweest. Großglockner.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik ben vandaag op een berg van 2,5 kilometer hoog geweest. Großglockner.



    Het ziet er geweldig uit daar <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Het ziet er geweldig uit daar <3


    Het is ook echt geweldig. Alleen de koeien daar zijn wel random. We kwamen er een op de brug tegen, onderweg naar ons appartement (de terugreis).



    Ze liepen gewoon langs de weg, rare beesten.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik ben vandaag op een berg van 2,5 kilometer hoog geweest. Großglockner.



    lol :3 ik heb daar nog geen 10 meter vanaf ongeveer gestaan ook voor een foto uit 2005 of '06 xD


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Mijn hond is een vrouwtje en ze verkracht een kussen. Verontrustend.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    JA HOOR. Je laat nooit iets van je horen en kom je terug in het topic, komt er niks dan sarcastisch gebral uit. Blijf dan alsjeblieft weg ja.


    26 - 02 - '16

    I wont be missed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht. Ik probeer kalm te blijven, ik ga dit mijn dag niet laten verpesten.


    26 - 02 - '16

    Hou van het leven, het leven houdt van jou.


    :)