• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    LOL


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    LOL

    Erg volwassen van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    What the fuck betekent BLO nou weer. Ik snap echt niks van dit dialect. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Natuurlijk. Ben ik te laat, zijn jullie nog later.... Het is nu al een kwartier nadat we hebben afgesproken.


    Stenenlikker

    Aaaah they kissed! :3

    Oliver en Tycho zijn zo cute samen! Waaah. Ik hou van dit boek! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfoe, het is zo warm, ik smelt.
    Gelukkig hebben we raketjes. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeey. De fysiotherapeute heeft een plek ontdekt waar het pijn doet als ze erin knijpt: de zijkanten van mijn lichaam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik moet zo werken en daarom heb ik nu een lange spijkerbroek aan maar uuuuuugh ik sterf het is zo waaaaarm. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SmeerKeessie schreef:
    LOL


    Wat ik me afvraag, heb je ook nog andere antwoorden dan 'lol'?

    OT: EIN-DE-LIJK! Eindelijk heb ik die dvd van All Time Low besteld. Ik kan niet wachten tot 'ie binnen is, Alex' stem is zo mooi live.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Wat ik me afvraag, heb je ook nog andere antwoorden dan 'lol'?

    OT: EIN-DE-LIJK! Eindelijk heb ik die dvd van All Time Low besteld. Ik kan niet wachten tot 'ie binnen is, Alex' stem is zo mooi live.


    Ja je kan ook gwn doorgaan enzo xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Was gezellig Nikki! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Murdock schreef:
    (...)
    Damn, ik vermeld enkel wat me opvalt. Hetgeen wat ik heb gezegd, wordt direct opgeblazen.


    Yup en tegenwoordig moet dat gelijk weer afgezeken worden. I agree with you tho.


    OT:

    Het was leuk vandaag, vanavond lekker een familie pizza op eten en ik ga zo nog maar eens de foto's op Facebook plaatsen. De foto's zijn vandaag niet veel soeps geworden, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Als je aardig tegen mij bent, ben ik aardig tegen jou. Zo moeilijk is dat toch niet? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nomnom mam maakt een van mijn favo foods ;3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.