• Door mijn huidige situatie -tumor op/in mijn voet, operatie in september- komt er niks anders uit dan van die oppervlakkige fanfictions. Geen leuke, historische romans, waar ik dol op ben. Ik twijfel nu zo erg of ik dan maar gewoon een fan fiction moet gaan schrijven, alleen maar om het schrijven zelf. Dan schrijf ik tenminste nog, al schrijf ik liever mijn historische roman verder


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Als je echt graag wilt schrijven, waarom niet? Waarom zou je dan geen fanfic gaan schrijven? Ik zie persoonlijk het probleem niet echt. In ieder geval veel sterkte met je voet!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Als je echt graag wilt schrijven, waarom niet? Waarom zou je dan geen fanfic gaan schrijven? Ik zie persoonlijk het probleem niet echt. In ieder geval veel sterkte met je voet!


    Omdat het me niet echt ligt, haha. Vooral die bands fan fictions zijn altijd hetzelfde en ik ben bang dat de mijne dat dan ook wordt


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    ^ Probeer gewoon een historische roman,
    Als het niet lukt kun je een fanfiction gaan schrijven.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    ^ Probeer gewoon een historische roman,
    Als het niet lukt kun je een fanfiction gaan schrijven.


    Ik had het geprobeerd, ging niet


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Zou ik mogen vragen waarom niet?
    En een fanfictie wel? ;x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Zou ik mogen vragen waarom niet?
    En een fanfictie wel? ;x


    Historsiche roman heeft best wel veel tijd nodig, zowel qua onderzoek als in schrijfstijl. Een fanfiction is dan makkelijker.. sneller. Minder onderzoek, etc. Minder nadenken. Gewoon schrijven


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Aha..
    Zijn er Miss nog andere genres die je leuk vind.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Je moet vooral schrijven wanneer jij er zin in hebt of wanneer jij het leuk vindt, je wordt door niemand gedwongen, als het nu even niet lukt kan het later nog wel komen. Ik wens je heel veel sterkte met je voet en het komt vast allemaal goed :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Gewoon doen! Het kan je die akelige dingen doen vergeten :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het gewoon doen. Het is misschien niet wat je graag wilt, maar misschien helpt het je op weg. Misschien krijg je halverwege de fanfiction wel een heel goed idee voor het soort genre dat je wel wilt schrijven. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Makaveli schreef:
    Gewoon doen! Het kan je die akelige dingen doen vergeten :].


    26 - 02 - '16

    Ik zou het gewoon proberen. (:
    Je moet gewoon een concept uitwerken dat nog niemand heeft gehad. Als je op een leuke manier schrijft, trek je zowiezo altijd wel lezers (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik zou me niet zo bezig houden met het feit dat het "de zoveelste" fanfiction zou zijn. Of dat het uitermate origineel moet zijn. Als je wilt schrijven, dan doe je dat, want het is leuk. Ik zou het dus gewoon doen. Ik zelf hou mer er ook niet heel erg veel mee bezig of iets origineel is o.i.d. Als ik het leuk vind om erover te schrijven, en de wil is er, dan doe ik het. c: