• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik mis je.


    :)


    26 - 02 - '16

    Dat was 2,5 poes... Nog even het bandje strak trekken, goed vastmaken en afknippen, maar ze is zo boos op me en de rest wilt zich er niet eens aan wagen. D:


    Your make-up is terrible

    What can I say? I'm lonely.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het voelt zo raar, omdat het nog steeds een groot gemis is.
    Het is een jaar geleden dat ik op vakantie was en op Teletekst las dat hij er niet meer was.
    #FirstYearWithoutCory


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    You get what you deserve.


    Your make-up is terrible

    Snoepjes gehad, nu moeten jullie me weer lief vinden. ;3


    Your make-up is terrible

    Twee goddamn uren heb ik aan dat schildpadje van loombandjes gewerkt. Één elastiekje verkeerd gezet en ik heb hem helemaal uit elkaar moeten halen. Jezus.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nog maar 11 nachtjes totdat ik 17 jaar ben. Vroeger was ik doodnerveus voor mijn verjaardag, nu vind ik het gewoon gezellig met familie en vrienden om samen lekker te eten, te praten en te lachen. Ja, ik heb daar zin in - met leuke mensen mijn verjaardag doorbrengen. Heel veel beter kan ik mijn geboortedag niet vieren, lijkt me.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    SmeerKeessie schreef:
    I wish that I could wake up with amnesia and forget about the stupid little things.

    Cause I'm not fine at all..

    OT: Ik wil slapen en ook weer niet haha. Wat een zwaar leven heb ik toch. (cat) (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Derde fucking nacht op een rij dat ik niet in slaap kan vallen doordat er iemand snurkt als een beer. Dat soort mensen moeten serieus fucking verboden worden van groepsreizen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo weinig slaap


    Spinning around, I'm weightless.

    Echt weer iets voor m'n ouders.
    Ik mag niet bij m'n vriend logeren voordat ik aan de pil ben. Maar waarom zouden we iets gaan doen als zijn ouders plus broertje en zusje thuis zijn?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    There's nothing to cry for, I want you to know that as long as it's you this pain couldn't hurt me
    No reason to regret; I'll always be waiting for you, my love
    It'll be alright, I want you to know that I'll always believe in the truth of your words
    The only thing unreal was my place in your heart


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cumberman schreef:
    Echt weer iets voor m'n ouders.
    Ik mag niet bij m'n vriend logeren voordat ik aan de pil ben. Maar waarom zouden we iets gaan doen als zijn ouders plus broertje en zusje thuis zijn?

    achjoh, ik mocht niet bij m'n vriend logeren omdat ik aan de pil ben :')


    Spinning around, I'm weightless.