• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh, right, fuck.


    Spinning around, I'm weightless.

    Over 57 minuten mag ik een nieuwe username kiezen. De vraag is: welke? Hmm, ik pak m'n lijst er maar bij. .__.

    BIJNA JARIG. Nu maar hopen dat die cd en boeken vandaag binnen komen, anders zijn ze er niet op mij verjaardag. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mwehh, zo klote dat ik je amper heb gesproken door m'n klote internet die steeds wegviel :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    GOTCHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nog geen week terug thuis en ik dreig weer te hervallen in mijn negatieve gedachten en onzekerheid. Dat begint goed. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik geloof dat ik een beetje teveel meeneem op kamp... Nahja, het past er allemaal in, dus dan is het vast niet zo erg :Y)


    Stenenlikker

    Oké ik vraag me echt af waarom ik zo er tegen op zat om weer op de site te komen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik haat m'n huid -.-
    De ene keer is t droog de andere keer is t vet en de andere keer is t weer rood zonder dat ik er iets mee doe
    UGH!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Kunnen we niet terug naar twee jaar geleden?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bitch please.


    :)

    Waarom is The Fault In Our Stars zo'n mooie film? Ik heb niet normaal veel zitten janken bij die film.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cumberman schreef:
    Waarom is The Fault In Our Stars zo'n mooie film? Ik heb niet normaal veel zitten janken bij die film.

    Volgens mij ben ik echt gevoelloos, maar
    de dood van Gus

    deed me dus echt niets. Help. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Volgens mij ben ik echt gevoelloos, maar
    de dood van Gus

    deed me dus echt niets. Help. :x


    Dan heb jij het boek niet gelezen. (cat) Of wel, maar dan ben je echt gevoelloos. (cat)
    Ik vond de film heel mooi, maar-ie ging echt te rap.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    (...)

    Dan heb jij het boek niet gelezen. (cat) Of wel, maar dan ben je echt gevoelloos. (cat)
    Ik vond de film heel mooi, maar-ie ging echt te rap.

    Ik heb alleen het boek gelezen, ik had 'm in een paar uur uit. Nee, het deed me echt weinig, maar dat heb ik altijd met boeken, stomme ik. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 17:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zat zelfs te janken bij deze scène:

    Hazel's vader kwam naast zijn dochter zitten en sloeg een arm om haar heen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."