• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Oeh vandaag een boek besteld; De dagen van de bluegrassliefde van E. van de Vendel. Schijnt wel een goed boek te zijn (:
    Morgen is hij binnen, dus we zullen zien ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Rules are made to be broken... like buildings! Or people!"


    26 - 02 - '16

    Ik voel e gewoon echt, echt niet lekker. Begrijp dat dan ook eens


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cumberman schreef:
    Ik hou van die moeder-dochter momenten. Vanmiddag dan ook naar The Fault in our Stars in de bios.

    Voor Ik Doodga vind ik mooier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop niet dat er iemand van je famile bij zit :/
    Ugh, nu wil ik echt bij je zijn


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Helaas, helaas. Heb ik weer weken gewacht en wat is het resultaat? Niets. Ik zit zonder stageplek. Mag ik nu alsjeblieft in een hoek gaan zitten huilen? Ik wou die plek echt heel graag :c


    26 - 02 - '16

    Wat begrijp je er nou niet aan als ik zeg dat ik niet wil dat je drinkt? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eén telefoontje kan heel je humeur verpesten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan niet wachten totdat het morgenochtend is, dan kan ik eindelijk bij je zijn want ik word hier echt ongeduldig van, en maak me zorgen om je.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    Eén telefoontje kan heel je humeur verpesten.


    Wat is er aan de hand?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Best wel zin in morgen, lekker sporten met Nikki! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand?

    Een vervelend telefoontje van mijn vader, want al zijn telefoontjes zijn over het algemeen vervelend. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Een vervelend telefoontje van mijn vader, want al zijn telefoontjes zijn over het algemeen vervelend. :')


    Oei, sterkte!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Best wel zin in morgen, lekker sporten met Nikki! ^^


    Yeah. *O*


    Your make-up is terrible

    De frustraties als je een foto op Tumblr, waar je van wilt weten uit welke video ze die still hebben gemaakt, niet kan vinden op YouTube.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."