• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ach felis, ik ken het!

    Jan gaat als ik terug kom van vakantie 4 weken naar China ...


    Spinning around, I'm weightless.

    I just hope you still like me :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    Ach felis, ik ken het!

    Jan gaat als ik terug kom van vakantie 4 weken naar China ...


    Ai, da's helemaal lang D:
    Heeft 'ie dan wel internet + laptop dat je op skype kan of zo?


    26 - 02 - '16

    Ik leef met jullie mee, Britt, Suus en Erieka.
    Op het moment is mijn vriend op kamp met scouting en vanaf aanstaande vrijdag is hij twee weken weg.
    De tweede week dat hij weg is, ben ik gelukkig ook één week weg. We komen dus allebei op dezelfde dag terug van vakantie en dan kan ik hem weer meesleuren naar de club.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 15:55 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jeez, als je enkel met mij praat wanneer je ruzie hebt met je andere vriendinnen, hoeft het voor mij niet meer.


    kindness is never a burden.

    Ik ben te lui, ik ben niet sociaal genoeg. Ik ben dit, ik ben dat. Is er nog wel iets goed aan mij?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb geen idee of er eten bij m'n spalk zit of dat de lijm loslaat, maar het voelt in ieder geval vreemd aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als het zo doorgaat dan stop ik de volgende keer zelf en dan maar geen werk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh damn, ik hou van m'n mannetje <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik wil naar huisss..


    26 - 02 - '16

    Nu heb ik twee boze poezen omdat ik ze een vlooienband om moest doen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Nu heb ik twee boze poezen omdat ik ze een vlooienband om moest doen.


    Oh, dat ken ik. Zodra de katten het antivlooien spul in hun nek moesten krijgen (er in gesmeerd als een soort zalf) wilden ze ook niemand meer zien voor de rest van de dag. Pom werd dan zelfs zo boos dat 'ie in een hoekje begon te kwijlen en te grommen. Pim werd vaak nog bozer en haalde dan zelfs uit.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Oh, dat ken ik. Zodra de katten het antivlooien spul in hun nek moesten krijgen (er in gesmeerd als een soort zalf) wilden ze ook niemand meer zien voor de rest van de dag. Pom werd dan zelfs zo boos dat 'ie in een hoekje begon te kwijlen en te grommen. Pim werd vaak nog bozer en haalde dan zelfs uit.


    Ik heb er eentje die loopt steeds weg, je mag haar nek niet meer aanraken en ze kijkt heel mongolisch. Die andere is gewoon heel erg boos, gaat boos zitten mokken en doet alsof ze uit gaat halen. Ze krabt nooit, dus ze zal het ook wel niet echt doen. De ander moet nog, maar die vergeeft het je toch wel zo, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik heb er eentje die loopt steeds weg, je mag haar nek niet meer aanraken en ze kijkt heel mongolisch. Die andere is gewoon heel erg boos, gaat boos zitten mokken en doet alsof ze uit gaat halen. Ze krabt nooit, dus ze zal het ook wel niet echt doen. De ander moet nog, maar die vergeeft het je toch wel zo, haha.


    Bij Pom was het al weer goed als je hem voer gaf en een aai over z'n bol. Pim was echt nukkig dan, die wilde echt de hele dag niets meer met iemand te maken hebben. Hij was pas ook al een keer boos, omdat ik de hele dag weg was geweest. Hij wou niet meer spinnen die hele dag. Hij wilde ook niet meer opgepakt worden of geknuffeld. Toen ik terugkwam was 'ie echter super blij en wilde hij maar wat graag geknuffeld worden en spinde hij harder dan ooit te voren. Voordat we op vakantie gingen werd 'ie ook boos, omdat 'ie in de gaten kreeg dat we onze spullen aan het inpakken waren :W


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Ai, da's helemaal lang D:
    Heeft 'ie dan wel internet + laptop dat je op skype kan of zo?


    nee :/ + in china is zo ongevoor alles aan social media verboden..


    Spinning around, I'm weightless.